دیل ارنهارت جونیور ترک NBC برای Amazon Prime، Warner Bros. کشف: منابع

بزرگترین نام در NASCAR در حال حرکت است.

منابع آگاه از این تصمیم گفتند دیل ارنهارت جونیور NBC را ترک می کند تا به تازه واردان Amazon Prime Video و Warner Bros بپیوندد. او گفت که به مسابقات ورزشی Discovery متمایل است. ورزشی.

انتظار می رود ارنهارت در این فصل استراحت کند و سپس به حرفه پخش خود با WBD Sports و آمازون که در سال 2025 راه اندازی می شود، ادامه دهد.

این حرکت اعدادی است که به WBD Sports و آمازون در هنگام راه‌اندازی مجموعه‌هایشان اعتبار فوری می‌دهد. هر کدام پنج مسابقه در فصل خواهند داشت. مسابقات WBD Sports از TNT پخش می شود، از Max پخش می شود و دارای یک جزء Bleacher Report است. NASCAR برنامه‌های قوی مسابقات NBA، NCAA، MLB و NHL را در WBD Sports تکمیل می‌کند.

عمیق تر برو

قرارداد رسانه ای جدید نسکار توضیح داد: چرا آمازون، چه کسی کدام مسابقه را می خرد و بیشتر

سرویس اشتراک آمازون پرایم ویدیو در حال حاضر دارای بازی‌های انحصاری NFL در شب‌های پنجشنبه است و زمانی که لیگ در مورد شرکای خود در مذاکرات آینده تصمیم می‌گیرد، کاندیدای اصلی برای اضافه کردن NBA است.

به گفته منابع آگاه، ارنهارت هفته گذشته NBC را از تصمیم خود مطلع کرد. در حالی که انتظار می رود ارنهارت امسال تعطیل شود، او این انعطاف را دارد که با یکی از دو شریک پخش خود، فاکس و ان بی سی، معامله دیگری انجام دهد. در حال حاضر هیچ ملاقات جدی با هیچ کدام از آنها وجود ندارد.

دیل ارنهارت جونیور در سراسر جهان نسکار محبوب است و کمک های زیادی به NBC Sports کرده است، از کارش به عنوان تحلیلگر در پوشش NASCAR ما گرفته تا تجربه او به عنوان گزارشگر رویدادهای مهمی مانند ایندیاناپولیس 500، کنتاکی دربی، سوپر ورزش. ، و بیشتر. یکی از سخنگویان NBC Sports گفت: بول و المپیک. ورزشی. ما از دیل تشکر می کنیم و برای او بهترین ها را آرزو می کنیم.

ارنهارت در پادکست خود در اوایل فوریه گفت که امیدوار است در NBC بماند، اگرچه او اذعان کرد که قراردادی در سال 2024 ندارد.

Earnhardt گفت: “من کاملاً عاشق حضور در غرفه پخش هستم و می خواهم به این کار ادامه دهم.” او در پادکست خود گفت، “دیل جونیور. دانلود.” ما گفتگوهای خوبی با همه شرکای تلویزیونی نسکار داشته ایم. خانه من و عشق من در NBC است و من دوست دارم با آنها باشم. بنابراین خواهیم دید که به کجا خواهد رسید.”

ارنهارت 49 ساله مدت کوتاهی پس از بازنشستگی از مسابقات در سال 2018 به NBC پیوست.

نسکار در آخرین قراردادهای تلویزیونی خود به چهار شریک نقل مکان کرد. مدیران فعلی در NBC و فاکس باقی ماندند. آنها به پخش 14 مسابقه در سال 2025 ادامه خواهند داد، با WBD Sports و آمازون در مجموع 10 مسابقه. معاملات کلی NASCAR هفت سال طول می کشد و ارزش تخمینی 7.7 دلار است. میلیارد دلار در مجموع این فصل فقط در فاکس و NBC باقی خواهد ماند.

در سال 2025، آمازون و WBD Sports نیز به این گروه ملحق خواهند شد و هر کدام در اطراف Earnhardt ساخته خواهند شد.

مطالعه مورد نیاز

(عکس: جرد سی تیلتون / گتی ایماژ)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *