پیشنهاد آرون راجرز و معاون وی هرگز محقق نشد: “این واقعا جالب خواهد بود”

بلوط مدافع کناری آنجا نبود. تا دو ساعت نامش برده نشد. شاید لازم نبود

دورنمای یک مسابقه صرفاً به هدف خود عمل کرده بود – چرخه‌های خبری، دامن زدن به حدس و گمان‌ها، ایجاد دسیسه در مورد یک پیشنهاد طولانی برای کاخ سفید توسط یک فرد خارجی که از هنجارهای سیاسی سرپیچی می‌کند. پس آیا آرون راجرز برای معاونت رئیس جمهور ایالات متحده نامزد می شود؟

این نه تنها هنجارهای سیاسی را به چالش کشید، بلکه زودباوری را نیز تحت فشار قرار داد.

تقریباً غیرممکن بود تصور کنیم که راجرز بتواند سختی های شغلی روزانه خود به عنوان مدافع نیویورک جتس را با یک کمپین سیاسی مخاطره آمیز متعادل کند، به خصوص در پاییز امسال که فصل عادی NFL مستقیماً با روز انتخابات برخورد می کند. با این حال، رابرت اف کندی جونیور، نامزد مستقل ریاست جمهوری و یکی از اعضای مشهورترین خانواده سیاسی آمریکا، اوایل این ماه گفت که دوستش راجرز در میان کسانی که در صدر فهرست نامزدهای احتمالی قرار دارند.

در حالی که راجرز هرگز به طور علنی نامزدی خود را رد یا رد نکرد – به گفته نیویورک تایمز، او “از اورتور استقبال کرد” – او حداقل ایده مدافع 40 ساله NFL و سالن مشاهیر حرفه ای فوتبال آینده را بیشتر پیش برد. برای چند روز. او ممکن است از امیدهای فصل جت ها برای سفر و مبارزات انتخاباتی در سراسر کشور، دیدار با رای دهندگان و شاید حتی شرکت در مناظره معاونت ریاست جمهوری استراحت کند. یا به نوعی هر دو را همزمان انجام دهید.

چشم انداز بلیط کندی-راجرز – از ابتدا باریک – به طور رسمی روز سه شنبه در اوکلند به پایان رسید، جایی که کندی وکیل و نیکول شاناهان را به عنوان معاون خود انتخاب کرد. شاناهان که قبلاً با سرگئی برین یکی از بنیانگذاران گوگل ازدواج کرده بود، چهره جدیدی در عرصه سیاسی است. اخیراً 4 میلیون دلار برای کمک به پرداخت هزینه تبلیغات کندی که در جریان Super Bowl پخش شد، اختصاص داد.

راجرز با قالب چیزی که کندی به دنبالش بود می‌آید. کندی در مصاحبه اخیر خود گفت: “توسل ما به جوانان است” و راجرز به دلیل “شک و تردید نسبت به اقتدار” “در حالی که توسط مطبوعات مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود، مورد آزمایش قرار گرفت.”

اینکه راجرز چقدر در کاندیداتوری کندی کمک خواهد کرد جای بحث دارد. در چند سال کوتاه، او به یکی از قطبی‌ترین چهره‌های ورزشی تبدیل شد، و حتی برخی از سرسخت‌ترین حامیان کندی، که برخی از آنها روز سه‌شنبه برای اعلام این خبر در مرکز هنری هنری جی. کایزر حاضر شدند، چنین نبودند. خرید جایزه این ایده که راجرز یک کاندیدای جدی برای معاونت رئیس جمهور است.

زک نلسون آن را «شلیک تبلیغاتی» نامید. این صاحب کسب و کار 26 ساله از سیاتل برای این رویداد پرواز کرد و گفت که کمک های زیادی به کمپین کندی کرده است و دلیل آن استقبال کندی از ارزهای دیجیتال است. نلسون ادامه داد: “تنها کاری که باید انجام دهید این است که بگویید “آرون راجرز می تواند معاون ما باشد” و مردم گاز خواهند گرفت.” “من فکر می کنم این یک ترفند روابط عمومی واقعاً هوشمندانه برای جلب توجه است. و کار کرد.»

رایان سارناتارو 72 ساله که روز سه شنبه 85 مایلی از سانتا کروز فاصله داشت، از روی صندلی نزدیک، گفت که کاملا تحت تاثیر پتانسیل راجرز برای پیوستن به بلیط نیست. او گفت: «من دیوانه این نیستم که افرادی که هیچ صلاحیتی ندارند، از ریاست جمهوری تپش داشته باشند.

تریپ درهام، بومی نیویورکی، هرگز آن را جدی نگرفت. او گفت: «باور نکردم. “خیلی زیاد خواهد بود. این امر باعث سردرگمی زیادی در مسابقه می شود.”

برخی، مانند نیکول فولر، ساکن مادام العمر منطقه خلیج، از اینکه راجرز کاندیدای این شغل بود، شگفت زده شدند. او گفت: “من نمی دانستم که در حال بررسی است، من هیچ ایده ای نداشتم.” “اما شاید او بتواند آن حال و هوای پاپ را به آن اضافه کند، تقریباً مانند تیلور سویفت؟ ممکن است به آن نیاز داشته باشیم. “ما در اینجا امیدواریم معجزه کنیم.”


یکی از طرفداران در جریان رویدادی که در آن رابرت اف کندی، نیکول شاناهان را به عنوان معاون خود در روز سه شنبه اعلام کرد، تشویق می کند. (جاش ادلسون/ خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ)

سو پیترز، عصب‌شناس نیویورکی، که برای اعلامیه روز سه‌شنبه به اینجا آمده بود، هیچ احتیاطی در مورد نامزدهای احتمالی کندی از جمله راجرز نداشت. او گفت: من به (کندی) اعتماد دارم. «احساس می‌کردم ترامپ (رئیس‌جمهور سابق دونالد) قالب را شکست و راه را برای بابی هموار کرد تا به‌عنوان کسی که سابقه‌ای در سیاست نداشت، نامزد ریاست‌جمهوری شود. من فکر نمی‌کنم یک معاون رئیس‌جمهور نیز باید سابقه‌ای در سیاست داشته باشد.»

یکی از حامیان کندی که به تازگی وارد سیاست شده بود، از صحنه خارج شد تا قبل از اعلام خبر، چند کلاه “کندی 24” را از لابی بردارد. او برای چند دقیقه ایستاد و نقاشی‌های دیواری در اندازه واقعی را که در ورودی را تزئین می‌کرد، مطالعه کرد، کلاژی از تصاویر زندگی کندی. یکی نامزد احتمالاً 4 یا 5 ساله را نشان داد که در آغوش پدرش گهواره شده بود. قبل از سه‌شنبه، متا ورلد پیس (ران آرتست سابق) نمی‌دانست که رابرت اف.

مانند راجرز، کهنه سرباز 20 ساله NBA و قهرمان سابق سال گذشته با کندی دوست شد. او صبح سه‌شنبه از لس‌آنجلس پرواز کرد تا حمایت خود را نشان دهد، و سه بار پشت سکو سخنرانی کرد تا قبل از اینکه کندی و شاناهان روی صحنه بروند، جمعیت را تشویق کند.

صلح جهانی در پاسخ به سوالی در مورد راجرز که شخصاً او را نمی‌شناسد، احتمال اینکه یک ورزشکار حرفه‌ای برای معاونت رئیس‌جمهور در اواسط فصل شرکت کند را در نظر گرفت. “مرد، این می شود واقعا او در نهایت گفت: جالب است. “و واقعا عالی است.”


چگونه به دنیایی رسیدیم که در آن یک ستاره‌دار که به‌عنوان تحریک‌کننده نیمه‌وقت تبدیل شده بود، در فهرست نامزدی که برادرزاده جان اف کندی بود، نامزد معاونت ریاست‌جمهوری قرار گرفت؟

چیزی برای راجرز در چند سال گذشته تغییر کرده است، حداقل به صورت علنی: او علاقه خود را به گاز گرفتن زبانش یا ارائه صداهای آماده از دست داده است، چیزی که بسیاری از ورزشکاران حرفه ای – به ویژه بازیکنان فرنچایز – وقتی جلوی میکروفون یا دوربین فشار می آورند به آن متمایل می شوند. همانطور که راجرز می گوید: او از نشستن، ساکت ماندن و اجازه دادن به دیگران برای شکل دادن به روایت اطرافش خسته شده بود.

حرف شما را می خواست

راجرز بارها و بارها جنجال برانگیخته است – گاهی اوقات به ظاهر مورد استقبال قرار می گیرد، حتی از طوفان آتشی که به وجود می آید لذت می برد. در لحظات دیگر او از این که چگونه به تصویر کشیده شده است ناامید است. او در تئوری‌های توطئه در «نمایش پت مک‌آفی»، یک منبر راحت که راجرز می‌داند که میزبان او را به چالش نمی‌کشد، می‌پردازد.

حتی زمانی که، مانند ژانویه، راجرز به دروغ ادعا کرد که نام جیمی کیمل مجری تلویزیون ممکن است در میان اسناد افشا شده در دادگاه مربوط به قاچاقچی جنسی محکوم به جنس جفری اپستین باشد. کیمل تهدید به شکایت کرد. راجرز سعی کرد این نظرات را پس بزند اما هرگز عذرخواهی نکرد.

راجرز بعداً در برنامه مک آفی گفت: «من او را (یک پدوفیل) صدا نمی زنم، و شما هم نباید. “اجازه دهید این را به صراحت بیان کنم. من هیجان و خوشحالی کسی را که این کار را می کند نمی بینم. بنابراین این کار را به نام من انجام ندهید. مطلقاً این کار را نکنید. اینها اتهامات جدی علیه افرادی است که در آن لیست هستند.”

او اخیرا گزارش CNN مبنی بر اینکه به X رفته و تئوری‌های توطئه در مورد قتل عام سندی هوک را به اشتراک گذاشته است را تکذیب کرد. این تنها اظهار نظر عمومی او از زمانی بود که او به عنوان معاون احتمالی کندی گزارش شد و گفت که اگر کندی در پاییز امسال از او حمایت کند. برگه رای مانند کندی، راجرز بارها و بارها تردید خود را نسبت به واکسن ابراز کرده است، در یک مقطع زمانی در یک آگهی تبلیغاتی با تراویس کلس که از واکسن‌های فایزر، کووید و آنفولانزا حمایت می‌کرد، پس از اینکه آقای کندی از کندی دعوت کرد تا به او و کندی بپیوندد تا درباره این موضوع گفتگو کنند.

راجرز خبرنگاران را در مورد وضعیت واکسیناسیون خود قبل از فصل 2020 گمراه کرد و بعداً آزمایش کووید مثبت شد. او به دلیل رعایت نکردن پروتکل های لیگ توسط پکرز جریمه شد. او اندکی بعد در برنامه مک آفی گفت: «می‌دانم که در حال حاضر در تیررس اوباش هوشیار هستم، بنابراین قبل از اینکه آخرین میخ را در تابوت فرهنگ لغو بگذارم، فکر می‌کنم می‌خواهم رکورد را درست کنم. در مورد هر کسی که انتقادی فکر می کند، دروغ های بسیار آشکاری وجود دارد.»

این نامی است که راجرز اغلب خود را می نامد.

او در سال 2020 به McAfee گفت: «می‌دانید من نوعی زمین‌گر مسطح ضد واکس نیستم. “من یک متفکر انتقادی هستم.”

راجرز گفت که رک گویی او برایش به قیمت دوستان، هم تیمی ها و حامیان مالی تمام شد. آشفتگی او را مانند سایه ای در داخل و خارج از زمین دنبال می کند. بهار گذشته، طلاق کثیف و چند ساله او از Packers او را به نیویورک برد، جایی که او به عنوان یک ناجی مورد استقبال قرار گرفت. اولین فصل او با جت ها در ربع اول بازی اول به پایان رسید. تیم دچار تزلزل شد.

عمیق تر برو

عمیق تر برو

چگونه آرون راجرز، رابرت صالح و فصل جت شکست خوردند: “چیزی باید تغییر کند”

راجرز در طی یک حضور اخیر در پادکست جو روگان خاطرنشان کرد که او نسبت به چند سال پیش “اکنون کمتر مورد احترام است”. سپس گفتگو به بحث کووید بازگشت. راجرز گفت: “شما برای چیزی ایستادگی می کنید، برای چیزی که به آن اعتقاد دارید شجاعانه می ایستید، در غیر این صورت برعکس آن چیزی نگویید و ترسو باشید.” من حاضر به انجام این کار نبودم.

او ادامه داد: من نمی خواهم آنچه را که از سر گذرانده ام فراموش شود. “و من تسلیم نمی شوم… من توانسته ام با انجام ورزشی که واقعاً در آن مهارت دارم، پول زیادی به دست بیاورم، و از این بابت سپاسگزارم. من یک پلت فرم دارم. برخی از مردم از شما می خواهند که ساکت شوید و یک فوتبال پرتاب کنید، و این هم خوب است، اما من فکر می کنم باید صدای عقل وجود داشته باشد…”

این همان چیزی بود که برای اولین بار کندی را جذب راجرز کرد.

غریزه آرون راجرز برای انتخاب خدمت به دیگران به جای منافع مالی خود، تعهد او به سلامت جسمی و روانی آمریکا، کارش برای قانونی کردن درمان جانبازان و بازماندگان تروما با درمان‌های روانگردان، و سابقه ثابت او در حفظ شجاعت او. آماریلیس فاکس، مدیر کمپین انتخاباتی کندی، گفت: «به من الهام بخش و حرکت کن،» او در اوایل ماه به X نوشت.

پس مناسب است که راجرز در کاستاریکا برای اعتکاف سالانه ayahuasca خود بود که نیویورک تایمز این خبر را منتشر کرد که او یکی از گزینه های اصلی کندی برای معاونت رئیس جمهور است.


هیچ مدرکی وجود ندارد که جت ها می دانستند این یک احتمال است. ما فقط می‌توانیم تصور کنیم که وقتی «راجرز در نظر گرفته شده برای انتخاب معاون کندی» چه سرعتی آرواره‌ها در تأسیسات تیم به زمین می‌خورد. در جلسات لیگ NFL این هفته در اورلاندو (قبل از اینکه کندی رسماً با نام بردن از شاناهان به عنوان معاون خود راجرز را رد کند)، به نظر می‌رسید که مدیران تیم این احتمال را که ستاره دفاعی آن‌ها در نظر دارد یک حمله کوتاه‌مدت و بلندمدت به سیاست داشته باشد را کم اهمیت جلوه می‌دهند.

جو داگلاس مدیر کل گفت: «من آن را خیلی جدی نگرفتم.

آیا راجرز با تیم تماس گرفت و به آنها اطلاع داد که با کندی صحبت کرده است؟

رابرت صالح مربی گفت: «او نیازی به این کار نداشت.

پس فوتبال داگلاس بیشتر سرمایه خارج از فصل خود را صرف تقویت خط حمله نشتی جت کرد، که تا حدی منجر به مصدومیت نابهنگام آشیل راجرز در سپتامبر گذشته شد. جنرال موتورز به شوخی گفت: «امیدوارم اکنون که خط لوله آنلاین را تقویت کرده‌ایم، او احساس می‌کند چند نامزد برای مدیر امنیت داخلی (و) وزیر دفاع دارد.

مالک وودی جانسون ادعا کرد که راجرز “خارش می کند” و برنامه هایی برای بازگشت دارد.

این برای جت ها چیز خوبی است. آنها از حواس پرتی جان سالم به در بردند. اما با شناخت این کوارتربک، چیزهای بیشتری در راه است.

زک روزنبلات در این گزارش مشارکت داشت.

(عکس راجرز: رایان کانگ / گتی ایماژ)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *