چگونه پل مولین با پیام راب مک‌الهنی به خشکسالی نادر گل پایان داد

راب مک الهنی وظیفه مراقبت خود را به عنوان مالک مشترک Wrexham جدی می گیرد.

از آنجایی که فیل پارکینسون هنوز در تلاش است تا با نادر بازگشت باشگاه به EFL پس از 15 سال تبعید غیر لیگ، کنار بیاید، مالک باشگاه بلافاصله پس از شکست 5-0 در استوکپورت کانتی در سال 2018 با مدیر خود تماس گرفت. سپتامبر. از طریق متن

مک الهنی بازیگر و نویسنده هالیوودی در جریان هشت بازی بدون گل اخیر پل مولین کاری مشابه انجام داد. این بی ثمرترین دوره مهاجم در تقریباً پنج سال گذشته بود.

واکنش معقول لیورپودلیایی تعجب آور نبود. او به مک‌الهنی گفت: «احساس خوبی دارم، این فقط یک مسئله زمان است.»

باور درونی مولین، که به رئیس آمریکایی او اطمینان می دهد، یک عمل نیست. با هرکسی که به بازیکن نزدیک است صحبت کنید و آنها در مورد اینکه چقدر مصمم است که روند گلزنی به زودی به نفع او تغییر کند، ابراز شاعرانه ای خواهند کرد، حتی اگر راکسام در مسابقه صعود لیگ دو شکست خورده باشد.

تماشای مجدد کلیپ های قدیمی از گلزنی او برای سرگرمی، همانطور که بسیاری از بازیکنان در حین دویدن بدون گل انجام می دهند، دور از ذهن بود. مولین نیز از فرصت های از دست رفته عصبانی نبود. او به همه کسانی که درخواست کردند، از جمله مک الهنی، گفت که نفر بعدی در تور خواهد بود.

این باور تزلزل ناپذیر توضیح می دهد که چرا مولین ششمین هت تریک خود را در کمتر از سه فصل جشن گرفت، زمانی که او به انتظار 649 دقیقه ای خود برای یک گل با یک گل تساوی از روی نقطه پنالتی پایان داد تا سه شنبه گذشته یک امتیاز خارج از خانه مقابل فارست گرین روورز کسب کند. تنها چهار روز بعد با باشگاه شمال ولز.

پایان دادن به آن دویدن ناخواسته نه تنها درسی برای حفظ خودباوری بود، بلکه نیاز به یادآوری به موقع از آنچه که یک بازیکن بهترین انجام می دهد نیز بود. مولین روز قبل از تساوی 1-1 را در تمرین تیراندازی تک نفره با فارست گرین گذراند. این برای تماشاگران علمی تر از تشویق به ضربه زدن به توپ تا حد ممکن نیست.

انجام این تلاش بیشتر در حالی که هنوز از آسیب کمر رنج می برد که نیاز به تزریق مسکن در اوایل این هفته داشت، بر عزم او برای پایان دادن به خشکسالی بی سابقه – حداقل در خاطرات اخیر – تاکید کرد.


مولین از روی نقطه مقابل فارست گرین روورز گل می‌زند (دن مولان/گتی ایماژ)

برای مثال، فصل گذشته، طولانی ترین زمانی که مولین بدون گل سپری کرد، دو بازی بود (که سه بار اتفاق افتاد). سال قبل از آن – اولین بازی او با راکسام – یک فاصله پنج بازی در گل های زده شده در نزدیکی کریسمس وجود داشت، اما تیم همچنان سه بازی از آن پنج مسابقه را برد، بنابراین تمرکز تا حد زیادی در جای دیگری بود.

این بار، خشک شدن موقت گل برای این بازیکن 29 ساله با نتایج ضعیف همزمان شد. پنج بازی از آن هشت بازی شکست خورد، تنها با دو برد، و اگر گل تساوی دراماتیک دقیقه 93 او نبود، فارست گرین ممکن بود راکسام را نیز شکست دهد. .

جای تعجب نیست که یکی از اولویت های کادر مربی در ماه فوریه این بوده است که طلسم خود را به بهترین حالت غریزی خود برگردانند. نه تنها از نظر گلزنی، بلکه دویدن در پشت خط دفاعی که برای نحوه بازی رکهام بسیار مهم است.

اینها کمتر و کمتر می‌شدند، به این معنی که شانس بردن توپ به جلو و اجازه دادن به هافبک‌ها و مدافعان کناری برای حرکت جمعی به جلو نیز ضربه می‌خورد. نتیجه تیمی است که از هم گسیخته به نظر می رسد، همانطور که نتایج به خصوص خارج از خانه نشان داده است.

تمرینات تیراندازی انفرادی را بعد از تمرین انجام دهید.

این مسابقه فقط 10 دقیقه به طول انجامید و استیو پارکین، دستیار سرمربی، مهاجم را تحت فشار قرار داد تا پایش را وارد توپ کند. چند ضربه از بالای دروازه بان عبور کرد و به گوشه بالا رفت. دیگران به طور بی خطری از هدف دور شدند. اما مهم نبود. در عوض، برای کسانی که از کنار زمین تماشا می کردند، به نظر می رسید هدف این بود که به مولین یادآوری شود که چقدر قدرت در چکمه هایش داشت.

ما هرگز نمی دانیم که آیا این نقشی در بازگشت به موقعیت های گلزنی در عصر روز بعد داشت یا خیر، اما یک ضربه ظالمانه در پنالتی او وجود داشت – و یک شوت قبلی که درست بالای تیر افقی دروازه حریف بود – که هنگام رویارویی با MK Dons از دست رفت. گیلینگهام در هشت روز گذشته.

گل دوم هت تریک او در پیروزی خانگی 4-0 مقابل آکرینگتون در روز شنبه مشابه بود. مولین ضربه 25 قدمی خود را چنان با اطمینان زد که دروازه بان رادک ویتک هیچ شانسی نداشت.

تمام موارد اضافی که مولین را به یک چرخ دنده مهم در ماشین حمله راکسام تبدیل کرده بود نیز مشهود بود. از جمله یک حرکت دارتینگ در پشت دفاع حریف که منجر به تکمیل گل الیوت لی توسط مهاجم درست قبل از نیمه تمام شد.

مردان اصلی او برگشته بودند.


بازدید آخر هفته از مورکامب، مولین را در زمینی آشنا خواهد دید.

او پس از آزاد شدن توسط هادرزفیلد تاون در سال 2014، در سن 19 سالگی، به عنوان یک نوجوان، سه سال را در آنجا گذراند، بدون اینکه در بزرگسالی ظاهر شود.

مولین هرگز آن را در مورکامب ثروتمند نخواهد کرد. اولین قرارداد او فقط 200 پوند در هفته ارزش داشت. اما این سه فصل پایه و اساس ارزشمندی گذاشت. او همچنین در 122 بازی لیگ 25 گل به ثمر رساند که بیش از نیمی از گل ها روی نیمکت بود. مولین احساس کرد که شایسته نقش اصلی است.

در آن زمان، مولین، یکی از چندین عضو تیم مورکامب لیورپول که توسط جیم بنتلی مدیریت می‌شد، که در سواحل لنکاوی زندگی می‌کرد، مرتباً به تمرین می‌رفت. گروه های چهار نفره به نوبت ماشین را رانندگی می کنند.

برای کسانی که بخشی از آن سفرهای رفت و برگشت 150 مایلی بودند، یک خاطره ماندگار این بود که چگونه این مهاجم جوان سعی کرد ناامیدی خود را از انتخاب نشدن مطلوب هدایت کند. در حالی که برخی ممکن است سرمربی را سرزنش کنند (تا به امروز، مولین به بنتلی اعتبار می دهد که تأثیر خوبی در حرفه او داشته است)، در عوض او هر کاری برای ورود به تیم انجام داد.


خشکسالی گلزنی اخیر مولین طولانی ترین خشکسالی او در راکسام بود (پل الیس/ خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ)

او در زمان خودش جلسات دویدن را در ساحل شهر می دوید و همچنین تمرینات طاقت فرسایی را با وزنه انجام می داد تا حجیم شود. او می‌خواست برای نقش آفرینی و نقش اول مرد مجردی که سیستم بنتلی می‌خواست، مناسب‌تر باشد.

با گذشت زمان، مولین به اشتباه خود پی برد. بازی او همیشه در مورد استفاده از مهارت و سرعت بود، اما اکنون به دلیل عضله اضافی که روی آن جمع شده بود، احساس تنبلی می کرد. او درسی گرفت که باید به باورهای خود پایبند باشید.

این بدون شک به او کمک می‌کند تا نه‌تنها حرکت بی‌ثمر اخیرش در مقابل دروازه را تغییر دهد، بلکه به راکسام کمک می‌کند تا جک ماریوت، مهاجم همکار خود را در روز ضرب‌الاجل در ابتدای ماه گذشته به خدمت بگیرد.

آمدن ماریوت، که کمی بیش از دو سال پیش در لیگ دسته دوم بازی کرد و بیش از 100 بازی حرفه ای در آن لیگ انجام داد، به عنوان وسیله ای برای احیای حمله ای که حتی باعث دو رقمی شدن مولین می شود، اعلام شد. در طول فصل تا اواسط ژانویه، او از زمان بازگشت باشگاه به EFL تا حد زیادی برای گلزنی تلاش کرده بود. اما این بازیکن تازه وارد عملاً رقابت مستقیمی را برای مولین فراهم می کند، همانطور که از این واقعیت مشهود است که در شش بازی از هشت بازی ماریوت، یک مرد دیگر را روی نیمکت جایگزین کرده است.

مولین اخیراً بر این کشور حکمرانی کرده بود. او تنها یک بار در بیش از 100 بازی لیگ برای رکهام روی نیمکت بازی کرده است – و حتی پس از آن زمانی بود که او پس از ریزش ریه و شکستگی چهار دنده در تور تابستان گذشته آمریکا، بازگشت. این طبیعتاً تکان دهنده خواهد بود.

اما همچنین باعث ایجاد یک خصیصه خوب شد که می خواست به مردم ثابت کند اشتباه می کنند. این حس از زمانی که در سن 16 سالگی توسط لیورپول محبوبش آزاد شد او را سوزانده است. این تمایل شاید توضیح دهد که چرا مولین با وجود ناراحتی ناشی از مشکل کمرش تمرین کرده است. این مشکل باعث شد که تیم پزشکی از یک شکاف نادر برای تزریق مسکن در روز سه‌شنبه این هفته استفاده کنند.

کسانی که مولین را به خوبی می شناسند، همگی همین را خواهند گفت: آنچه می بینید، چیزی است که از کسی دریافت می کنید که در گوشه و کنار خانه دوران کودکی خود در لیترلند، ناحیه شمالی لیورپول زندگی می کند. زندگی او با شریک مولی و پسر آلبی به قدری آرام است که حتی علاقه جدی به لیگ دسته دوم عربستان در تابستان گذشته نتوانست او را وسوسه کند. خانواده و دوستان مدت ها پیش به بیهودگی تلاش برای برقراری ارتباط با مولین بعد از ساعت 9 شب پی بردند. زیرا آنها به خوبی می دانستند که او یا می خوابد یا برای تمرین یا مسابقه روز بعد استراحت می کند یا دور نیست.

حتی مک‌الهنی که زمانی ادعا می‌کرد که فقط کریستیانو رونالدو و لیونل مسی به‌خاطر فیلم مستند Welcome To Wrexham که برنده جایزه امی شده‌اند، به عنوان فوتبالیست‌هایی که رتبه دهم را در ایالات متحده کسب کرده‌اند، معروف‌تر هستند، اذعان می‌کند: «هر چند وقت یک‌بار می‌خواست به او بگویم چگونه او عالی بود. اما همیشه یکسان است (از مولین): “من فقط یک شیفت انجام می دهم، کارم را انجام می دهم و پیش خانواده ام برمی گردم”.


مولین یک ستاره کلیدی برای رایان رینولدز و راب مک الهنی مالکان راکسام بود (اولی اسکارف/ خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ)

اما این نگرش صاف بار دیگر به توضیح چگونگی بیرون آمدن مولین از طلسم خشک اخیر مقابل دروازه کمک می کند.

این طولانی ترین دوره از زمانی بود که او 16 بازی در لیگ و جام حذفی را بدون گلزنی برای ترانمر روورز شروع کرد – چه به عنوان بازیکن تعویضی استفاده نشده و چه به مدت سه ماه خارج از تیم روز مسابقه – در پایان فصل 2018–19 لیگ دو و شروع لیگ فصل بعد حضور در لیگ یک

او همچنین دیدگاه تشخیص اوتیسم آلبی چهار ساله را دارد. با این حال، کسانی در داخل و اطراف رختکن هستند که اصرار دارند که مهاجم پس از پنالتی که برای فارست گرین در نظر گرفته شد، “6 اینچ قد بلندتر به نظر می رسید”، که نشان می دهد وقتی توپ به تور رسید، احساس آرامش زیادی را نشان می دهد.

خوب حالا چی؟ اولاً، او مشتاق خواهد بود که رکورد گلزنی قابل توجه خود را در برابر مورکامب ادامه دهد، زیرا در سه بازی اخیر خود در برابر کمبریج یونایتد و حالا رکهام هشت گل به ثمر رسانده است.

سپس، اگر همه چیز پس از ضربه به پشت او در این هفته خوب پیش برود، اهداف دوقلو برای دومین صعود متوالی و رسیدن به 100 گل، پیوستن به یک باشگاه انحصاری از مهاجمان راکسام وجود دارد. مولین در فهرست برترین گلزنان تاریخ هشتم است، با پنج رقم کمتر از سه رقم در 129 بازی.

اگر او در این فصل دوباره به آن نقطه عطف برسد، رکهام احتمالاً اولین صعود متوالی خود را جشن می گیرد و برای اولین بار از فصل 05-2004 به دسته سوم باز می گردد.

این پایانی مناسب برای یک سال پر حادثه برای طلسم آنها در زمین خواهد بود.

(عکس بالا: گتی ایماژ)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *