سفر سه ساله به دلیل کمبود کشتی لغو شد

اگر قصد دارید یک تور جهانی سه ساله ترتیب دهید، اولین قدم خوب احتمالاً خرید یک کشتی است.

برای ماهها، تورهای زندگی در دریا مسافران را ثبت می کند، پول آنها را جمع آوری می کند و این پیشنهاد نامتعارف را که در ماه مارس اعلام کرد، به بازار عرضه می کند.

وب سایتی که از روز دوشنبه این سفر را تبلیغ می کند، کشتی را با نام MV Lara توصیف کرده و وعده بازدید از دیوار بزرگ چین، اهرام جیزه، ماچو پیچو و تاج محل را داده است.

اما مسافران بالقوه ممکن است قبل از رزرو وقت توقف کنند و ببینند که این سفر قرار است در 1 نوامبر حرکت کند. و ممکن است وقتی متوجه شوند که نام اصلی کشتی، AIDAaura، از آن زمان به حرکت درآمده است، حتی بیشتر نگران شوند. در اواسط نوامبر خریداری شد توسط Celestyal Cruises، نه Life at Sea.

یک روز پس از فروش، Life at Sea اعلام کرد که سفر دریایی خود را در سراسر جهان لغو می کند.

Miray Cruises، شرکت مادر شرکت کروز، اعلام کرد که نمی تواند 40 تا 50 میلیون دلار درخواست شده برای کشتی را برآورده کند و سرمایه گذاران به دلیل ناآرامی در خاورمیانه از این پروژه خارج شده اند. CNN گزارش داد.

نه Life at Sea و نه Miray به درخواست‌ها برای اظهارنظر در روز دوشنبه پاسخ ندادند. پیوندهای مربوط به برنامه سفر دریایی و گذرنامه کتاب همچنان زنده باقی می مانند.

فیلیاس فاگ جهان را در 80 روز دور زد، اما انتظار می رفت این سفر کند باشد. یک دوره سه ساله، مانند دوره ماژلان.

این کشتی ابتدا قرار بود از استانبول حرکت کند، سپس قبل از رسیدن به آسیا در آگوست 2024، یک تور طولانی در نیمکره غربی داشته باشد.

اقیانوس آرام جنوبی و استرالیا بیشتر سال 2025 را پر خواهند کرد و پس از آن هند قرار دارد. این سفر دریایی قرار بود در سال 2026 از آفریقا و سپس اروپا بازدید کند و در اواخر سال 2026، سه سال پس از شروع به پایان برسد.

هزینه سفر دریایی بین 38513 تا 98226 دلار به ازای هر نفر در سال برای اقامت دو نفره بود، بنابراین زوجی که قصد سفر به دور کامل را دارند حداقل 230000 دلار پرداخت می کنند که هزینه روزانه بسیار کمتری نسبت به بسیاری از سفرهای دریایی طولانی مدت است.

به عنوان مثال، هلند آمریکا، تقریبا دستمزد با 180 دلار برای هر نفر در هر شب برای سفر 128 روزه، این تقریباً 400000 دلار برای یک سفر دریایی سه ساله برای یک زوج خواهد بود.

این شرکت اعلام کرد که ام وی لارا که قرار است نامگذاری شود ظرفیت 1266 مسافر خواهد داشت و انتظار می رود 80 درصد از آنها رزرو شوند. از صبح دوشنبه، کمتر از نیمی از کابین‌ها رزرو شده بودند.

کشتی ابتدا به 11 نوامبر و سپس به 30 نوامبر موکول شد و شهر حرکت به آمستردام تغییر یافت. بعداً در 17 نوامبر به طور کامل لغو شد.

بر اساس گزارش CNN، به مسافران وعده بازپرداخت اقساط ماهانه تا ماه فوریه داده شده است. به نقل از چندین مسافر ناشناس گفته شد که پس از برنامه ریزی برای سه سال آینده، نگران لغو پرواز هستند.

میرای گفت که به فکر انتقال اکسپدیشن به کشتی دیگری بود، اما به این نتیجه رسید که کشتی خیلی کوچک است.

بازه زمانی سه ساله برای سفر دریایی برنامه ریزی شده غیرعادی بود و توجه رسانه های خبری قابل توجهی را به خود جلب کرد. تور جهانی روی کوناردز ملکه مری 2 سه ماه طول می کشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *