مسابقات قهرمانی Wynn Millions با برنده غیرمنتظره کامل شد

مسابقات قهرمانی Wynn Millions 3500 دلاری 2024 پایان یافت و نیل مورتی برنده پس از شکست کریس فرانک در یک بازی تک به تک

این مسابقات در مجموع 1180 شرکت کننده در سه پرواز افتتاحیه جذب کرد که 236 مورد آن 1a بود. او در آن روز شرکت کرد. روز 1b شاهد 403 ورودی بود و پرواز نهایی رکورد 541 را به دست آورد که بسیار بالاتر از ضمانت 3,000,000 دلاری مسابقات بود. در نهایت 151 بازیکن برتر به اشتراک گذاشته شدند استخر جایزه 3,746,500 دلاری و مورتی سهم شیر را گرفت 502,856 دلار پس از معامله تک به تک با فرانک.

هایم گابای پس از یک مبارزه طولانی سه نفره سوم شد. پل لوزانو مارتین و جسی کاندولا ما پنج بازیکن برتر شرکت کننده در فینال روز پنجم را مشخص کرده ایم.

نتایج جدول نهایی قهرمانی Wynn Millions 2024

رتبه بازیگر کشور جایزه
یکی نیل مورتی ایالات متحده آمریکا 502,856 دلار *
2 کریس فرانک آلمان 500000 دلار*
3 هایم گابای ایالات متحده آمریکا 301,369 دلار
4 پل لوزانو مارتین اسپانیا 223,372 دلار
5 جسی کاندولا ایالات متحده آمریکا 165,379 دلار
6 پدرو انگلیسی اسپانیا 122721 دلار
7 دومینیک سارل ایالات متحده آمریکا 91730 دلار
8 دانیل ماور ایالات متحده آمریکا 69947 دلار
9 جرمی فلیستی ایالات متحده آمریکا 54,467 دلار

*- نشان دهنده دو توافقنامه آخر است

واکنش برنده

مورتی، طبق اعتراف خودش، قرار نبود در روز 5 حضور داشته باشد، اما مجموعه ای از رویدادها در روز 4 او را از تشک آزاد کردند و او را در مسیری قرار دادند تا از امتیازات برتر به جدول نهایی برود.

مورتی در مصاحبه پس از برد خود گفت: “می توانستم کل مسابقات را خراب کنم.” اخبار پوکر. من ارزش پادشاه-ملکه را در تابلوی ملکه روی چهار بررسی کردم. نوبت پنج بود و من قبل از اینکه او تمام راه را وارد کند جلو افتادم. بالاخره موفق شدم پاسی بدهم که بین 10 تا 15 بیگ بلایند برایم به جا گذاشت.

مورتی مطمئن نبود که کتک خورده یا نه، اما وقتی می گفت حریفش پنج تا چهار ساله است، حرفش را باور می کرد.

دو دست بعد با پادشاهان بیدار شدم و با یک جفت و یک فلاش قرعه دعوت شدم. این قبل از اینکه دوبرابر شوم مرا به زندگی بازگرداند مارتین زمانی. احساس خوبی داشتم چون او کسی بود که به خاطر شاه-ملکه به من لطمه زد.

این برد دومین امتیاز بزرگ مورتی در دوران حرفه ای او بود. قهرمانی پوکر آسیا 2016 در ماکائو این دومین امتیاز مهم مورتی در ماه‌های اخیر پس از حرکت به جایگاه 27 در Wynn است. مسابقات جهانی WPT به 159200 دلار در دسامبر.

مورتی تابستان امسال برای WSOP بازخواهد گشت و قصد دارد آن را تقویت کند.

من سال‌هاست که یک سریال کامل بازی نکرده‌ام و فکر نمی‌کنم کل سریال را بازی کنم، اما قطعاً رویدادهای بیشتری نسبت به حالت عادی بازی خواهم کرد.»

5. نکات مهم روز

روز با حرکت زودهنگام مارتین شروع شد، که با یک ملکه آس در برابر هشت تک مورتی مبارزه کرد. مورتی هیچ کمکی دریافت نکرد و مارتین در انتهای جدول دو برابر شد.

این پنج بازیکن تصمیم گرفتند شروعی صبورانه داشته باشند و هیچ حرکت مهمی انجام نشد تا اینکه کندولا در جایگاه پنجم قرار گرفت. کندولا با یک جفت ده در برگشت پیروز شد، اما گابای با یک جفت شش تایی برای ناک اوت حضور داشت. این بازیکن بومی سن خوزه در جایگاه پنجم قرار گرفت که بزرگترین امتیاز دوران پوکر او بود و بیش از 200000 دلار برنده شد.

جسی کاندولا
جسی کاندولا

مارتین که در حین دست زدن به کاندولا از دردسر خلاص شد، با یک آس چهار آس در فلاپ دو تا چهار در سطح 29 به پایان رسید. فرانک با کت و شلوار پنج-دو تماس گرفت و شش را تبدیل کرد و مارتین را حذف کرد. سر راست. این بازیکن اسپانیایی همچنین بزرگترین برد دوران حرفه ای خود را به ثمر رساند و امتیاز بالای قبلی خود یعنی 6475 دلار را با اختلاف بسیار زیاد شکست داد.

سه بازی پایانی به پایان رسید و فرانک برای نزدیک‌تر شدن به مورتی در جدول امتیازات حرکت کرد. گابای به آرامی بیش از سه ساعت و نیم بازی سه دستی به سمت نمد حرکت کرد و سپس با یک ده مناسب، پشته رو به کاهش خود را حل کرد. مورتی با نه ها تماس گرفت و کلین شیت کرد تا مسابقات را به بازی هدآپ بفرستد.

کریس فرانک
کریس فرانک

مورتی با برتری چیپ برتر وارد دو بازی پایانی شد، اما زمانی که هر دو بازیکن با ملکه های ace مربوطه خود وارد بازی شدند، پویایی تغییر کرد. تخته با یک فلش برای فرانک به پایان رسید و او لحظات برتری چیپ را در بازی هدآپ قرار داد.

دست آغازگر بحث توافق شد و پس از محاسبات مختلف به توافق رسید. بازیکنان موافقت کردند که 25000 دلار کنار بگذارند و برای جام بازی کنند.

بازی هدآپ برای دو سطح تقریباً 45 دقیقه ای ادامه یافت، اما مورتی به موقع دور شد و فرانک نتوانست راه بازگشت را پیدا کند. لحظه بزرگ زمانی فرا رسید که مورتی با فلاش هل داد و فرانک او را صدا زد تا مسابقات را با سه جک به پایان برساند.

نام نام خانوادگی

مت هانسن

مدیر گزارش زنده

مدیر گزارش زنده PokerNews مستقر در لاس وگاس، در اصل از شیکاگو، IL

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *