پایان مدودف در ساعت 3:40 بامداد آخرین نمونه مضحک است که نشان می دهد چرا تنیس باید تغییر کند.

دوباره اتفاق افتاد. البته این کار را کرد.

از حوالی نیمه شب، دو تنیسور تقریباً تا طلوع آفتاب در مقابل هواداران پراکنده به رقابت می پردازند. گروهی از پسران نوجوان تقریبا ساعت چهار صبح در حال دویدن به دنبال توپ هستند.

سال گذشته، اندی موری در حال دوئل با تاناسی کوکیناکیس بود تا اینکه شب حدود ساعت 4 صبح شروع به روشن شدن کرد. روز پنجشنبه و تا جمعه دانیل مدودف از روسیه و Emil Ruusuvuori از فنلاند یک نسخه تنیس از مجموعه جاز 2 بامداد خود را انجام می دهد.

مدودف پس از تکمیل بازگشت خود از دو ست عقب و حذف روسووووری با نتایج 3-6، 6-7 (1)، 6-4، 7-6 (1)، 6-4، 7-6 (1)، به میدان رفت. او در مصاحبه ای گفت. 6-0. با قضاوت بر اساس جدول امتیازات، Ruusuvuori تصمیم گرفت این کار را انجام ندهد و سرزنش او سخت بود.

پویایی اگر خیلی معمولی نبود، پوچ به نظر می رسید. به نظر می‌رسد دو تورنمنت اصلی که این اتفاق می‌افتد، یعنی اوپن استرالیا و ایالات متحده، آن را به‌عنوان یک نشان افتخار تلقی می‌کنند تا خطری جدی برای بازیکنان، به‌خصوص که بازیکنی که برنده مسابقه می‌شود حدود ساعت 6 صبح به رختخواب می‌رود و سپس باید برگردد. روز بعد.


(کلی دفینا/گتی ایماژ)

مدودف بعدازظهر جمعه بعد از یک خواب عجیب شبانه در اطراف ملبورن پارک سرگردان بود و سعی می کرد بفهمد چگونه برای مسابقه خود مقابل فلیکس اوگر-آلیاسیمه کانادایی در عصر شنبه آماده شود.

کارن خاچانوف دوست نزدیک مدودف و همکار روسی مدودف پس از شکست توماس ماچاک از جمهوری چک در روز جمعه گفت: امروز ساعت 7 برای مسابقه خود از خواب بیدار شدم و مطمئن هستم که او نیز در آن ساعت خواب بود. “باید محدودیت‌های خاصی وجود داشته باشد، زیرا به‌ویژه بهترین‌های پنج، می‌دانید که مسابقه می‌تواند تا پنج ساعت طول بکشد و سپس از ساعت 11 شب شروع می‌کنید. این طبیعی نیست، برای کسی سالم نیست که بهبود یابد و برای روز بعد آماده شود. ، مسابقه بعدی. یک خواب کامل شبانه را از دست می دهید. بخوابید، “این یکی از بزرگترین بخش های بهبودی است. وعده های غذایی، هر کاری که انجام می دهیم، درمان ها، حمام های یخ. همه اینها و شما نمی توانید بخوابید. پس چطور هستید. آیا روز بعد احساس می کنی؟”

در سال های اخیر، تعداد فزاینده ای از بازیکنان گفته اند بس است.

احمد نصار، مدیر کل انجمن تنیس بازان حرفه ای، یک سازمان مشترک نواک جوکوویچ، گفت: “مسابقه های نیمه شب نه تنها به بازیکنان آسیب می زند، بلکه پیامدهای منفی برای هواداران، پسران توپ، کارکنان رویداد و همه ذینفعان مرتبط دارد.” این شرکت در سال 2020 برای رسیدگی به شرایط کاری مسلماً مهمترین افراد در ورزش تأسیس شد. نصار گفت: «از منظر بهداشت و ایمنی، این بهینه نیست و صراحتاً منصفانه نیست.

فشار PTPA و تصمیم جانیک سینر برای کناره گیری از مسابقات مسترز پاریس در ماه نوامبر پس از پیروزی در مسابقه ای که از ساعت 12:30 صبح شروع شد و در ساعت 3 صبح به پایان رسید، به مقامات کمک کرد تا به تورهای مردان و زنان، ATP و تورنمنت ها بروند. WTA با ممنوعیت شروع مسابقات بعد از ساعت 23:00 از سال آینده موافقت کرده است. مسابقاتی که بعد از ساعت 10:30 شب در زمینی که هنوز در حال استفاده است، به زمین دیگری منتقل خواهند شد و هر دو تور به برگزارکنندگان مسابقات گفته اند که می خواهند جلسات شب در ساعت 6:30 بعد از ظهر به جای ساعت 19 یا 19:30 شروع شود و بیش از دو مسابقه در زمین انجام نشود. . برنامه شبانه


(ژان کاتوف/گتی ایماژ)

با این حال، تنیس تنیس است و هفت سازمان مختلف این اختیار را دارند که قوانین خود را با نظرات اندک بازیکنان فعال وضع کنند. چهار تورنمنت مهم – ویمبلدون، اوپن ایالات متحده، اوپن استرالیا و آزاد فرانسه – لازم نیست از این قانون پیروی کنند. .

پایان شب در ویمبلدون، که ساعت 11 شب منع آمد و شد دارد، یا مسابقات آزاد فرانسه، که تنها یک مسابقه در جلسات شبانه برنامه ریزی می کند، خوب است، اما ملبورن و نیویورک از مقررات منع آمد و شد تبعیت نمی کنند، بنابراین برخی از بهترین مسابقات آنها هستند. در نهایت چند بازی دورتر از صد روح شجاع ظاهر می شود.

اندی موری هفته گذشته گفت: «این یک چیز بسیار واضح است که باید تغییر کند». “از دیدگاه یک بازیکن، قطعا به ریکاوری برای بازی‌های روز بعد و مواردی از این دست کمک می‌کند. مطمئناً از دیدگاه هواداران و مسابقات، فکر می‌کنم اگر در سه بازی خود را به پایان نرسانید، احتمالاً کمی حرفه‌ای‌تر به نظر می‌رسد. یا چهار صبح.»

تنیس استرالیا امسال تغییراتی را در مسابقات ایجاد کرده است که گفته می شود با هدف جلوگیری از شروع و پایان آخر شب است. مهمتر از همه، فقط دو مسابقه بعد از ظهر، به جای سه مسابقه، در زمین های اصلی نمایشگاه برنامه ریزی شده است، که احتمال شروع دیرهنگام تا عصر را کاهش می دهد.

دور اول را از دو روز به سه روز افزایش داد و فضای بیشتری را برای برنامه ریزی 128 مسابقه اول انفرادی فراهم کرد. این تأثیر کمی بر شروع دیرهنگام داشته است زیرا زمان شروع جلسه عصر در ساعت 19:00 باقی می ماند و مسابقات تنیس بیشتر از قبل طول می کشد زیرا عمق بیشتر، ورزش و امتیاز بیشتری وجود دارد، بنابراین بازی ها، ست ها و مسابقات بیشتر طول می کشد.

در شب افتتاحیه، آرینا سابالنکا، مدافع عنوان قهرمانی زنان، پس از نبردی چهار ساعته با دینو پریزمیک نواک جوکوویچ، در ساعت 23:30 به میدان رفت.

شایان ذکر است که در انجام این کار، مقامات تنیس استرالیا اعلام کردند که مجموعه ای از رویدادها منجر به دیر شروع و پایان در روز پنجشنبه شد.

دو بارندگی غیرمنتظره در اوایل بعدازظهر رخ داد. اولین مورد بازی در راد لاور آرنا را به تاخیر انداخت زیرا در پیش بینی باران وجود نداشت و سقف آن باز بود. ایگا سویاتک معمولا مسابقات را مانند کنسرت تیلور سویفت تمام می کند، اما دوئل او با دانیل کالینز بیش از سه ساعت به طول انجامید.


(رابرت پرانج/گتی ایماژ)

سپس کارلوس آلکاراز حدود سه ساعت و نیم طول کشید تا لورنزو سونگو را شکست دهد. مسابقات طولانی بعدازظهر شروع جلسه عصر را از ساعت 19 به تعویق انداخت، زیرا مسابقات تا ظهر در راد لیور شروع نشد، در حالی که در سایر زمین ها ساعت 11 صبح بود. سپس اولین مسابقه عصر بین النا ریباکینا و آنا بلینکووا نزدیک به سه ساعت به طول انجامید و شامل یک تای بریک تعیین کننده با امتیاز نهایی 22–20 بود که طولانی ترین تای بریک در تاریخ گرند اسلم بود.

مدودف به مدت نیم ساعت در تونل ایستاد و منتظر پایان تونل بود. وی سرانجام حوالی ساعت 23:30 در دادگاه حاضر شد. در حدود 250 یاردی از راد لیور، یک رشته نمایشی دیگر، هرچند کوچکتر، برای حدود دو ساعت در آن نقطه باز بود. مدودف پس از چهار ساعت و پنج ست به دور سوم راه یافت.

به طور متوسط، دو مسابقه مردان و دو مسابقه زنان در اوپن استرالیا تقریباً معادل 9 ساعت تنیس است. عملیات در Rod Laver تقریباً 14 ساعت در روز پنجشنبه و تا صبح جمعه به طول انجامید.

حتی یک مزیت برای پایان دیرهنگام بود که مقامات تنیس استرالیا در نور تاریک بعد از ظهر جمعه اعلام کردند. آن‌ها به شبکه‌های اجتماعی نگاه می‌کردند و با توجه به اختلاف زمانی دو رقمی، تعداد زیادی از هواداران را در اروپا و ایالات متحده دیدند که در بیشتر روزهای کاری خود از پیروزی مدودف لذت می‌برند.

برای کشور شماره 3 جهان کافی بود که تمام شب را به سمت خود بکشد.

(عکس بالا: آنتونی والاس/ خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *