متهمان فراری از زندان گرنادا به قتل یک زوج آمریکایی

پلیس روز پنجشنبه اعلام کرد سه مردی که از زندانی در گرانادا فرار کرده و متهم به ربودن قایق تفریحی یک زوج آمریکایی بودند، به قتل متهم شدند.

این زوج، رالف هندری 66 ساله و کتی برندل 71 ساله، در حین حرکت در سواحل گرانادا ناپدید شدند. زمستان آن در 21 فوریه در همسایگی St. آنها در حال گذراندن وقت خود در دریای کارائیب با کاتاماران خود به نام Simplicity بودند که در سنت وینسنت و گرنادین رها شده بود.

هیچ نشانه ای در آن نبود آخرین اظهارات پلیس معلوم شد که اجساد این زوج روز پنجشنبه پیدا شده است.

تروون رابرتسون، 23 ساله; عتیبا استانیسکلاس، 25 ساله; نیروی پلیس سلطنتی گرانادا گفت که او و ران میچل 30 ساله با اتهام “قتل عمدی از طریق مرگ رالف هندری و کاتلین برندل” روبرو هستند.

گرانادا، سنت. مقامات پلیس در سنت وینسنت و گرنادین ها سن و املای اسامی متفاوتی را برای فراریان شناسایی کردند.

این افراد همچنین به فرار از بازداشت قانونی، سرقت منزل، سرقت و دو فقره آدم ربایی متهم شدند. پلیس گفت که آقای استانیسکلاس با اتهامات تجاوز جنسی نیز مواجه است، اما جزئیاتی در مورد این اتهامات ارائه نشده است. این سه مرد روز پنجشنبه برای اولین بار در دادگاه حاضر شدند و قرار است در 27 مارس بازگردند. نیروی پلیس سلطنتی گرانادا بلافاصله به درخواست برای اظهار نظر پاسخ نداد.

پلیس در بیانیه ای اعلام کرد: منتشر شده در 22 فوریه در 18 فوریه، سه مردی که از زندانی در گرانادا فرار کرده بودند، در سن پترزبورگ دستگیر شدند. سنت جورج با یک قایق تفریحی در سنت جورج لنگر انداخته است. آنها به سمت وینسنت حرکت کردند.

زندانیان در 21 فوریه، همان روزی که قایق تفریحی این زوج پیدا شد، دوباره دستگیر شدند. در آن زمان، پلیس گفت که “در حال حاضر روی سرنخ هایی کار می کند که نشان می دهد دو نفر در قایق تفریحی ممکن است در این روند کشته شده باشند.”

یکی کنفرانس مطبوعاتی 26 فوریهکمیسر Don McKenzie از نیروی پلیس سلطنتی گرانادا گفت: “اطلاعات نشان می دهد که آنها محتویات را هنگام سفر بین گرانادا و سنت وینسنت دور ریخته اند.”

در طول یک کنفرانس مطبوعاتی 26 فوریهرویال خیابان جونیور سیمونز، رئیس نیروی پلیس سنت وینسنت و گرنادین گفت که تحقیقات مشترک با پلیس گرنادین در مورد ناپدید شدن ادامه دارد و فرض بر این است که این زوج مرده باشند.

تحقیقات نشان داد که “مظنونان در مسیر گرانادا مرتکب اعمال مجرمانه متعدد از جمله آسیب بدنی مضاعف شده اند.”

این زوج که 27 سال از ازدواجشان می گذرد، طبق گفته مطبوعات “ماشین های ارشد” بودند انجمن قایقرانی داگ نمکییک سازمان غیرانتفاعی که جامعه ای از ملوانان را گرد هم می آورد که مسافت های طولانی را با قایق های خود طی می کنند. این سازمان در بیانیه ای اعلام کرد که این زوج از اعضای قدیمی هستند و “هر دو در ایجاد SDSA سهیم بودند.”

داخل اعلامیه مشترک خانواده پسر خانم براندل، نیک بورو، و پسر آقای هندری، برایان هندری، در پستی در 27 فوریه در وب سایت انجمن گفتند: «اگر یک چیز از این رویداد غم انگیز آموخته ایم، این است که می دانیم آنها آنجا را ترک کردند. “این دنیا در مکان بهتری نسبت به قبل از تولد آنها قرار دارد.”

در این پیام آمده است: «رالف و کتی به گونه‌ای زندگی کردند که اکثر ما فقط می‌توانیم رویای آن را داشته باشیم. قایقرانی در امتداد سواحل شرقی ایالات متحده، زندگی در Simplicity در خانه، دوستی با همه کسانی که ملاقات کردند، آواز خواندن، رقصیدن و خندیدن با دوستان و خانواده خود. رالف و کتی اینگونه بودند و اینگونه در قلب ما به یادگار خواهند ماند. ”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *