نظرسنجی بازیکنان NHL: چرا 78 درصد می گویند که نگهبانان گردن نباید مجاز باشند؟

گاردهای اجباری گردن به هاکی جوانان در ایالات متحده می آیند.

هاکی ایالات متحده که قبلاً در کانادا و بسیاری از کشورهای دیگر مورد نیاز است، که این ورزش را در سطح آماتور در ایالات متحده اداره می کند، مدت هاست که در مورد “توصیه” محافظت از پارگی مانند محافظ های گردن و همچنین جوراب ها، آستین ها و جوراب های مقاوم در برابر بریدگی توصیه می کند. زیر شلواری. .

تصمیم این بود: روز یکشنبه اعلام شد و در 1 آگوست، تقریباً 9 ماه پس از مطرح شدن این موضوع، زمانی که آدام جانسون، بازیکن سابق NHL جان خود را از دست داد، در اثر بریدگی گردنش در حین بازی در انگلستان، در اثر بریدگی گردنش در انگلستان، اجرا خواهد شد.

از آن زمان، NHLers بیشتری شروع به پوشیدن محافظ گردن کرده اند، یا به طور منظم یا سعی می کنند چیزی راحت پیدا کنند.

یکی از بازیکنان گفت: “شما بیشتر و بیشتر می بینید.” ورزشی. من پیراهنم را برای مچ دستم می پوشم. “من فکر می کنم شما بیشتر و بیشتر محافظ های گردن خواهید دید.”

بعنوان بخشی از مال ما در نظرسنجی بازیکنان NHL 2023-24، ما از این بازیکنان پرسیدیم که خواسته‌های آنها برای یک مأموریت مشابه برای محافظ گردن و سایر تجهیزات مقاوم در برابر برش در سطح حرفه‌ای چیست.

همانطور که می بینید، برای اکثریت (78.45 درصد از 181 نفری که می خواستند به این سوال پاسخ دهند) این به سادگی امکان پذیر نیست:

برای اکثر بازیکنان، این به ترجیحات شخصی بستگی دارد.

یکی گفت: «فکر می‌کنم این تصمیم تنها با شماست.

یکی دیگر می‌افزاید: «استفاده مردان از اینها هوشمندانه است، اما فکر نمی‌کنم اجباری باشد».

“این ریسک خودشان است، درست است؟” گفت سومی “این زندگی آنهاست.”

برخی از بازیکنانی که رای منفی دادند خاطرنشان کردند که از محافظ گردن و سایر وسایل محافظ بریده استفاده می‌کردند، از جمله یکی از بازیکنانی که در گذشته توسط یک اسکیت باز بریده شده بود.

او گفت: “من این را می پوشم. برای من اتفاق افتاده است. فکر می کنم این به شما بستگی دارد. “من فکر می کنم هیچ تعهدی (نباید) وجود داشته باشد.”

یکی دیگر از بازیکنان گفت: “من فکر نمی کنم شما باید آن را از آنها بخواهید، اما (نپوشیدن آن) فکر می کنم احمقانه است.” “چرا که نه؟”

سومی گفت: همه ما بچه های بزرگی هستیم. من شخصا آنها را می پوشم. اما باید این کار را انجام داد؟ نه.”

یکی از ایده‌هایی که بسیاری از بازیکنان به اشتراک گذاشتند، این بود که ابتدا محافظت از اشک در سطوح خردسال و جوانان اجباری شود و آن را به NHL بیاورند زیرا بازیکنان به پوشیدن این تجهیزات عادت کردند.

یکی از بازیکنان گفت: “فکر نمی‌کنم در NHL این کار ضروری باشد.” اما من فکر می‌کنم در هاکی مینور باید اینگونه باشد.

دیگری گفت: “اگر NHL این را اجباری می کرد، من آن را قبول می کردم.” اما باید پدربزرگ هر کسی باشد که عادت دارد با آن مثل گیره ها بازی نکند.»

برخی از بازیکنان در این مرحله اعلام کرده اند که از مهندسی حفاظت برش اسکیت راضی نیستند.

یکی از بازیکنان گفت: “من فکر می کنم همه ما می دانیم که یک خطر ذاتی وجود دارد، (اما) من فکر نمی کنم فناوری برش اسکیت جایی است که مردم باید آن را راحت بپوشند.” من از احساس داشتن چیزی روی مچ دستم خوشم نمی آید. محافظ گردن را امتحان کردم. احساس کردم خیلی بلند و خیلی سفت است. کمی طول می کشد تا به آن عادت کنیم.”

“شما می خواهید مردان در لباسی که می پوشند احساس راحتی کنند.”

تیم‌های NHL برای ارائه گزینه‌ها با سازندگان کار کرده‌اند و برخی از بازیکنان می‌گویند که این پاسخ درست است.

یکی از آنها گفت: “من فکر می کنم کاری که آنها اکنون انجام می دهند عالی است و چیزهای بیشتری ارائه می دهد.”

دیگری گفت: “باید ارائه شود اما اجباری نیست.”

دیگری گفت: از این بابت خوشحالم. “گزینه های خوب زیادی وجود دارد. من جوراب می پوشم. بعد از اتفاقی که برای آدام جانسون افتاد، همه ما به دنبال راه هایی برای پوشیدن چیزهای بیشتر هستیم. این برای همه چشم باز است.”

با احساسات عمومی در میان NHLers، برخی گفتند که هیچ مسیر واقع بینانه ای به جلو نمی بینند.

یکی از بازیکنان گفت: “من دوست دارم بگویم بله، زیرا دوست دارم دیگر هرگز کسی را ببینم که صدمه ببیند.” اما من فکر می‌کنم گفتن آن آسان‌تر از انجام آن است.»

دیگری گفت: «اجرای آن دشوار خواهد بود. “شاید در آینده.”

یکی از بازیکنان سناریویی را ارائه کرد که در آن لیگ قبل از تصمیم گیری، تجهیزات مقاوم در برابر برش را برای گردن، مچ دست و مچ پا برای یک دوره آزمایشی الزامی می کند.

او گفت: «شاید اگر برای مدت کوتاهی لازم بود، بنابراین همه باید حداقل کمی تلاش می‌کردند، فکر می‌کنم بسیاری از بچه‌ها به آن پایبند بودند. هرکسی باید انتخاب خودش را داشته باشد، اما اگر بگویند بله، مخالفت نمی‌کنم.»

دیگری گفت: “من فکر می کنم همه باید این را امتحان کنند.”

در میان بازیکنانی که پاسخ مثبت دادند، این ایده که اجازه دهند بازیکنان قبل از تصمیم گیری به آن عادت کنند، محبوب بود.

یکی از بازیکنان گفت: “وقتی همه به آن عادت کنند، فکر می کنم هیچ کس به استفاده از آن اهمیت نمی دهد.” “همه قبلاً به آن عادت کرده بودند. البته، وقتی بزرگ شدی، از آن استفاده می کنی. در بعضی مواقع، مثل این است که اصلاً متوجه نمی شوی که وجود دارد. اگر همیشه اتفاقی افتاده باشد، فکر نمی کنم این اتفاق بیفتد. مردان اصلاً به استفاده از آن اهمیت می دهند.”

دیگری گفت: “ما با بازی با آن بزرگ شدیم.” “این هرگز من و یا احتمالاً هیچ کس دیگری را آزار نداده است. “اگر آنها آن را برگردانند، فکر می کنم این چیزی است که باید به آن عادت کرد، ممکن است کمی طول بکشد، اما اگر این کار را در تابستان انجام دهید، وقتی فصل شروع می شود، کسی از این کار ناراحت نمی شود.”

نفر سوم گفت: «ما این کار را در سوئد انجام دادیم. انجام این کار در اینجا آسان است.

و اکثر کسانی که پاسخ مثبت دادند، طرفدار این بودند که به مرور زمان آن را به مرحله اجرا درآورند. بازیکنان جدیدی که به لیگ می آیند تکلیف می شوند و در نهایت این وظیفه همه خواهد بود.

یکی از بازیکنان گفت: “شاید بتوانیم در سطح هاکی جوانان شروع کنیم و در آنجا اجباری کنیم.” او در طول سال‌ها به نوعی آن را ترکیب کرد. فکر می کنم بازیکنان (جوان) کانادایی ممکن است نیاز به انجام این کار داشته باشند. در آمریکا نیازی به این کار نبود.»

یکی دیگر گفت: “من فکر می کنم شما باید این را بازگردانید، درست مانند منظره یاب.”

نفر سوم گفت: “فکر می کنم این ایده خوبی باشد.”

(عکس بالای تی جی اوشی با محافظ گردن: پاتریک اسمیت/گتی ایماژ)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *