ایالات متحده قوانین جدیدی را برای سهولت پرواز مسافران با ویلچر پیشنهاد می کند

دولت بایدن روز پنجشنبه اعلام کرد که در تلاشی با هدف بهبود سفرهای هوایی برای افراد دارای معلولیت، مقررات جدیدی را در مورد نحوه رفتار خطوط هوایی با مسافران با ویلچر پیشنهاد می کند.

بر اساس قانون پیشنهادی، آسیب رساندن به ویلچر یا تأخیر در بازگشت آن نقض خودکار قوانین فدرال موجود است که از تبعیض ایرلاین ها علیه افراد دارای معلولیت جلوگیری می کند. وزارت حمل و نقل گفت که این تغییر جریمه شرکت های هواپیمایی را به دلیل استفاده نادرست از ویلچر برای آژانس آسان تر می کند.

مقررات پیشنهادی همچنین مستلزم آموزش قوی تری برای کارمندانی است که از لحاظ فیزیکی به مسافران معلول کمک می کنند یا از ویلچر خود استفاده می کنند.

پیت بوتیگیگ، وزیر حمل و نقل آمریکا در بیانیه‌ای گفت: «میلیون‌ها آمریکایی دارای معلولیت هستند که به دلیل اجرای ضعیف خطوط هوایی و مقررات ناکافی دولتی با هواپیما سفر نمی‌کنند، اما اکنون ما در تلاش هستیم تا آن را تغییر دهیم.» این قانون جدید نحوه فعالیت خطوط هوایی را تغییر خواهد داد تا اطمینان حاصل شود مسافرانی که از ویلچر استفاده می کنند می توانند ایمن و با وقار سفر کنند.

پرواز برای افرادی که از ویلچر استفاده می کنند می تواند دشوار و ناراحت کننده باشد و اشتباهات خطوط هوایی می تواند تجربه دردناک تری را ایجاد کند. به گفته وزارت حمل و نقل، سال گذشته بیش از 11000 ویلچر و اسکوتر توسط خطوط هوایی مورد سوء استفاده قرار گرفت.

مقررات پیشنهادی به اقدامات قبلی دولت بایدن با هدف بهبود تجربه پرواز برای مسافران دارای معلولیت اضافه می شود. در سال 2022، وزارت حمل و نقل گزارشی منتشر کرد. منشور حقوق مسافران معلول خطوط هوایی. سال گذشته، آژانس مقررات جدیدی را نهایی کرد که هواپیماهای تجاری بیشتری را ملزم به داشتن حمام های قابل دسترس می کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *