پانترز فرانک رایش را پس از 11 بازی اخراج کرد. این کوتاه ترین دوره مربیگری از سال 1978 بود

دیوید تپر، مالک تیم کارولینا پانترز، پس از 11 بازی، فرانک رایش را اخراج کرده است. کریس تابور هماهنگ کننده تیم های ویژه به عنوان مربی موقت خدمت خواهد کرد.

یک منبع لیگ بعداً در همان روز گفت که پانترز همچنین جاش مک‌کاون، مربی تیم‌های دفاعی و دوسه استالی، مربی دو تیم را نیز اخراج کرد.

اخراج رایش دو هفته پس از آن اتفاق افتاد که او وظایف بازی را از توماس براون هماهنگ کننده تهاجمی به عهده گرفت – سه نمایش پس از واگذاری مسئولیت به براون در هفته هشتم. کارولینا با شکست 17 بر 10 مقابل تنسی تایتانز یکشنبه به 1-10 سقوط کرد.

تپر گفت براون به بازی های تهاجمی خود با دستیار ارشد جیم کالدول که به عنوان مشاور ویژه خدمت می کند ادامه خواهد داد.

عمیق تر برو

تصاحب استادیوم، باخت 3 TD برای پانترز. آیا تاریخ در شرف تکرار است؟

دوره 11 بازی رایش دومین دوره کوتاه مدت در تاریخ NFL برای یک سرمربی بود که در یک بازی فصل عادی مربیگری می کرد. تیم سانفرانسیسکو 49رز پیت مک کالی را پس از شروع 1-8 فصل 1978 اخراج کرد.

(دو سرمربی موفق به حضور در فصل عادی نشدند؛ بیل بلیچیک پس از یک روز در سال 2000 از سمت مربیگری نیویورک جتس استعفا داد، در حالی که جورج آلن پس از دو بازی پیش فصل در سال 1977 توسط لس آنجلس رامز اخراج شد.)

پانترز رایش را در ژانویه به خدمت گرفت و در درفت NFL 2023 در ماه مارس برای انتخاب شماره 1 معامله کرد و برایس یانگ، کوارتربک برنده جایزه Heisman را انتخاب کرد. اما در زمان رایش، یانگ امتیاز پاسور 74.9 را ارسال کرد. این بدترین از سه QB انتخاب شده در دور اول بود. پانترز همچنین با 265.9 یارد در هر بازی در رده 30 NFL در راشینگ قرار دارد.

رایش جانشین مربی موقت استیو ویلکس می شود که پس از اخراج مت روله توسط کارولینا پس از شروع فصل 2022 با نتیجه 1-4 ارتقا یافت. پانترز پس از 7 بر 10 در سال 2022 بدترین رکورد را در NFL دارد.

کارولینا یانگ را با مبادله انتخاب دور اول خود در دور اول 2024 با شیکاگو بیرز خریداری کرد.

رایش قبلاً در چهار فصل با ایندیاناپولیس کلتس با نتیجه 40-33-1 پیش رفت و دو بار به پلی آف رسید و یک بازی پس از فصل را برد. او پس از شروع 3-5-1 در فصل 2022 اخراج شد.

پانترز دومین تیمی بود که در این فصل تغییر مربیگری کرد و به رایدرز پیوست که جاش مک دانیلز را پس از هشت بازی اخراج کرد.

فروپاشی رایش چه بود؟

تپر به دلیل مهارت های تهاجمی رایش و توانایی او در به خدمت گرفتن فهرستی کلیدی از مربیان سابق (کالدول، دام کیپرز) و چند بازیکن جدید فروخته شد. ایده این بود که یانگ ساختمانی پر از زمزمه های QB داشته باشد. اما دوام نیاورد.

پانترز از نظر تهاجمی در رده آخر لیگ قرار گرفت، یانگ تلاش کرد و پس از اینکه رایش بازی را از براون پس گرفت، خط حمله بهبود نیافت. رایش بعد از باخت یکشنبه مقابل تنسی شکست خورده به نظر می رسید، جایی که تپر پس از خروج از رختکن، بمب اف اف را انداخت و سرش را تکان داد. – جو پرسون، نویسنده کارکنان پانترز

عمیق تر برو

عمیق تر برو

حمله کم خون پانترز و رکورد 1-10 تنها به یک گزینه منجر شد: اخراج فرانک رایش.

تپر چه کسی را هدف قرار خواهد داد؟

اطلاعیه روز دوشنبه به آینده مدیر کل اسکات فیترر اشاره ای نکرد که به دلیل ناتوانی در ارائه بازیکنان کافی به یانگ در وضعیت بدی به نظر می رسد. انتظار می رود تپر دوباره مربی تهاجمی را دنبال کند.

بن جانسون، هماهنگ کننده تهاجمی شیرها، اولین انتخاب او در زمستان گذشته بود، قبل از اینکه جانسون خود را از نظر دور کند. تپر تقریباً مطمئن است که یک بار دیگر با جانسون رقابت خواهد کرد و تعجب نکنید اگر سرمربی میشیگان سعی کند با شخصی مانند جیم هاربا یا بلیچیک سروصدا کند.

اما سابقه تپر در اخراج مربیان و عملی بودن می تواند باعث توقف مربیان ثابت شود. – شخص

چرا مک کاون و استالی هم آزاد شدند؟

قبل از پرداختن به این سوال، مهم است که توجه داشته باشیم که توانایی رایش در به خدمت گرفتن یک فهرست ظاهراً ستاره‌ها دلیل بزرگی بود که تپر او را استخدام کرد. اکنون 10 ماه بعد همه چیز در حال انفجار است. تابور تصمیم گرفت که از مک‌کاون، که در سال اول به عنوان دستیار NFL بود، و استالی، که با رایش در فیلادلفیا کار می‌کرد، کنار بیاید. با ایفای نقش فعال‌تر کالدول، تابور ظاهراً می‌خواست این فرآیند را ساده‌تر کند و صدای کمتری در گوش یانگ داشته باشد.

از سوی دیگر، استالی هجوم عجله‌ای رتبه 29 NFL را اجرا کرد و در تصمیم Eagles سابق برای بازگرداندن مایلز سندرز که در اولین فصل خود در کارولینا بی‌مولد بود، نقش داشت. – شخص

خواندن مورد نیاز

(عکس: مایکل ریوز / گتی ایماژ)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *