تیک‌تاک با رقابت سنا روبرو می‌شود

لایحه ای فدرال که مالک چینی TikTok را مجبور به فروش یا ممنوعیت برنامه ویدیویی می کند، پس از تصویب اکثریت مجلس نمایندگان در واشنگتن با سرعت شگفت انگیزی در حال پیشرفت است.

در حالی که سرنوشت او در سنا نامشخص است، احساسات ضد چینی و فشار بر قانونگذاران وجود دارد کاخ سفید ممکن است این موضوع را وادار کند. این امر موانع فنی و حقوقی فروش TikTok و همچنین اختلافات در جامعه فناوری ایالات متحده در مورد قانون پیشنهادی را رد می کند.

این لایحه سیاست مجلس سنا را به هم ریخت. روسای کمیته اطلاعات اتاق – مارک وارنر دموکرات ویرجینیا و مارکو روبیو جمهوری خواه فلوریدا – از این لایحه حمایت می کنند. گاهی اوقات جان فترمن، دموکرات ترقی‌خواه پنسیلوانیا و تد کروز، جمهوری‌خواه تگزاسی جنگ‌طلب نیز همین کار را می‌کنند.

چین همیشه شرکت های آمریکایی را به میل خود خم می کند. زمان زیادی برای عقب نشینی گذشته است و این لایحه دقیقاً این کار را انجام می دهد. فترمن در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت.

مخالفان شامل آزادیخواهان جمهوری خواه مانند رند پل از کنتاکی و مایک لی از یوتا و همچنین دموکرات های جریان اصلی مانند ریچارد بلومنتال از کنتیکت هستند.

به نظر می رسد مدیران فناوری آمریکایی دچار اختلاف نظر شوند. مشاور مدیر عامل Palantir، Alex Karp تماس زیر را برقرار کرد: کمپین علیه نمایندگان مجلس نمایندگان کسانی که رای منفی دادند به افرادی مانند کیت رابویس، سرمایه‌دار خطرپذیر آزادی‌خواه پیوستند.

سایر رهبران فناوری به طور خصوصی می گویند که شرکت های آنها ممکن است از مهار یک رقیب سود ببرند، اما این لایحه می تواند در را به روی مقررات گسترده تر رسانه های اجتماعی در ایالات متحده و جاهای دیگر باز کند. مدیران همچنین نگران گرفتار شدن در آتش متقابل فزاینده بین ایالات متحده و چین هستند. اگر چین از شرکت های آمریکایی بخواهد که فعالیت های خود را در آنجا واگذار کنند، چه؟

(همچنین قابل توجه: برنامه چند میلیارد دلار ضرر کردیم طبق گزارش The Information، سال گذشته 20 میلیارد دلار درآمد ایجاد کرد، که چالشی برای تعداد محدود خریداران بالقوه است.)

مسائل پیچیده دیگری نیز وجود دارد. همانطور که دیوید سانگر، نویسنده تایمز نوشت، قانون نتوانست به یک مسئله اساسی رسیدگی کند: سرنوشت الگوریتم‌های توصیه‌ای که TikTok را بسیار محبوب کرده و مقامات واشنگتن را نگران کرده است. با توجه به اینکه بعید است پکن اجازه دهد این کد در فروش گنجانده شود، حذف برنامه مستلزم بازنویسی این کد است.

صورتحساب با سرعت گیر مواجه است. مجلس سنا در پایان ماه به تعطیلی دو هفته ای خواهد رفت. در همین حال، رهبران کلیدی دموکرات، از جمله چاک شومر، رهبر اکثریت نیویورک و ماریا کانتول، رئیس کمیته بازرگانی، به هیچ جدول زمانی متعهد نیستند.

حتی اگر این لایحه به قانون تبدیل شود، می‌توانید انتظار داشته باشید که TikTok قانون را در دادگاه به چالش بکشد، که حل آن ماه‌ها طول می‌کشد.

جرالد لوین، مدیرعامل سابق تایم وارنر در سن 84 سالگی درگذشت. لوین که یک رهبر محترم شرکت و معامله گر باتجربه بود، بر فروش شرکت خود به AOL نظارت داشت. این بزرگترین ادغام در تاریخ در آن زمان بود که غول بزرگی در فناوری و رسانه ایجاد کرد. اما این معامله با فاجعه پایان یافت و به عنوان بدترین ازدواج شرکتی تا کنون شناخته شد.

بنیانگذار Under Armour به عنوان مدیرعامل بازمی گردد کوین پلانک که در سال 2019 از سمت خود کناره‌گیری کرد، در تلاشی برای احیای ثروت این برند پوشاک ورزشی، جانشین استفانی لینارتز خواهد شد. پلانک به عنوان رئیس هیئت مدیره کنار می رود اما در هیئت مدیره باقی می ماند. محمد الاریان، اقتصاددان و مدیرعامل سابق پیمکو، رئیس هیئت مدیره غیراجرایی خواهد شد.

بنا به گزارش ها، فیسکر، سازنده خودروهای برقی، در حال بررسی ورشکستگی است. شرکت مشاوران استخدام شده به گزارش وال استریت ژورنال، شرکت مشاوره FTI و شرکت حقوقی دیویس پولک نیز بر روی پرونده بالقوه فصل 11 کار خواهند کرد. فیسکر که با ساختار چک سفید عرضه شد، تحت تأثیر منفی مشکلات در تولید و کاهش تقاضا برای خودروهای الکتریکی قرار گرفت.

سرنوشت نشریات محافظه‌کار بریتانیا و نماد صنعتی آمریکایی با یک دشمن مشترک روبرو است: مقاومت فزاینده در برابر خریداران خارجی در تالارهای قدرت بر سر نگرانی‌های امنیت ملی – روندی که معامله‌گران را به طور فزاینده‌ای نگران می‌کند.

نمونه‌های اخیر شامل تصاحب روزنامه بریتانیایی تلگراف و مجله اسپکتیتور با حمایت ابوظبی و خرید فولاد ایالات متحده توسط نیپون استیل است.

بریتانیا قانون را تغییر می دهد تا معامله رسانه ای را متوقف کند. ریشی سوناک، نخست‌وزیر محافظه‌کار بریتانیا روز چهارشنبه گفت که دولت وی برای جلوگیری از معاملاتی که اکثریت بودجه برای پخش‌کننده‌های خبری بریتانیا تامین می‌شود، اقدام خواهد کرد.

این تصمیم احتمالاً یک پیشنهاد 600 میلیون دلاری برای RedBird IMI را لغو می کند، که حدود سه چهارم بودجه RedBird IMI، سرمایه گذاری مشترک بین شرکت سهام خصوصی آمریکایی جف زوکر، RedBird Capital و International Media Investments، صندوقی که توسط ابوظبی کنترل می شود را تامین می کند. ، امارات متحده عربی. در انتظار

رئیس جمهور بایدن قرار است سوالاتی را در مورد قرارداد فولاد مطرح کند. اگرچه دولت این اختیار را دارد که خریدهای خارجی را به دلایل امنیت ملی متوقف کند، انتظار نمی رود که مانع از آن شود.

در عوض او می گوید که نیاز دارد “یک بررسی جدی” پیش از سفر رسمی فومیو کیشیدا نخست وزیر ژاپن در ماه آینده. این روشی مودبانه برای گفتن شما با این معامله است. درک اینکه ژاپن چه نوع تهدیدی است سخت است.

سیاست انتخاباتی بر هر دو تصمیم معلق است. سوناک باید تا ژانویه آینده رای دهد. نخبگان محافظه کار و دو رسانه با او لابی کردند تا در زمانی که او در نظرسنجی ها عقب افتاده بود اقدامی انجام دهد.

اتحادیه کارگران فولاد متحد با تصاحب نیپون مخالف است. بایدن و دونالد ترامپ با رای دهندگان یقه آبی در پنسیلوانیا، ایالت کلیدی که در آن مقر فولاد آمریکا قرار دارد، خواستگاری کنند.

برخلاف پرونده TikTok، ایالات متحده و بریتانیا در حال عقب نشینی از متحدان خود هستند. ژاپن در حال تبدیل شدن به یک شریک نزدیک به ایالات متحده است، به ویژه با تشدید جنگ واشنگتن با پکن. ابوظبی متحد نزدیک بریتانیا در خاورمیانه و منبع رو به رشد سرمایه گذاری داخلی و در سایر زمینه ها از جمله زیرساخت های ملی.

فروشندگان در حالت آماده باش هستند. امنیت ملی پیامدها برای ادغام ها و ادغام های فرامرزی یکی از ادغام ها و تملک های برتر موضوع بزرگی بود که در موسسه حقوق شرکت تولان مورد بحث قرار گرفت. کنفرانس هفته گذشته همانطور که امارات متحده عربی و سایر کشورهای خاورمیانه راه های سرمایه گذاری در ایالات متحده را باز می کنند، ما انتظار بررسی بیشتر را داریم.


ماموریت ایلان ماسک برای تبدیل X به فضایی که باید تماشای اخبار، تأثیرگذاران و تحریک‌کنندگان باشد، قبلاً متحمل فرار تبلیغ‌کنندگان پرهزینه‌ای شده است. اکنون ماسک پس از یک مصاحبه آزمایشی، روابط خود را با دان لمون، ستاره سابق CNN که برای پیوستن به X می خواست، قطع کرده است.

ماسک برنامه لیمون را پیش از اولین قسمت آن در روز چهارشنبه رد کرد. به گزارش تایمز، ماسک و لیمون در مورد دلیل شکست این همکاری با یکدیگر اختلاف نظر دارند. این حرکتی است که فروشندگان X را غافلگیر کرد. اما این مصاحبه پس از یک مصاحبه طولانی و گاهی پرتنش انجام شد که به مصرف مواد مخدر ماسک، دیدگاه‌های سیاسی و نحوه اداره چندین تجارت اشاره کرد.

شلیک می تواند تلاش های ماسک برای پخش زنده و چالش را متوقف کند یوتیوب. این میلیاردر در سایر مشاغل خود از جمله تسلا نیز با چالش های بزرگی مواجه است. سهام این خودروساز برقی در سال جاری بیش از 30 درصد کاهش یافته است. یک تحلیلگر خودرو با Wells Fargo رتبه تسلا کاهش یافت او روز چهارشنبه هشدار داد که این شرکت ممکن است امسال رشد نکند.

ماسک خود را یک “مطلق خواه آزادی بیان” توصیف می کند. و وجود داشت او به لمون قول “حمایت کامل” خود را برای تولید یک نمایش موفق داد. اقدام ناگهانی شرکت این یک تصمیم تجاری بود. ماسک ساعاتی بعد این موقعیت را تضعیف کرد و گفت که به رویکرد مصاحبه لمون اهمیتی نمی دهد. چین و چروک دیگر: لیمون هرگز قراردادی امضا نکردبه گفته سمافور، این می تواند به معنای یک دعوای قانونی بر سر اینکه آیا X باید به او پول بدهد یا خیر.

“زوکر سوالات را نوشت” ماسک به اشتراک گذاشت اشاره ای به جف زوکر رئیس سابق CNN Lemon در X. (شایان ذکر است که CNN اغلب به عنوان مخفف آن نوع رسانه های چپ گرا که میلیاردرها آنها را مسخره می کنند، استفاده می شود.)

لیمون اعتبار ماسک در مورد آزادی بیان را زیر سوال برد. او در نامه‌ای سرگشاده نوشت: «به نظر نمی‌رسد تعهد او به یک میدان شهر جهانی که در آن همه سؤالات مطرح شود و همه ایده‌ها به اشتراک گذاشته شود، شامل سؤالات افرادی مانند من نمی‌شود».

لیمون گفت که مصاحبه کامل هفته آینده در یوتیوب و X در دسترس خواهد بود.


جیسون کارپ که شش سال پیش صنعت مالی را ترک کرد کارآفرین برند سلامتبا تأسیس شرکت هایی مانند شکلات مارک هو آنها نیت خیر طبیعی خود را تبلیغ می کنند.

DealBook گزارش داد که اکنون او با حمله به Kellogg (که می گوید در آن سهامدار است) به رغم وعده استفاده از افزودنی های مصنوعی، به سرمایه گذار فعال تبدیل می شود. او با الکس اسپیرو، وکیل کوین امانوئل، که به عنوان وکالت ایلان ماسک شناخته می شود، کار می کند.

“کلوگ به طور غیراخلاقی و بی پروا سودهای کوتاه مدت را بر رفاه مشتری ترجیح می دهد.” اسپیرو دیشب نامه ای به هیئت مدیره کلوگ نوشت. صدای حرکت اینگونه است غول های غذایی مانند نستله آنها با فشار سرمایه گذاران و طرفداران تغذیه مواجه هستند تا محصولات خود را سالم تر کنند.

در این نامه آمده است که در حالی که Kellogg افزودنی های مصنوعی در محصولات خود را در خارج از کشور حذف کرد، آنها در Froot Loops، Baby Shark و سایر نسخه های خود در آمریکای شمالی باقی ماندند. گفته می شود که این مواد شیمیایی برای کودکان “مضر” هستند و “شمول عمدی” آنها خطراتی را برای سهامداران و اعتبار برند ایجاد می کند و شرکت را در معرض “مسئولیت قانونی قابل توجهی” قرار می دهد.

نماینده Kellogg به درخواست نظر پاسخ نداد.

این نامه پس از یک جنجال اخیر Kellogg منتشر شدمدیر عامل این شرکت، گری پیلنیک، آن را به مصرف کنندگان معرفی کرد. خوردن غلات برای شام برای مقابله با افزایش هزینه های مواد غذایی این نظرات باعث خشم آنلاین شد. اسپیرو آن را “فیاسکو” نامید.

نامه با اخلاق کار کارپ مطابقت دارد. شرکت سرمایه گذاری HumanCo (که توسط مدیران سابق پپسی، ایندرا نویی و ستاره تنیس ونوس ویلیامز توصیه شده است) از شرکت هایی مانند Against the Grain، یک برند پیتزای بدون گلوتن که یخ های گیاهی تولید می کند، و Cosmic Bliss حمایت می کند. کرم رنگ.

بررسی واقعیت: در حالی که این نامه رنگ های مصنوعی مانند قرمز 40، زرد 6 و آبی 1 را به عنوان “مضر” توصیف می کند، سایر حوزه های قضایی، مانند اتحادیه اروپا و ژاپن، علیرغم الزامات برچسب گذاری، آنها را مجاز می دانند. و مطالعات به طور قطعی پیدا نشد که به کودکان آسیب می رسانند.

اسپیرو و کارپ برای “جلسه اضطراری” با هیئت مدیره Kellogg تماس گرفتندبحث در مورد جدول زمانی برای پایان دادن به استفاده از افزودنی های مصنوعی. در غیر این صورت، آنها افزودند، “ما در پاسخگویی رهبری کلوگ تردید نخواهیم کرد.”

فرصت ها

خط مشی

بهترین بقیه

  • “افزایش جدید در مصرف برق، اهداف آب و هوایی ایالات متحده را تهدید می کند” (NYT)

  • در اخبار خرده‌فروشی: Family Dollar قصد دارد نزدیک به 1000 فروشگاه را به دلیل کاهش فروش ببندد، در حالی که نام تجاری ورزشی مسدود شده Outdoor Voices تمام فروشگاه‌های آجر و ملات را خواهد بست. (NYT)

ما بازخورد شما را می خواهیم! لطفا نظرات و پیشنهادات خود را به [email protected] ایمیل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *