او فقط به کسب یک میلیارد سریع فکر نمی کند

در میان چیزهای زیادی که باید در Wonder مشخص شود این است که چگونه به مشتریان بگوییم چیست. این کسب و کار به خوبی در دسته خدمات غذایی موجود قرار نمی گیرد. “شرکت تحویل” به سادگی به شبکه ای از برنامه ها و پیک ها مانند Uber Eats یا Grubhub اشاره دارد، اما Wonder همچنین تمام وعده های غذایی خود را در آشپزخانه های خود تولید می کند. «آشپزخانه ارواح» و «رستوران مجازی» برندهایی را توصیف می‌کنند که هیچ حضور تجاری در سطح خیابان ندارند و فقط به‌عنوان منوی یک برنامه وجود دارند. واندر فضاهایی با طراحی شیک دارد که مشتریان می توانند حداقل از نظر تئوری در چندین میز سفارش دهند، تحویل بگیرند و غذا بخورند. اخیراً تیم خلاق هفت نفره این شرکت حول شعار «نوع جدیدی از تالار غذا» متحد شدند.

دانیل شلوسمن که وظیفه خود را به عنوان مدیر بازاریابی در Sweetgreen ترک می کند تا در سال 2023 به تیم رهبری ارشد Wonder بپیوندد، گفت: “من فکر می کنم این موضوع به جنبه تنوع مربوط می شود.” “برنامه زمان صرف غذا” توصیفی است که تمایل آقای لور به برنامه Wonder را برای فروش و توزیع نه تنها غذای آشپزخانه خود، بلکه غذای رستوران های دیگر، کیت های غذا و حتی اقلام خواربار فروشی را خلاصه می کند. (پیشنهادات Wonder در سایر برنامه های تحویل در دسترس نیست، به این معنی که مشتریان باید به اندازه کافی غذای خود را بخواهند تا آن را جستجو کنند.)

اما امروزه تمرکز اصلی واندر بر راه اندازی رستوران های خودش است. آشپزخانه ها برای تخلیه دود آشپزی به اجاق گاز و سیستم های اگزوز نیاز ندارند و این امر باعث ارزان تر و سریع تر ساختن آنها می شود. همه چیز در منوی Wonder طوری طراحی شده است که با استفاده از سه قطعه تجهیزات الکتریکی پخته شود: حمام آب گرم، اجاق سریع و سرخ کن عمیق.

در جریان بازدیدم از پارسی‌پانی در ژانویه، آقای شلوسمن مرا به مرکز تحقیق و توسعه Wonder برد. این مجموعه‌ای از آشپزخانه‌های آزمایشی درخشان بود که ده‌ها سرآشپز حرفه‌ای با لباس‌های سفید سرآشپز با مارک شگفت‌انگیز کار می‌کردند.

واندر همه اقلام منو را در بوفه های بزرگ آماده می کند و در بسیاری از موارد تا حدی می پزد، سپس به صورت جداگانه غذاها را تقسیم می کند و آنها را در رستوران هایی توزیع می کند که در آن کارمندان می توانند در عرض چند دقیقه آماده سازی را تکمیل کنند و به مهارت پخت کمی نیاز دارند. این به رستوران‌ها اجازه می‌دهد تا توسط چیزی که آقای لور آن را «نیروی کار سبک آموزش‌دیده» می‌نامد، کار کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *