افزایش تصادفات از زمان خروج قطار از ریل در شرق فلسطین، اوهایو

آقای جفریز گفت که راه آهن پس از حادثه فلسطین شرقی چندین گام برای بهبود ایمنی برداشته است. پیش از این، صنعت از راه‌آهن‌ها می‌خواست که وقتی دمای بلبرینگ چرخ به 200 درجه فارنهایت می‌رسید، واگن ریلی را متوقف و خارج کنند. انجمن در ماه جولای 170 درجه این اقدام را خواستار شد. (بلبرینگ چرخ قطار فلسطین شرقی در یک نقطه به 253 درجه رسید.

اتحادیه پاسیفیک، بزرگترین راه آهن ایالات متحده از نظر مسافت پیموده شده، افزایش 32 درصدی تصادفات را در این مدت گزارش کرده است. کریستن ساوث، سخنگوی شرکت، گفت: برخی از تصادفات، مانند حوادث ناشی از اشیاء روی ریل، خارج از کنترل راه آهن هستند و تمرکز باید بر خارج شدن از ریل “جدی” باشد. پسیفیک گفت که این دسته در اتحادیه سال گذشته 5 درصد کاهش یافت.

BNSF که متعلق به شرکت Berkshire Hathaway متعلق به Warren E. Buffett و دومین راه آهن بزرگ در ایالات متحده است، شاهد افزایش 10 درصدی تصادفات در این مدت بود. کندال کرخام اسلون، سخنگوی BNSF گفت که طبق اقدامات ایمنی دولت فدرال، این شرکت ایمن ترین راه آهن در کشور است و تصادفات به لطف آموزش و فناوری کاهش یافته است.

CSX، سومین راه آهن بزرگ، افزایش 31 درصدی تصادفات را در دوره 10 ماهه گزارش کرده است. سخنگوی برایان تاکر گفت که عملکرد ایمنی شرکت با استخدام تعداد زیادی کارمند جدید پس از همه‌گیری به چالش کشیده شده است، اما آموزش‌های خود را در سال گذشته افزایش داده است که منجر به کاهش شدید تصادفات در سه ماهه چهارم شد. در نتیجه، CSX در روز چهارشنبه گزارش داد که نرخ تصادف، که تصادفات را به عنوان درصد مسافت طی شده توسط قطارها اندازه گیری می کند، در سال 2023 نسبت به سال 2022 اندکی کمتر است. (مجموع تصادفات همچنان در حال افزایش است.)

عملکرد کلی پنج راه‌آهن در سال گذشته بدتر می‌شد اگر پیشرفت قابل‌توجهی در نورفولک ساوثرن نبود، که در 10 ماهه اول سال 2023 29 تصادف در خطوط اصلی خود گزارش کرد که 37 درصد کاهش نسبت به 46 تصادف در مدت مشابه داشت. در سال 2022 .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *