میشیگان، مایکل پنیکس جونیور و باعث شد واشنگتن نتواند اولین قهرمانی ملی خود را از فصل 1997 به دست آورد

نویسنده: لورن مرولا، مکس اولسون، آستین میک، جیم تروتر و نیکول اورباخ

26 سال از آن زمان می گذرد، اما در نهایت، هیچ کس آن را بهتر از میشیگان ندارد.

ولورینز تا 303 یارد هجوم بردند و مایکل پنیکس جونیور مدافع سرخپوش واشنگتن را مهار کردند تا دوشنبه شب در ورزشگاه NRG در هیوستون هاسکی ها را با نتیجه 34-13 شکست دهند و قهرمان ملی پلی آف فوتبال کالج شوند. این پیروزی اولین قهرمانی ملی میشیگان از سال 1997 و تکمیل بازگشتی که مدت ها در انتظارش بود به اوج فوتبال دانشگاهی تحت مربیگری جیم هارباگ به پایان رسید.

Wolverines که در رده دوم FBS در رد یاردهای مجاز در هر بازی در رده دوم قرار گرفت، Penix نایب قهرمان Heisman Trophy را تا 255 یارد در 27 از 51 پاس با یک تاچ داون و دو مهار نگه داشت. این عملکرد بسیار پایین تر از عملکرد عادی بود. رهبر در حال عبور کشور (4648). حمله انفجاری واشنگتن با مجموع 301 یارد به پایان رسید زیرا جراحات پنیکس و دویدن به عقب دیلون جانسون کارایی هاسکی ها را محدود کرد.

بلیک کوروم دونده میشیگان بازی را با 134 یارد و دو تاچ داون به پایان رساند و رکورد تک فصل مدرسه را برای تاچ داون (28) به نام خود ثبت کرد، و دونوان ادواردز، یار بک فیلد، با دو تاچ داون اول بازی حاشیه را پر کرد و تقریباً مجموع فصل خودش را دو برابر کرد. یک چهارم. او 115 یارد داشت که میشیگان با 2:23 مانده به پایان کوارتر اول 14-3 به برتری رسید. واشنگتن در تمام فصل قبل از دوشنبه فقط دو بازی تهاجمی از 40 یارد بیشتر را مجاز کرده بود و در نیمه اول سه بازی از جمله دو تاچ داون توسط ادواردز مجاز بود.

به نظر می‌رسید که واشنگتن قبل از نیمه‌تمام کمی شتاب بیشتری به دست آورد و نتیجه را به 17-10 کاهش داد، اما پنیکس در اولین بازی کوارتر سوم، مدافع خط دفاعی میشیگان، ویل جانسون را تکل کرد، سپس پس از اینکه بازیکن خط مچ پای او را پا گذاشت، لنگان به کناری رفت. بازی دفاع هاسکی ها توانستند بازی را با زدن تنها یک گل میدانی، با کمک دو پنالتی از میشیگان، در دسترس نگه دارند. با نتیجه 27-13 در کمتر از 5 دقیقه مانده به پایان بازی، پنیکس سعی کرد در رده چهارم به جالن مک میلان پاس بدهد، اما توسط مایک سینریستیل، مدافع خط دفاعی میشیگان، که 80 یارد به عقب دوید قبل از اینکه کوروم امتیاز نهایی را به ثمر رساند، موفق شد. از شب

پنیکس گفت: «احساس می‌کنم که فقط به اعدام ختم می‌شود. من چند عکس را از دست دادم، فقط چند مطالعه در مسیرها و مواردی از این قبیل. “این فقط جزئیات کمی در سیستم ما است که در آن ما همیشه کار عالی انجام می دهیم.”

عمیق تر برو

واسرمن: بهترین بخش فصل میشیگان، بی عذرخواهی آن بود

پس از بازی، پنیکس به وضوح برای خروج از زمین مشکل داشت اما گفت: “مهم نیست چه اتفاقی بیفتد، مطمئن خواهم شد که بازی را برای پسرها تمام می کنم.”

من سالم نیستم، اما آنجا خواهم بود. من خوبم. مهم نیست. او گفت: “من مطمئناً این را می دانم. من با پزشکان و چیزهای دیگر صحبت کردم. این مسئله مهمی نیست. اگر قرار باشد فردا بازی کنم، این کار را خواهم کرد.”

او افزود: “من به این تیم و اینکه چقدر پیشرفت کرده‌ایم افتخار می‌کنم، همیشه ضعیف هستیم. این تنها باری است که حق با شما بوده است، اما ما توانسته‌ایم مبارزه کنیم و بر بسیاری از آنها غلبه کنیم. چالش‌ها و در طول فصل فقط مردم به ما شک می‌کنند و ما را باور نمی‌کنند. رسیدن به این نقطه یک نعمت بود.”

این عنوان برای میشیگان به چه معناست؟

میشیگان سرانجام به موفقیت دست یافت و یک قهرمانی ملی را در سالی به ارمغان آورد که در برخی مواقع شبیه به یک فصل دیوانه کننده تلویزیون واقعیت بود. این تیم پس از شکست‌های متوالی در نیمه‌نهایی CFP در سال‌های 2021 و 2022، ترکیبات مناسبی برای انجام کار داشت و سومین قهرمانی متوالی خود در ده بزرگ را به لطف پیروزی‌های شجاعانه بر پن استیت و ایالت اوهایو به دست آورد که در مقابل آلاباما در رز باول پیروز شد. او به مبارزه برای پیروزی در وقت اضافه ادامه داد و واشنگتن و حمله پربارش را در بزرگترین آزمون خود متوقف کرد. این یک تیم ویژه در مسیر سرنوشت بود.

و جاده پر از درام است، از تعلیق سه بازی هاربا برای شروع فصل گرفته تا تحقیقات درون فصلی در مورد عملیات غیرمجاز دزدی سیگنال کانر استالیون تا تعلیق سه بازی دیگر هاربا زمانی که تیمش در ایالت فرود آمد. کالج، پا. با همه اینها، مهم نیست چه کسی مربی یا بازی کرده است، این ولورین ها نترسیدند. آنها دفاع شماره 1 را در فوتبال دانشگاهی داشتند، رهبران باتجربه ای داشتند که از باخت خودداری می کردند و آمادگی لازم را داشتند تا در بزرگترین بازی خود بهترین عملکرد را داشته باشند. – مکس اولسون، نویسنده ارشد فوتبال کالج

عمیق تر برو

عمیق تر برو

جیم هاربا در نهایت به بازی قهرمانی راه یافت، اما معنای آن و آنچه در آینده خواهد آمد هنوز یک راز است.

ادواردز زمانی می درخشد که نور کانون روشن ترین است

ادواردز به حضور در لحظات بزرگ شهرت دارد. او در بخش زیادی از این فصل نقش چندانی نداشت و به طور میانگین تنها 3.5 یارد در هر حمل در نقش محدود داشت. اما ادواردز که بازی بزرگی را در بازی قهرمانی ملی انجام داد، به شکلی خیره کننده دوباره ظاهر شد.

ادواردز بازی را با یک دوی تاچ داون 41 یاردی آغاز کرد و در حرکت بعدی میشیگان در یک دوی 46 یاردی دوباره به گل رسید. ادواردز پایه و اساس پیروزی میشیگان را گذاشت و کوروم آن را با شیرجه زدن به منطقه انتهایی از فاصله 12 یاردی به پایان رساند تا ولورینز دو تاچ داون پیش بیفتد.

حمله دو سر میشیگان با کوروم و ادواردز در بیشتر فصل محقق نشد، اما در بزرگترین بازی سال ظاهر شد. در حالی که هر دو بازیکن 100 یاردی روی زمین داشتند، ادواردز برای 104 یارد و کوروم برای 134 یارد دویدند. وقتی ولورین ها اینطور توپ را اجرا می کنند، هیچکس نمی تواند آنها را متوقف کند. – آستین میک نویسنده میشیگانی را شکست داد

عمیق تر برو

عمیق تر برو

ملایم: ذهنیت “توپ لعنتی” در میشیگان با قهرمانی ملی نتیجه داد

چه اتفاقی برای پنیکس افتاد؟

از نظر آماری، این بدترین عملکرد در فصل درخشان پنیکس نبود. اما با در نظر گرفتن خطرات، آن را دوست داشتم.

یک هفته پس از ارائه یک عملکرد خیره کننده در برد پلی آف فوتبال کالج مقابل تگزاس، پنیکس مورد ضرب و شتم قرار گرفت و مورد ضرب و شتم قرار گرفت. دقت دقیق و بازی‌های انفجاری که ناظران را در برابر درازی‌ها شگفت‌زده می‌کرد، دوشنبه شب در هیچ کجا یافت نشد.

به نظر می رسید که او در پایان درد جسمی داشته باشد، اگرچه از دست دادن یک فصل عالی احتمالاً بیشتر نیش می زد. فرصت‌هایی برای بازی‌های بزرگ وجود داشت، اما پنیکس به‌طور نامشخصی در موقعیت‌های زیادی دست و پا زد. وقتی به دروازه رسید، به دلیل پاس های پرتاب شده مصدوم شد. – جیم تروتر، نویسنده ارشد

عمیق تر برو

عمیق تر برو

سفر مایکل پنیکس جونیور فقط در مورد فوتبال نیست. همچنین در مورد غلبه بر ترس است

اعتبار دفاعی واشنگتن

در اوایل به نظر می رسید که میشیگان قرار است با بازی فرار کند – به معنای واقعی کلمه، پس از دو تاچ داون ادوارد به طول بیش از 40 یارد. اما به سختی و استحکام دفاع واشنگتن اجازه داد تا هاسکی ها در این بازی بچرخند، علیرغم اینکه پنیکس به اندازه یک هفته پیش در کاسه شکر پر جنب و جوش نبود.

پس از تمام آتش بازی ها در 17 دقیقه اول بازی، میشیگان پانت کرد، برگردان روی نزول، پونت، گل میدان، پونت، پونت، پونت. طولانی ترین رانندگی که ولورین ها با هم جمع کردند فقط 41 یارد به طول انجامید… تا اینکه در اواسط کوارتر چهارم به گل زمینی کوروم منجر شد و میشیگان را با دو امتیاز پیش انداخت. – نیکول اورباخ، نویسنده ارشد فوتبال کالج

عمیق تر برو

عمیق تر برو

استوارت مندل برای فصل فوتبال کالج 2024 خیلی زود وارد 25 تیم برتر می شود

آواز قو Pac-12

بازی دوشنبه شب یک لحظه تلخ برای کنفرانس Pac-12 بود. هاسکی ها در نهایت به CFP رسیدند و برای کنفرانس بر خشکسالی هفت ساله غلبه کردند، سپس در نیمه نهایی هیجان انگیز پیروز شدند و به بازی قهرمانی ملی رسیدند… و این آخرین بازی برای Pac-12 است که ما همیشه آن را می شناسیم. . 10 تیم از 12 تیم برای پیوستن به دیگر کنفرانس های قدرت در فصل آینده ترک خواهند کرد. این تیم واشنگتن، مانند کل Pac-12، رویدادی برای تماشا در تمام فصل بوده است، با تیم‌هایی مانند اورگان، ایالت اورگان و آریزونا، و پدیده ملی کلرادو. بلعیدن این قرص سخت است زیرا به نظر می رسد اگر Pac-12 فصلی را داشت که یکی دو سال پیش در پاییز امسال داشت، نابودی آن هرگز اتفاق نمی افتاد. متاسفانه

اما Big Ten هیجان زده است که با حضور اعضای لیگ در ماه آگوست به هر دو شرکت کننده در بازی قهرمانی ببالد. بازی برگشت قهرمانی کشور در تاریخ 5 اکتبر، یک بازی کنفرانسی Big Ten خواهد بود. – اورباخ

خواندن مورد نیاز

(عکس: مدی مایر / گتی ایماژ)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *