هتل ها گردشگری خواب را به سطح بعدی می برند

تمپو از هیلتون اتاق هایی را ارائه می دهد که به سه منطقه تقسیم شده اند، از جمله “محیط خواب پوشیده”. شتاب دریایی بستر کنترل شده با دما و آکوستیک جاذب صدا؛ خاموش شدن چراغ ها در غروب آفتاب؛ و دوچرخه های Peloton در برخی اتاق ها برای کسانی که به دنبال ورزش با Ambiens خود هستند.

در آن کنراد بالیمیهمانان می توانند یک رزرو خصوصی 60 دقیقه ای انجام دهند تکان دادن جلسه اسپا (از 1500000 روپیه یا حدود 95 دلار شروع می شود)، که مستلزم دراز کشیدن در یک بانوج تاب دار، شناور و قنداق شده است که بسیار شبیه یک پیله واقعی است. تاب خوردن به معنای تقلید شناور بودن روی ابر یا بودن در رحم است.

در بومونت لندن، مسافران می توانند در راحت ترین اتاق ها اقامت کنند. اتاق (1402 پوند یا حدود 1780 دلار در هر شب)، یک سوئیت به مساحت 745 فوت مربع مجسمه سه طبقه فولاد ضد زنگ پرتره مردی که در ورودی هتل خمیده است. تلویزیون، تلفن یا حتی نقاشی دیواری ندارد. هدف آنتونی گورملی، مجسمه‌ساز بریتانیایی، طراح اتاق، این است که مهمانان «به آرامش مراقبه دست یابند، حس بدن خود را در تاریکی از دست بدهند و به ذهن اجازه گسترش دهند».

در این ماه، مصادف با هفته آگاهی از خواب NSF (10 تا 16 مارس)، ماندارین اورینتال همکاری خود را با هیپنوتراپیست آغاز خواهد کرد. مالمیندر گیل، با نام مستعار مشاور خواب، املاک هاید پارک در لندن. (سرویس پس از هاید پارک در آدرس زیر در دسترس خواهد بود: ماندارین شرقی در میفر، این بهار امسال افتتاح می‌شود و پس از آن پاپ‌آپ‌هایی در اروپا، نیویورک و سایر مقاصد در اواخر امسال افتتاح می‌شود.) از 500 پوند، مهمانان می‌توانند خانم گیل را در اسپا برای مشاوره خواب و جلسه متناسب با مشکلات خواب خود ببینند. خانم گیل حتی زمان و ترتیب غذا خوردن بهینه را پیشنهاد می کند. اگر همه چیز خوب پیش برود، میهمانان این گزینه را خواهند داشت که یک جلسه خصوصی در کنار تخت برای اقامت در شب داشته باشند.

خانم گیل گفت: “من با نوک پا بیرون می آیم.” “می دانم که این عجیب به نظر می رسد.”

رویال سونستا بنجامین در نیویورک، “خواب برای موفقیت!” برنامه مشابهی به نام استراحت و تجدید وجود دارد که توسط ربکا رابینز، یکی از نویسندگان کتاب اجرا می شود. همه چیزهایی که باید در مورد خواب بدانید اما خیلی خسته بودید که بپرسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *