وکیل استخدام لاتین تبار آسیب دیده اتهامات “بدون برچسب” را دوباره مطرح کرد

No Labels، سازمان میانه‌روی که برای دسترسی به برگه‌های رای انتخابات ریاست‌جمهوری 2024 رقابت می‌کند، به نیروهای خاویر پالومارز، مدافع مشاغل اسپانیایی با سابقه اتهامات سوء استفاده مالی و آزار جنسی در محل کار پیوسته است.

آقای پالومرز در سال 2018 سمت خود را به عنوان مدیر اجرایی اتاق بازرگانی اسپانیایی تبار ایالات متحده ترک کرد و با این اتهام مواجه شد که حقوق خود را کمتر پرداخت کرده و از رئیس دفتر زن خود عبور کرده است. او این اتهامات را رد کرد و بعداً از اتاق شکایت کرد. او همچنین علیه یکی از مدیران سابق گروه شکایت کرد و گفت که مورد آزار جنسی قرار گرفته است. هر دو موضوع در نهایت در سال 2019 خارج از دادگاه حل و فصل شد.

آقای پالومرز عصر سه شنبه در مصاحبه ای گفت که خروج او از اتاق اسپانیایی ها نتیجه شکار جادوگر علیه او بود، زیرا او ترجیح داد با دولت ترامپ همکاری کند تا علیه آن. او گفت که «برنده پرونده‌ها» علیه متهمانش شده است، اما شرایط توافق مخفی باقی مانده است. او از افشای این موارد خودداری کرد. وی گفت: تنها کاری که می توانم انجام دهم این است که بگویم در آن زمان بی گناهی خود را حفظ کردم و اکنون نیز برائت دارم.

آقای پالومرز یک خود را دموکرات معرفی می کند او از ائتلاف تنوع طلبی که به دلیل تلاش های دولت ترامپ برای پایان دادن به برنامه اقدام معوق برای ورود به دوران کودکی تشکیل داده بود، استعفا داد. گهگاه در برنامه های خبری کابلی ظاهر می شود انتقاد از رئیس جمهور بایدن در مورد مسائلی مانند مهاجرت و تولید انرژی داخلی او همچنین بنیانگذار و مدیر اجرایی یک سازمان حمایتی است که مأموریتی مشابه کارفرمای سابقش، اتاق بازرگانی اسپانیایی ایالات متحده دارد و در حال حاضر یک رهبر داوطلب در No Labels است.

در یک جلسه ویدیویی با پیروان No Labels در شامگاه سه شنبه، آقای پالومرز در مورد اهمیت جلب نظر رای دهندگان اسپانیایی تبار به عنوان بخشی از هرگونه پیشنهاد ریاست جمهوری صحبت کرد.

او به نزدیک به 300 شرکت کننده در این فراخوان گفت: “ملت ما در نقطه گذار است. ما هرگز از مقامات و رهبران منتخب خود ناامید نشده ایم.” ”

آقای پالومرز که در سال 2020 به آقای بایدن رای داد، گفت که نقش او در No Labels هدایت جامعه اسپانیایی تبار است که به گفته او از سیاست های انرژی دولت بایدن آسیب دیده است.

او گفت که بازخورد حامیان No Labels این بود که بهتر است آقای بایدن را با یک جمهوری خواه جایگزین کنیم.

او گفت: «این احساس وجود دارد که کاخ سفید ارتباط خود را از دست داده است. از منظر اقتصادی، یک جمهوری خواه برای رهبری کشور مناسب تر است.»

اما قبل از ملاقات با آقای پالومرز، برخی از مهمانان مخفیانه از حضور او خشمگین شدند.

ماریا کاردونا، استراتژیست دموکرات که عضو هیئت مدیره هیسپانیک آمریکایی است، می گوید: «دیدن نقش او در سازمان بزرگی مانند No Labels نگران کننده بود، اما واضح است که No Labels فاقد اعتبار زیادی در مورد سیاست ملی است. اتاق بازرگانی زمانی که آقای پالومرز مورد انتقاد قرار گرفت. “امیدوارم او تغییر کرده باشد.”

نانسی جاکوبسون، مدیر اجرایی No Labels، در بیانیه ای در روز سه شنبه گفت که از اتهامات سال 2018 علیه آقای پالومرز بی اطلاع است.

No Labels که در حال بررسی امکان ارائه به اصطلاح بلیت وحدت ریاست جمهوری است که می تواند شامل جمهوری خواهان و دموکرات ها شود، برای انتخابات مقدماتی ریاست جمهوری در 12 ایالت واجد شرایط شده است. اما این تلاش در برخی دیگر به دلیل قوانینی در برخی ایالت‌ها متوقف شده است که سازمان‌های شخص ثالث جدید را ملزم به حضور یک نامزد برای تضمین دسترسی به صندوق رای می‌کند.

متحدان آقای بایدن به دلیل رقابتی که می تواند برای رای و دلار ایجاد کند، No Tags را یک تهدید وجودی می دانند. دموکرات‌ها عموماً به دلیل کمپین گروه راه سوم برای جلوگیری از پیوستن اعضای ارشد حزب و اهداکنندگان به سازمان، از No Labels دوری کرده‌اند.

آنها ممکن است دلیلی برای نگرانی داشته باشند. در طول این تماس سه شنبه، نیل نیوهاوس، نظرسنجی جمهوری خواه، گفت که نظرسنجی اخیری که برای شبکه خبری اسپانیایی زبان Univision انجام داد، نشان داد که نامزدهای مستقل ریاست جمهوری رابرت اف کندی جونیور. و گفت این نشان می دهد که کرنل وست از حمایت بیشتر از آقای بایدن برخوردار است. آنها از رئیس جمهور سابق دونالد جی. ترامپ بودند. آقای نیوهاوس اسلایدی را نشان داد که در آن آقایان بایدن و آقای ترامپ در یک رقابت دو طرفه با هم برابر شدند، اما آقای ترامپ در این رقابت با چند نامزد دیگر در برگه رای پیش بود.

خانم جاکوبسون در هفته‌های اخیر به اهداکنندگان بالقوه گفته است که این گروه در کنوانسیون برنامه‌ریزی شده برای آوریل، یک جمهوری‌خواه را برای ریاست جمهوری انتخاب خواهد کرد.

آقای پالومرز در سال 2021، سه سال پس از خروج از سازمان تجارت، شورای تجارت اسپانیایی ایالات متحده را تأسیس کرد. ماموریت این شورا “تقویت مشاغل متعلق به اسپانیایی تبار در ایالات متحده با حمایت از مردم و سیاست هایی است که از پیشرفت آنها حمایت می کند.”

خانم جاکوبسون گفت که آقای پالومرز به No Labels بسیار توصیه شده است.

او گفت: “بسیاری از مردم او را به عنوان یک رهبر بسیار شایسته توصیه کرده اند که می تواند به عنوان یک داوطلب ارزش و چشم انداز به سازمان ما بیافزاید.” خانم جاکوبسون گفت که به آقای پالومرز پولی پرداخت نخواهد شد. او افزود که با روسای مشترک No Labels همکاری خواهد کرد، اما نگفت که چه مسئولیتی خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *