تامپسون: لبرون جیمز و استفن کوری همچنان بهترین تئاتر NBA هستند

سان فرانسیسکو – ناامیدی در درون استفن کاری جوشید. تا زمانی که به سطح بیاید. تا اینکه صدای غرش بلند شد. تا اینکه پیراهنش را از یقه تا 30 پاره کرد.

او با 35 شوت 46 امتیازی به دست آورد و در 43 دقیقه تنها سه پرتاب آزاد انجام داد. او در پایان داوری بازی را به تساوی رساند. او در دقیقه پایانی وقت اضافه اول یک برگردان را انجام داد و سپس یک کرنر فوق العاده 3 زد تا بازی تساوی 3 را از کلی تامپسون ایجاد کند که وریرز را زنده نگه داشت. سپس در وقت اضافه دوم، آخرین امتیازات شب کری روی یک 26 فوتی از بالای صفحه و در فاصله 4.7 ثانیه مانده به پایان رسید و به واریرز یک امتیاز داد.

همانطور که به عقب رفت، آنچه را دنبال می کرد در هوا آویزان کرد. برای جشن مفصل تری خرج شد. رهبر گلزنان کلاچ NBA در این بازی دوبار اضافه 19 گل دیگر به ثمر رساند، از جمله 10 گل در وقت اضافه دوم. این برای اکثر شب ها کافی است.

اما در تیم دیگر شریک کری در شکوه بود. قابل اعتمادترین و شجاع ترین دشمن او. جیمز له برون. آنها در طول سالها شکست قلبی را تجربه کرده و پذیرفته اند. جیمز در سال گذشته زمانی که لیکرز کریز وریرز را از پلی آف حذف کرد، بیشتر از دستان کری ناراحت بود.

جیمز، 39 ساله، یک بازیکن تازه کار تقریباً نیمی از سن خود را در دریبل شکست داد، از یک ورزشکار جوان و چابک دیگر پیشی گرفت و یک حمله قدرتمند را به سبد رساند. او خطا را به پایان رساند و شب عالی خود را با انجام یک جفت پرتاب آزاد به پایان رساند تا لیکرز با نتیجه 145-144 پیروز شود. 36 امتیاز، 20 ریباند و 12 پاس گل جیمز در تقریباً 48 دقیقه، اتهامات کلاهبرداری در شناسنامه را برانگیخت.

مثل سابق برنده نشدند، هر دو به همه چیزهایی که دارند برای ماندن در مسابقه نیاز داشتند، هر دو به امید یافتن کمک حیاتی که آنها را به سرزمین شرکت کنندگان بازگرداند. اما ما شنبه نشان دادیم که کری و لبرون همچنان جذاب هستند. در فوریه پیش رو، ده سال از زمانی که لبرون جشن «خاموش کننده» را با سه بازی آخرش در برابر جنگجویان در اوراکل در اوکلند راه اندازی کرد، می گذرد و این زوج را به تئاتری که باید تماشا کرد تبدیل کرد. پس از گذشت همه این سال ها، وقتی آنها در یک زمین مشترک هستند، هنوز هم بهترین باشگاه در NBA است.

لبرون جیمز در جریان برنامه خود گفت: “این چیزی است که وقتی بازی را تمام کردید، واقعاً همه چیز را خواهید فهمید و می توانید آن را با نوه های خود تماشا کنید و بگویید من مقابل یکی از بهترین بازیکنان تاریخ بازی کردم.” -مصاحبه دادگاه این بازی را انجام دهید استف بعد از بازی به سمت من آمد و گفت: او چطور بهتر می شود؟ چگونه می توانیم به بهتر شدن ادامه دهیم؟ من فکر می‌کنم این یک گواهی واقعی است که نشان می‌دهد چقدر برای بازی تلاش می‌کنیم، ما به بازی وفادار می‌مانیم و بازی همچنان به ثمر می‌رسد.»

جیمز و دی آنجلو راسل به جنگجویان کمک کردند تا از یک بازی نزدیک دیگر فرار کنند. اما این بار در مورد کاری نبود که رزمندگان انجام ندادند. این باخت به دلیل یک گردش گیج کننده مانند باخت دلخراش دو شب پیش مقابل ساکرامنتو نبود. یا یک تصمیم مربیگری مشکوک. یا چون در مواجهه با حمله متفرق می شوند. یا به دلیل ضربات از دست رفته.

با این حال، یکی از بهترین تلاش های او تقریباً به عنوان یک پیروزی محسوب می شود. یک هنگ واریرز اکنون در بازی های کلاچ با کری 15-13 (0-4 بدون او) نتیجه را کسب کرده است. آنها پنج بازی کمتر از 0.500 هستند و هنوز از میدان پست فصل خارج هستند. آنها می توانند به خوبی هر کس دیگری بازی کنند، اما به اندازه تیم های بهتر برنده نمی شوند.

کری گفت: “ما در تمام فصل وقفه های سختی داشتیم، چند زخمی که به خود وارد کرده بودیم.” حتی زمانی که اوضاع بر وفق مراد ما پیش نمی‌رفت، ما در آنجا آویزان شدیم، به خودمان فرصت دادیم. سه توپ قانونی یا چهار مالکیت نهایی، هر دو در وقت اضافه. این فقط نشان می‌دهد که ما واقعاً آن را می‌خواهیم. ما با کمی بازی می‌کنیم از ناامیدی در حالی که سعی می کنیم روند فصل خود را تغییر دهیم و در حال حاضر چیزی برای نشان دادن نداریم.”


لبرون جیمز و استفن کری با هم 82 امتیاز در 60 شوت و چندین لحظه بزرگ در تریلر دو وقت اضافه شنبه در سانفرانسیسکو به دست آوردند. (ازرا شاو/گتی ایماژ)

اما اوج آنها هنوز آنقدر بالاست که مست شوند. شنبه گالری از بهترین آنها بود.

البته کاری دریموند گرین تفاوت‌آفرینی بود که او همیشه در هر دو طرف حضور دارد، و اراده قابل احتراق که امشب او را اغلب می‌سوزاند، جنگجویان را به آتش نگه می‌دارد. تامپسون در نیمه دوم پس از نیمه اول وحشیانه مغلوب شد. دفاع او در برابر لبرون، شوتزنی او، روحیه رقابتی او. جاناتان کومینگا آماده و موثر بود. 22 امتیاز و 9 ریباند او در 43 دقیقه نشان داد که می تواند در این سطح بازی کند. در واقع او باید نقش بزرگتری در حمله داشته باشد.

استیو کر، سرمربی تیم مطمئن است که یک مسابقه در راه است. رزمندگان او برای دستیابی به موفقیت آماده هستند. آنها قبل از شروع یک سفر جاده ای که با سه تیم بازنده آغاز می شود، یک بازی دیگر در این زمین مقابل فیلادلفیا دارند.

این تنها در صورتی امکان‌پذیر خواهد بود که عزم واریرز قوی‌تر از پارچه پیراهن باشد.

کر گفت: “بچه های ما شگفت انگیز و شگفت انگیز بودند.” شیوه مبارزه، رقابت و ماندن آنها در بازی. من خیلی بازی کردم احساس می کردم با مبارزه بچه ها شایسته پیروزی در آن مسابقه بودیم. بازی‌های زیادی وجود دارند که می‌توانند در هر دو طرف پیش بروند. به نظرم مسابقه ای بود که مستحق برد بودیم. تا زمانی که مثل امشب به بازی ادامه دهیم، فکر می کنم می توانیم این را تغییر دهیم و فصلی عالی داشته باشیم. “من واقعاً به آن اعتقاد دارم.”

لیکرز نیز در همین وضعیت قرار دارد، اما به لطف پایگاه پایدارتر با جیمز و نسخه نخبه آنتونی دیویس، کمی به جایی که می‌خواهند نزدیک‌تر از واریرز هستند. بهترین آنها نیز ارزشمند به نظر می رسند. به نظر می رسد که جنگجویان آن را از آنها بیرون آورده اند.

اما مشکل آنها این نیست که در لحظات و در بازی ها بهترین کار را انجام دهند. پایداری است. چیزی که از دست رفته است سازگاری و تطبیق پذیری اندازه آنهاست. به نظر نمی رسد هر شب این کار را انجام دهند. به نظر می رسد که آنها نمی توانند آن را به بیش از یک راه احضار کنند.

لیکرز و واریرز.

شنبه توطئه کرد تا عظمت هر دو تیم را آشکار کند. یک بازی در زمان نخست برای هر دو تیم سطح متوسط ​​اهمیت زیادی دارد. حضور تالار مشاهیر همه جا هست. قدردانی از صحنه، لحظه، و هنوز آنجا بودن.

آنها یک فیلم هیجان انگیز ارائه کردند. آنها به نام خود عمل کردند. کری در موارد متعدد اوضاع را به دست خود گرفت و مانند یک سوپراستار عمل کرد. اما امشب توپ در نهایت در زمین لبرون جیمز بود.

بنابراین کری ناامید دادگاه را ترک کرد. او پیراهن خود را در دست دارد.

کری گفت: «در واقع اوضاع را بدتر می‌کند. چه آن را بسازد، چه آن را از دست بدهد، یا هر چیز دیگری، انرژی در مورد کاری که ما می خواهیم انجام دهیم وجود دارد. خبر خوب این است که اگر بتوانیم این کار را ادامه دهیم، می‌خواهید فکر کنید که می‌توانید شتاب ایجاد کنید، و این امید ماست. اما این فقط سخت است… بازی های پشت سر هم که در آن شما به اندازه کافی خوب بازی می کنید تا در خانه پیروز شوید اما موفق نمی شوید.”

عمیق تر برو

عمیق تر برو

واریرز در یک مارپیچ قرار دارند، اما ممکن است بالاخره ترکیبی پیدا کرده باشند که آنها را از این وضعیت خارج کند.

عمیق تر برو

عمیق تر برو

“من گم شدم”: ریکی روبیو از دوران حرفه ای خود در NBA و روزهای تاریک صحبت می کند

(عکس برتر لبرون جیمز و استفن کوری بعد از بازی شنبه: ازرا شاو/گتی ایماژ)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *