گریفین جانسون ستاره TikTok برای تور پوکر مشهور در هفته سوپربول آماده می شود

لاس وگاس در حال آماده شدن برای یک آخر هفته شلوغ Super Bowl است و بخشی از آن افراد مشهور زیادی هستند که به شهر می آیند. این امر به ویژه صادق خواهد بود پنجشنبه 8 فوریه چه زمانی تور پوکر افراد مشهور میزبانی دومین پذیرایی آنها PokerGO Studio با پخش زنده از ساعت 6 بعدازظهر PST.

دعوتنامه تور پوکر مشهور IIاین منطقه ای خواهد بود که تنها 72 نفر در آن دعوت می شوند، انتظار می رود که 4-5 ساعت طول بکشد، جایی که بازیکنان با 100000 تراشه شروع می کنند و سطوح 15 دقیقه ای را بازی می کنند. در مجموع 50000 دلار جایزه به 9 نفر برتر تعلق می گیرد و برنده اولین جایزه 20000 دلاری را دریافت خواهد کرد.

افراد مشهور، ورزشکاران حرفه ای، تولیدکنندگان محتوا و رهبران کسب و کار در این رویداد حضور خواهند داشت. پرز هیلتون، آلجامین استرلینگ، ویل لویس، آستین اکلر، برایس هال، مارک داملیو، پیرسون وودزینسکی، تانا مونژوو چند ده مورد دیگر

این شامل شخصیت اینترنتی و بازیگر می شود گریفین جانسوناو در TikTok به لطف طرح های کمدی، چالش ها و تسلط بر تکنیک اسلوموشن به شهرت رسید. عضو سابق Sway House بیش از 10.3 میلیون دنبال کننده در TikTok، 1.7 میلیون دنبال کننده در X، 3.1 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام و نزدیک به یک میلیون مشترک در YouTube دارد.

تور پوکر افراد مشهور
(بالا) از چپ به راست؛ جوزی کانسکو، آستین اکلر، نمو ژو، آلجامین استرلینگ، ویل لویس (پایین) از چپ به راست: برایس هال، تانا مونگئو، شین ویکتورینو، الکس بوتز، پوکر Rampage

نیل پاتریک هریس، بازیگر، به طرز وحشیانه‌ای در مسابقات پوکر مشهور WPT سردتر می‌شود.

پرسش و پاسخ با گریفین جانسون

تور پوکر افراد مشهور
برنده یک بطری کنیاک حکاکی شده سفارشی LOUIS XIII به همراه دو لیوان کریستالی باکارات حکاکی شده دریافت خواهد کرد.

اخبار پوکر ما اخیراً با جانسون گپ زدیم تا نظرات او را در مورد تور دعوتی Poker II در آینده دریافت کنیم.

جانسون اعتراف کرد: این سومین بازی انفرادی من خواهد بود. من در واقع از بلیک وین (صاحب تور پوکر مشهور) از طریق بازی‌های تمرینی با هم یاد گرفتم، و به توصیه یکی از دوستانم، برنامه Pokerist را نیز دانلود کردم و از آن زمان تاکنون مشغول بازی هستم.

گریفین جانسون
گریفین جانسون

او ادامه داد: بخش مورد علاقه من این است که بیشتر بازی های کارتی کاملاً مبتنی بر شانس هستند و با وجود اینکه شانس در آن نقش دارد، استراتژی، هوش و فکر زیادی پشت آن نهفته است، بنابراین این چیزی است که آن را برای من متفاوت می کند. به نظر تفاوت است.»

اگرچه او در آن زمان شرکت نکرد، اما جانسون به اشتراک گذاشت که برخی از بازی های پوکر در خانه معروف Sway House انجام می شد.

پوکر قطعا در خانه بازی می شد. با این حال، برای من سخت است که داستان های خاصی را به خاطر بسپارم، زیرا همیشه در حال تماشای آن هستم تا ببینم آیا مسابقه ای در جریان است یا خیر. فکر می کنم دیدم برایس (هال) و جاش (ریچاردز) پوکر زیادی بازی می کنند. دوست دارم مقابل برایس بازی کنم و دست خوبی بگیرم. به این ترتیب، وقتی او سعی می کرد او را به عقب برگرداند، من فرصتی نداشتم زیرا فقط از روی میز بلند می شدم و می رفتم!

در مورد سوپربول، جانسون مشتاقانه منتظر این بازی بزرگ است، اما دو تیم مورد حمایت او، میامی دلفین ها و بوفالو بیلز، قبلاً از رقابت های پلی آف حذف شده اند.

اخبار پوکر این برنامه برای دعوتنامه تور پوکر مشهور II در دسترس خواهد بود و خدمات رسانه های اجتماعی را در طول رویداد ارائه خواهد کرد. خواهیم دید که آیا او می تواند تا زمانی که جانسون آنجا است به پایش برسد و تمام تراشه ها را دریافت کند یا خیر!

نام نام خانوادگی

چاد هالووی

ویرایشگر مدیریت ایالات متحده آمریکا

سردبیر ایالات متحده، میزبان پادکست PokerNews، و برنده دستبند WSOP 2013.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *