به گفته سخنگوی، اندرو تیت در رومانی با حکم بازداشت بریتانیا دستگیر شد

سخنگوی آقای تیت گفت که اندرو تیت، یک تأثیرگذار اینترنتی که به دیدگاه‌های زن‌ستیزانه‌اش و به رخ کشیدن ثروتش معروف است، و برادرش تریستان در رومانی بر اساس حکم بازداشت اروپایی که دوشنبه شب توسط مقامات بریتانیا صادر شد، بازداشت شدند.

این سخنگو گفت که اتهامات مربوط به دستگیری بین سال های 2012 تا 2015 مطرح شده و شامل اتهامات تجاوز جنسی نیز می شود. او افزود که این اتهامات سال ها بعد توسط سرویس دادستانی تاج رد شد.

پلیس محلی در رومانی بیانیه کوتاهی صادر کرد و گفت که حکم های بازداشت مربوط به جنایات جنسی و بهره کشی از افراد در بریتانیا است. همچنین عنوان شد که مقرر شد افراد مورد نظر به مدت 24 ساعت تحت بازداشت قرار گیرند.

مشخص نیست که کدام نیروی بریتانیایی حکم تفتیش را صادر کرده است یا اینکه چرا پرونده بازگشایی شده است.

سخنگوی آقای تیت گفت که انتظار می رود دادگاه استیناف بخارست در رومانی بعدازظهر سه شنبه در مورد استرداد برادران تیت به بریتانیا تصمیم گیری کند.

این سخنگو گفت که برادران “قاطعانه تمامی اتهامات را رد می کنند و ناامیدی عمیق خود را از اینکه چنین اتهامات جدی دوباره بدون شواهد جدید قابل توجهی مطرح می شود ابراز می کنند.”

آقای تیت که به طور مرتب از پلتفرم های مختلف برای پخش شوونیسم مردانه خشن خود استفاده می کند در شبکه های اجتماعی منتشر شده است او صبح سه شنبه گفت: “ماتریکس می ترسد، اما من فقط از خدا می ترسم.”

آقای تیت، کیک بوکسور حرفه ای سابق، و برادرش در سال 2022 به طور جداگانه به تشکیل یک گروه جنایتکار سازمان یافته و قاچاق افراد در رومانی، بریتانیا و ایالات متحده متهم شدند.

برخی از جزئیات این اتهامات مخفی نگه داشته شده است، اما یک مقام از دفتر دادستانی رومانی تایید کرد که آقای تیت در دادگاه 2022 نیز با اتهامات تجاوز جنسی روبرو است. برادران اتهامات خود را رد کرده و بر بی گناهی خود تاکید کردند.

مشخص نیست چه زمانی محاکمه در این پرونده آغاز خواهد شد.

مشخصات آقای تیت پس از حضور او به عنوان یک شرکت کننده در نمایش واقعیت بریتانیایی “برادر بزرگ” در سال 2016 افزایش یافت. بر اساس گزارش روزنامه سان، تیت پس از انتشار ویدئویی از ضربه زدن او به یک زن با کمربند، از برنامه پخش شد. او و زن گفتند با هم کنار آمدند.

او بعداً با این ادعا که مردان قربانی فمینیسم هستند و زنان «متعلق» به مردان هستند و به راهنمایی مردان نیاز دارند، میلیون‌ها پیرو، عمدتاً مردان جوان، جمع کرد.

از آنجایی که نظرات آقای تیت به بسیاری از کودکان در سن مدرسه می رسد، مقامات آموزشی در سراسر بریتانیا در تلاش هستند تا از نفوذ او بکاهند. در واقع، برخی از زمان کلاس برای بحث درباره آقای تیت استفاده می کنند.

متی باربولسکو در گزارش‌های رومانیایی مشارکت داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *