هنگ ژانگ: “بدون فشار” با تراشه‌ای که وارد جدول نهایی WPT bestbet Scamble

سه روز طولانی بازی در تور جهانی پوکر 5000 دلاری (WPT) bestbet Scramble کامل شده است، که میدان اصلی 365 ورودی به یک میز نهایی شش نفره محدود شده است.

روز 3 روز دوشنبه روز شلوغی بود زیرا فشارها با توجه به افزایش دستمزدها در تمام مدت افزایش می یافت. حباب ارز یکشنبه (روز دوم) ترکید، اما در اواسط جلسه دوشنبه بود که پول شروع به جدی شدن کرد. در میز نهایی با بازیکنان باقیمانده که همگی حداقل 70400 دلار تضمین شده اند و به دنبال جایزه اول 351650 دلاری هستند، جدی خواهد بود.

تجربه فراوان در میز نهایی

بازیکنان حاضر در جدول نهایی ممکن است هنوز نام آشنا نباشند، اما اگرچه یکی از آنها در شرف تبدیل شدن به یکی از آنهاست، گروه Hendon Mob دارای تعدادی حرفه ای ماهر با رزومه های چشمگیر است. ایان اوهارا شخصی با بیش از 4 میلیون دلار پول مسابقات زنده. با این حال، او جدول نهایی را با 1,050,000 شروع می کند که کمتر از 20 درصد از چیپ لیدر است. هنگ ژانگ تکه (5,780,000).

ژانگ و فردریک نورماند (5,000,000) بین چهار بازیکن دیگر مقداری جدایی وجود دارد. نورماند گفت اخبار پوکر بعد از آن ایتان کان او در جایگاه هفتم (53800 دلار) قرار گرفت و اذعان داشت که در جدول پایانی با رقابت سختی روبرو خواهد شد.

ایتان کان
اتان کان در جایگاه هفتم قرار گرفت.

نورماند در مورد آنچه در مورد رقبای خود می داند توضیح داد: “یان بسیار خوب است، من فکر می کنم توبی بسیار خوب است، من در مورد بقیه مطمئن نیستم، من فکر می کنم هنگ نیز بازیکن بسیار خوبی است.” فردا ببینیم اوضاع چطور پیش خواهد رفت.

در رتبه بندی تعداد تراشه، ژانگ، نورماند و مایکل فریرسون (3,460,000)، با دو نفر آخر – اوهارا (1,050,000) و برایان سنی (995000) – حدود 20 بیگ بلایند.

نورماند، کانادایی با نزدیک به 600000 دلار نقدی تورنمنت زنده، در مورد انتظاراتی که از گروه های کوچک در اوایل جدول نهایی دارد، گفت: “آنها نمی توانند خیلی تهاجمی باشند.” فکر می کنم منتظر آنها باشم و سعی کنم از آن استفاده کنم.»

نورماند یک برتری نسبت به ژانگ خواهد داشت، موقعیت او در جدول. با این حال، ژانگ با اعتراف به اینکه نورماند بازیکن قدرتمندی است، نگران نیست که او در برابر بازیکن بزرگ دیگر از موقعیت خارج شود.

ژانگ گفت: “کوتاه ترین عرشه، او بازیکن خوبی است، واقعا هیچ فشار ICM وجود ندارد.” “بنابراین من فکر می کنم که Range می داند چگونه درست بازی کند. تقریباً بقیه می دانند چگونه درست بازی کنند.

افزایش دستمزدها بسیار زیاد خواهد بود و ژانگ اکنون مورد علاقه برای کسب عنوان قهرمانی و پیوستن به باشگاه قهرمانان WPT است. چیزی که شش بازیکن حاضر در جدول نهایی نمی توانند ادعا کنند. آیا او با توجه به شرایطش فشاری احساس می کند؟

ژانگ پاسخ داد: “من هیچ فشاری احساس نمی کنم.”

هر شش بازیکن هنگام خروج از bestbet جکسونویل حوالی ساعت 7 عصر روز دوشنبه به وقت محلی، آرام و آرام به نظر می رسیدند. در پخش زنده WPT در ساعت 14:30 روز سه‌شنبه، ما شروع خواهیم کرد تا ببینیم آیا آنها به اندازه کارت‌ها برای جلسه آخر آرام و آرام هستند یا خیر.

تعداد تراشه های جدول نهایی

محل بازیگر چیپ پشته
یکی هنگ ژانگژ 5,780,000
2 فردریک نورماند 5,000,000
3 مایکل فریرسون 3,460,000
4 ایان اوهارا 1,050,000
5 برایان سنی 995000

*تصاویر از WPT/Drew Amato

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *