کیلیان امباپه پاری سن ژرمن را ترک کرد: خدا را شکر بالاخره این موضوع تمام شد

پخش زنده دیدار منچسترسیتی – چلسی در لیگ برتر امروز را دنبال کنید

عصر یخبندان به این مدت طولانی نشد.

انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید حداقل یک دهه است که اتفاق می افتد.

ورزشی او حتی زمانی که این زوج شروع به خواستگاری با یکدیگر کردند، آنجا نبود. توییتر هنوز سرگرم کننده بود (و اسمش توییتر بود)، تیلور سوئیفت در مورد فوتبال آمریکایی چیزی نشنیده بود، و نزدیک ترین چیز به یک بیماری همه گیر جهانی تماشای Contagion بود.

این یک حماسه بی امان طولانی بود، اساساً بدترین نوع حماسه نقل و انتقالات، با حالت های بی پایان، دروغ های بی وقفه و تحریف ها، و هزاران و هزاران داستان که ادعا می کردند بالاخره اتفاق افتاده است.

قطعا الان هست امباپه پاری سن ژرمن را ترک خواهد کرد و شما باید فرض کنید که او فصل آینده در برنابئو بازی خواهد کرد (با فرض اینکه فرصتی برای تیم دیگری برای شکست دادن آنها وجود نداشته باشد و مثلا به اوساسونا برود) و دنیای فوتبال می تواند تمرکز کند. وقتی در مورد چیزهای دیگری مانند مسابقات فوتبال صحبت می کنید.

باور کنید یا نه، بهترین بازیکن جهان در ذخایر پاری سن ژرمن از بین نخواهد رفت. مجوز باغبانی نیز داده نخواهد شد. در عوض، او برای باشگاهی که می خواست برای همیشه بازی کند بازی خواهد کرد و رئال مادرید بازیکنی را که می خواست برای همیشه به خدمت بگیرد. این را تصور کنید.

اگر فکر می‌کنید اینجا بد است، زندگی در اسپانیا را امتحان کنید، جایی که اخباری مشابه آنچه در صورت مرگ یکی از اعضای خانواده سلطنتی در بریتانیا دریافت می‌کنیم، وجود دارد.

در ماه‌های اخیر وقتی امباپه گزینه تمدید قراردادش را تا سال 2025 قبول نکرد، اوضاع بدتر شد. در تلویزیون و رادیو، اخبار امباپه بر هر چیز دیگری ارجحیت دارد، مانند اینکه رئال مادرید در یک مسابقه پیروز شود یا ببازد، جود بلینگهام گل بزند یا نه، کارلو آنچلوتی به عنوان مربی بماند یا برود.


نگران نباشید، حماسه تقریباً به پایان رسیده است (فرانک فایف / خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ)

آنچلوتی مرتباً در کنفرانس های مطبوعاتی با سؤالاتی در مورد امباپه روبرو می شود، چیزی که شما انتظار دارید. اما بازیکنان رئال مادرید، خاویر تباس (رئیس لالیگا)، حتی ژاوی و خوان لاپورتا در بارسلونا در مورد نظرشان در مورد امباپه سوال شده اند. راستش، چه کسی اهمیت می دهد؟ به جز تهیه کنندگان تلویزیون که نیاز سیری ناپذیر را برای پوشش 24 ساعته فوتبال دارند.

چرا کسی می خواهد بداند لاپورتا در مورد خرید یک بازیکن دیگر توسط باشگاه دیگری چه فکر می کند؟ از نیک نولز بپرسید که در مورد اینکه بریتانیا دوباره وارد رکود می شود، در حالی که شما آنجا هستید، چه فکر می کند. وقتی صحبت از اشباع کامل به میان می‌آید بی‌معنی است، مرحله‌ای که مدت‌ها پیش با انتقال روشن/خاموش به آن رسیدیم.

عمیق تر برو

در اسپانیا، صفحات اول برای قرن ها تحت تسلط امباپه بوده است، با تمرکز مداوم بر “تصمیم”.

تیتر یک مارکا در آوریل 2020 فریاد زد: “مباپه می خواهد برای رئال مادرید بازی کند.” احتمالاً با حروف کوچک نوشته شده است “در سال 2024”.

در سپتامبر همان سال، عبارت “مباپه قدم بر می دارد” به این معنی بود که او در راه مادرید است. احتمالا فقط در تعطیلات.

سال گذشته «بازی تابستان» اکران شد. شاید منظورشان خاکستر بوده است.

حتی حماسه ای در درون این حماسه وجود دارد. وقتی امباپه تصمیم گرفت آخرین قراردادش را با پاری سن ژرمن امضا کند، مادرید احساس کرد که از سوی امباپه خیانت شده است. هواداران مادریدی می گویند که امباپه را برای ماندن با کارفرمای فعلی اش نمی بخشند. ترك كردن.

خبرنگاران نیز در این امر دخیل بودند. تصمیم امباپه برای ماندن در پاریس به عنوان “بزرگترین اشتباه دوران حرفه ای او” توصیف شد. حتی اگر او قهرمان لیگ قهرمانان و یک جام جهانی دیگر شود، کافی نخواهد بود. اوه و این واقعیت که او می خواست در پنجمین لیگ برتر جهان بماند این را نشان می داد. “او احترام بسیار کمی برای خودش قائل است.”.


امباپه آینده خود را حداقل برای چند سال دیگر در سال 2022 به پاری سن ژرمن متعهد کرده است (فرانک فایف / خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ)

هر چند این یک چیز کاملاً رئال مادرید است. خشم زیادی نسبت به هر بازیکنی در جهان که جرات رد کردن آنها را داشت. این یک نگرش بسیار خاص است که از زمان چالش کاهش وزن ایان بیل در Eastenders، کسل‌کننده‌ترین خط داستانی سریال‌های صابونی را تقویت کرده و تشدید می‌کند.

هیچ وقت فکر نمی کردیم امباپه به این زودی ها به رئال مادرید برود. همیشه این اتفاق افتاد، حتی تابستان گذشته که او در توییت “دروغ” درباره گزارشی مبنی بر اینکه می‌خواهد به رئال بپیوندد، نوشت. او در حالی که با بینی بلند دیوید برنت عکس گرفته بود، افزود: قبلاً گفته ام که در پی اس جی ادامه خواهم داد، جایی که بسیار خوشحالم.

صادقانه بگویم ما گفتن این یک معامله تمام شده است، اما ما بدون شک باید برای فصل بعدی آماده باشیم. امباپه پس از تایید جدایی اش از پاری سن ژرمن به کدام باشگاه خواهد پیوست؟ چند دقیقه پس از انتشار اخبار امروز، یک سایت مقایسه شانس ایمیلی ارسال کرد (آنقدر عجولانه که موضوع ایمیل به اشتباه گفته بود “کیلیان امباپه در تابستان 2024 رئال را ترک خواهد کرد”). او گفت امباپه به مادرید می رود، اما احتمال اینکه او به بارسلونا برود 3.8 درصد است. این حرکتی بود که به اهرم‌های بیشتری نیاز داشت تا اختاپوسی که ایستگاه قطار را اداره می‌کرد.

اما در حال حاضر، به نظر می رسد که بالاخره تمام شده است. و وقتی بالاخره امباپه را در حالی که پیراهن تمام سفید معروف را در بالا در دست گرفته است، خیالمان راحت خواهد شد. البته مگر اینکه این لیدز یونایتد باشد که در سال 2034 بوسمن را از پاری سن ژرمن خریداری کند.

(عکس بالا: جولین دی روزا/ خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *