عکس ارلینگ هالند: نظر نویسندگان ما در مورد واکنش مهاجم منچسترسیتی به سایمون هوپر چیست؟

این عکسی است که عملکرد آخر هفته لیگ برتر را تعریف کرد و بحث هایی را در سراسر جهان به راه انداخت.

ارلینگ هالند به تصمیم سایمون هوپر، داور مسابقه مبنی بر عدم استفاده در آخرین لحظات تساوی 3-3 روز یکشنبه منچسترسیتی مقابل تاتنهام واکنش تندی نشان داد. هالند در نیمه سیتی با خطا مواجه شد، اما هوپر در ابتدا به نظر می رسید که به برتری اشاره می کند زیرا هالند توپ را آزاد می کند، تنها برای جک گریلیش که بازی را به سمت دروازه به عقب برگرداند.

هالند و دیگر بازیکنان سیتی هوپر را در زمین به چالش کشیدند. این مهاجم همچنین کلیپی از این حادثه را با کامنت “Wtf” در توییتر بازنشر کرد.

سیتی همچنین از سوی اتحادیه فوتبال به خاطر بازیکنانی که در اطراف هوپر بودند سرزنش شد و اتحادیه فوتبال انگلیس مدعی شد که “باشگاه نتوانست از رفتار نامناسب بازیکنانش اطمینان حاصل کند”.

در چند هفته اخیر بحث و جدل های زیادی در مورد داوری در انگلیس به وجود آمده است، به خصوص پس از واکنش میکل آرتتا به گل آنتونی گوردون به نیوکاسل در اواسط ماه گذشته.

اینجا، ورزشکاری کارشناسان نظرات خود را در مورد عکس و واکنش هالند بیان می کنند.


این یک عکس وحشتناک است. من ناامیدی را درک می‌کنم، اما وقتی اوضاع به این شکل بالا می‌رود – فریاد زدن در چهره داور، فریاد زدن “لعنت به تو” – غیرقابل قبول و غیرقابل توجیه است. همه ما به راحتی می‌توانیم ناامیدی را توضیح دهیم، زیرا واضح بود که سایمون هوپر باید از آن استفاده می‌کرد، اما شما هرگز نمی‌توانید داوری را که اینطور دنبال می‌شود، توجیه کنید.

و اتحادیه فوتبال انگلیس نمی تواند اجازه دهد که بدون مجازات بماند. همانطور که بازیکنان منچستریونایتد در سال 2000 اندی دورسو را دنبال کردند، جانلوئیجی بوفون در سال 2018 بر سر مایکل الیور فریاد زد و یورگن کلوپ در برابر داور چهارم جان بروکس امسال فریاد زد، بازی باید پیامی قوی ارسال کند: این نوع رفتار نمی تواند. تحمل شود

این یکی از آن تصمیماتی بود که شما را دیوانه می کرد. اما بازیکنان باید یاد بگیرند که اگر مانند هالند با داور روبرو شوند (همانطور که کایل واکر، برناردو سیلوا و سایر بازیکنان منچسترسیتی انجام ندادند)، مجازات خواهند شد.

علاوه بر اینکه یک بازی را به دلیل محرومیت از دست می دهم، خیلی دوست دارم به عنوان بخشی از تحریم ها، از بازیکنان و مدیران متخلف درخواست شود که یک بازی علنی را قضاوت کنند. این می تواند به آنها بیاموزد که همه چیز آنطور که آنها فکر می کنند آسان نیست.

الیور کی


(نیل سیمپسون/EMPICS از طریق گتی ایماژ)

من یک بار در لیگ یکشنبه قضاوت کردم.

فکر کلی من، مخصوصاً در لحظات عصبانی مسابقات، این بود که در سه تا پنج ثانیه اول خشم احشایی، می توانید خیلی چیزها را ببخشید، مخصوصاً وقتی می دانید که به عنوان داور اشتباه کرده اید.

اما فراتر از آن، بازیکنان و مربیان باید بتوانند حس دیدگاه داشته باشند. بنابراین ناامیدی اولیه – اگرچه در یک فریم ثابت ناقص بود – برای من یک معامله بزرگ نیست.

عمیق تر برو

روشی که هالند به‌طور ملودراماتیک قفل‌های طلایی‌اش را رها کرد، وحشیانه در زمین راه رفت و سپس به داور فشار آورد، وقتی توییت بعدی «Wtf» او (بیش از 50 میلیون بار مشاهده شد) احتمالاً حداقل یادآوری مسئولیت‌های او را تضمین می‌کند.

صرف نظر از این، فکر نمی‌کنم Grealish سرعت دویدن و گلزنی را داشته باشد، تعدادی از مدافعان نیز در حال فرار هستند و فکر می‌کنم دلیل محتمل‌تر اینکه سیتی در بازی یکشنبه برنده نشد، دفاع شلخته و ناهماهنگ بودن هالند بود. . به پایان رساندن.

آدام کرافتن


تصویر ثابت مانند تصویر بین کلوپ و بروکس بد به نظر می رسد.

من تا حدی همدردی می‌کنم که وقتی در حال بازی هستید در آن لحظه گرفتار می‌شوید، کنترل احساساتتان سخت‌تر می‌شود و تصمیمی که به طور بالقوه پیروزی را از آنها می‌گیرد، تکان‌دهنده است. همه ما در انجام این کار مقصریم.

اما به همان اندازه، هیچ کس نمی تواند استدلال کند که بازیکنان در کنار داور چیز خوبی هستند. او شبیه بچه های بداخلاق در حیاط مدرسه است.

آنچه اتحادیه راگبی حق دارد و فوتبال ندارد احترام به داوران است.

تام باروز


با توجه به اینکه قرن ها به زنان گفته می شود که ما افرادی هستیم که بیش از حد احساساتی هستیم …

شوخی می کنم، اما واضح است که عکس خیلی خوب به نظر نمی رسد. شاید فقط زمان بدشانسی باشد. به هر حال، هر تعداد بازیکن یا مربی ممکن است در این امر مقصر باشند. این فقط مشکل ارلینگ هالند نیست. اما چیزی در مورد رابطه بین دنیای فوتبال و داوران در حال حاضر می گوید.

داوران مورد سوء استفاده بی‌سابقه‌ای قرار می‌گیرند و ما برای پایدار ماندن چیزهای زیادی از دست می‌دهیم. در عین حال، در حالی که خطرات و پاداش های مبتنی بر نتایج تصمیمات فردی هرگز بالاتر نبوده است، اعتماد هواداران و بازیکنان به آنها هرگز کمتر نبوده است.

لطفاً یک کارت پستال برای آقای H Webb در مقر PGMOL با پاسخ هایی در مورد چگونگی بازسازی پل اعتماد و احترام بین داوران و بازیکنان ارسال کنید.

@tifofootball_ داوران اکنون برنامه های تلویزیونی خود را دارند #داوران #وجود دارد #لیگ برتر #فوتبال #فوتبال ♬ صدای اصلی – تیفو فوتبال

نانسی فراستون


هالند و هم تیمی هایش در شهر هوپر را احاطه کرده اند (استو فورستر/گتی ایماژ)

شما نمی توانید احساسات و شدت بازی را از بین ببرید. راه درستی برای ابراز وجود وجود دارد. با این حال، واکنش های احساسی در آن عکس طبیعی است و نباید به خاطر آن تنبیه شوید. مقایسه با اتحادیه راگبی همیشه کارساز نیست، زیرا فوتبال بسیار روان‌تر و شروع کمتری است.

با این حال، واکنش‌های منفی مداوم در زمین و بعد از بازی (مثلاً رفتار تاریخی هالند در اینجا یا بیانیه آرسنال پس از واکنش آرتتا به تصمیمات داور) جایی است که احتمالاً به پنالتی نیاز دارید.

وضعیت بازی سیتی و اسپرز به وضوح یک اشتباه داور بود. هوپر این را می داند. این یک اشتباه بد است، اما او نیازی به هک شدن برای آن ندارد. اینطور نیست که اشتباهات دیگری در طول بازی مرتکب نشده باشد، مثلاً از دست دادن دروازه باز…

عقیده سین بن مخالفان اصولاً خوب است، اما می توان از آن نیز سوء استفاده کرد. من اخیراً یک بازی در لیگ یکشنبه با سطل های گناه انجام دادم که در آن شخصی مدام و بی جهت با داور چت می کرد. سین بن کار کرد. وقتی به زمین برگشت آرام شده بود و به داور چیزی نگفت. داور یک بازی عالی نامید که مدیریت آن راحت تر بود.

اگر از خط عبور کنید باید مجازات شوید. اساساً این در فوتبال کافی نیست. اجرای مخالفان برای مدت طولانی بسیار سست بوده است.

عمیق تر برو

پیتر روتزلر


این یک واکنش وحشتناک است و جایی برای این نیست، همانطور که دیگر جایی برای عصبانی شدن کلوپ از داور چهارم وجود ندارد. این چیزها مهم هستند، جمع می شوند و در هرم نفوذ می کنند. جریان ثابتی از مواد سمی که منجر به فریاد مردان بزرگسال در پارک در آخر هفته بر سر داوران جوان شد، زیرا تیم زیر 9 سال کودکانشان یک پنالتی دریافت نکرده بودند.

داور مرتکب اشتباه شد و این اشتباه بزرگ است، اما لازم به یادآوری است که او در این مرحله بیش از 10 کیلومتر دویده است و صدها هزار پوند در هفته دستمزد دریافت نکرده است و تا آنجایی که من به یاد دارم، همین تعداد را به نمایش گذاشته است. اشتباهات به عنوان Haaland بعد از ظهر.

اما چیزی که بیش از همه مرا تحت تأثیر قرار داد این بود که ما دو هفته است که درباره VAR ها غر می زنیم و فریاد می زنیم که به روزهایی برگردیم که داوران فقط داوری می کردند و همه با آن کار می کردیم. این داور داور بود و مردم هنوز عقل خود را از دست می دهند و از توطئه ها فریاد می زنند.

شاید مشکل از داوران نیست…

ایین مکینتاش


واکنش پپ گواردیولا به این اتفاق چگونه بود؟

پپ گواردیولا، سرمربی سیتی از هالند دفاع کرد اما از انتقاد از هوپر به خاطر این تصمیم خودداری کرد.

گاهی اوقات ذهنم را درباره داوری از دست می دهم، اما اینجا نه. او گفت: «مردم همیشه ممکن است اشتباه کنند.

زمانی که ارلینگ به صدا درآمد، شگفت زده شدم، اما پس از اینکه او ایستاد و توپ را پاس داد، داور به بازی اشاره کرد تا بازی ادامه یابد.

وقتی از گواردیولا در مورد وضعیت هالند سوال شد، گفت: این طبیعی است.

او کمی ناامید است. حتی داور هم اگر امروز برای منچسترسیتی بازی می کرد، از عملکرد او ناامید می شد.

اما به همین دلیل است که می توانم بگویم ما قرعه کشی نمی کنیم.

(عکس بالا: دارن استیپلز/ خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *