لوئیس گانسر اولین حلقه RGPS را با قیمت 102225 دلار در رویداد اصلی کلیولند به دست آورد.

سفر جاده ای سری RunGood Poker او این هفته به خانه اش نقل مکان کرد. کلیولند، اوهایو در کازینو JACK. در مجموع 9 رویداد در طول سفر به اینجا رخ داد. بزرگترین مشارکت رویداد اصلی RGPS با خرید 1000 دلاریسه پرواز طی سه روز انجام شد. در مجموع 590 بازیکن برای شکستن گارانتی و ایجاد استخر جایزه با هم رقابت کردند. 508580 دلار. در شروع روز فقط 78 بازیکن وجه نقد تضمین شده بودند و از این زمین شروع، بازیکنان به مدت 12 ساعت کم شدند تا تنها یک نفر ایستاد.

در پایان همه چیز، لوئیس گانسر او به عنوان قهرمان جدید پایان یافت و بهترین امتیاز حرفه ای خود را 102225 دلار دریافت کرد. بعد از کتک خوردن جیمی تلفن بلافاصله با همسرش تماس گرفت و او را مژده داد. گانسر با لبخندی گسترده گفت: «خیلی ممنونم. بازیکنان بزرگ زیادی در زمین حضور داشتند و می خواستم از همه کسانی که به من ایمان داشتند تشکر کنم. دوستانم، همسرم و دو فرزندم.”

گانسر که در ابتدای روز با یک پشته درست خارج از 20 بازیکن برتر وارد روز شد، خود را در یکی از کوتاه ترین پشته ها با سه تخته باقی مانده یافت. همه ما می دانیم که این یک بازی است که هرگز متوقف نمی شود. شما بالا هستید، شما پایین هستید. این بسیار مهم است که از هر لحظه آگاه باشید و هر تراشه را بشمارید.

طرفدار بزرگ پوکر خود را در میز پایانی یافت و علیرغم اینکه با یکی از کوتاه‌ترین استک‌ها شروع به کار کرد، در حالی که میز پایانی پیش می‌رفت، چندین دست بزرگ را دوبرابر کرد و خود را پنج‌دست با چیپ لید دید. از آن نقطه او به افزایش برتری خود تا دست آخر ادامه داد، جایی که او دو جفت را مقابل جفت برتر قرار داد و قهرمانی را تضمین کرد.

درآمد زنده گانسر قبل از این رویداد 14533 دلار بود. بزرگترین پول زنده ای که او به دست آورد یک موفقیت بزرگ در WSOP Colossus 2023 بود. با این امتیاز هنگفت، او درآمد زنده خود را نزدیک به هفت برابر کرد و درست به موقع برای سفر به دنیای دیزنی با خانواده اش است. من سریال را در توییتر دنبال می کنم. گانسر در مورد زندگی حرفه ای خود در خارج از پوکر گفت: “این قطعا یک سرگرمی است، برای مدت طولانی بوده و همیشه خواهد بود.” بومی کلیولند منطقه مسابقات را با یک جفت تجهیزات جدید سری RunGood Poker ترک کرد.

نتایج جدول نهایی

محل بازیگر شهر اصلی جایزه
یکی لوئیس گانسر کلیولند، اوهایو 102225 دلار
2 جیمی تلفن الیریا، اوهایو 62700 دلار
3 گریگوری هریس پینزویل، اوهایو 45690 دلار
4 ویلیام کوپ برکویل، اوهایو 34025 دلار
5 دانیل “دانک” هیوز تولسا، باشه 25760 دلار
6 شاون ناتینگهام کانتون، اوهایو 19440 دلار
7 شین پیرس ویلوبی، اوهایو 15065 دلار
8 بلیک ناپیرالا آمهرست، نیوجرسی. 11665 دلار
9 به دنبال صدف کلیولند، اوهایو 9235 دلار

اکشن روز آخر

با شروع روز، افسانه ها افتاد. نیکلاس ریگبی (پنجاه و هشتم – 1845 دلار) در اوایل روز توسط قهرمان مسابقات اصلی WSOP، ملکه هایش کرک شدند. گرگ ریمر (31.-2330 دلار). کیتی کاپ (54.-1.940 دلار)، ایان ریچاردسون (37.-2.090 دلار)، دیوید وردن (هجدهم – 4860 دلار) و آدام فاستر ($12.-$7,290) در لیست بازیکنان حذف شده در طول روز قرار داشت.

آخرین حذف قبل از جدول نهایی دیده شد دانیل “دی جی” سوارتز (دهم – 7290 دلار) آخرین تراشه های خود را دریافت کردند دانیل “دانک” هیوز نوزده در کت و شلوار و هیوز با کت و شلوار ملکه جک. سوارتز علیرغم انجام یک تساوی مستقیم و یک تساوی مستقیم، موفق به صعود نشد و آخرین بازیکنی بود که قبل از جدول نهایی با کسب 7290 دلار برای مقام دهم به پایان رسید.

جدول نهایی
جدول نهایی

اکشن جدول نهایی

میز پایانی بسیار جالب شروع شد شاون ناتینگهام کورکورانه شروع به بلند کردن و عقب نشینی از بقیه بسته در یک نوک خاک اره راحت کرد. این با سه برابر کردن بیگ بلایند ناتینگهام آغاز شد و به دنبال صدف او همه چیز را برای بیشتر با ملکه ده انجام داد. ناتینگهام به دست پنج به دوی که در حال حرکت بود نگاه کرد و آن را برای جستجوی تراشه‌های باقیمانده گذاشت. با پنج و دو در فلاپ، دست هونشل به سرعت شکسته شد و او با کسب 9235 دلار در جایگاه نهم از مسابقات در جایگاه نهم خارج شد.

پرخاشگری ناتینگهام ادامه یافت و از کوران کوچک به کت و شلوار ملکه دو رفت. بلیک ناپیرالا، به کسی که جیب را نهان نگه می دارد می گویند. این فلاپ کشش چرخ را برای ملکه دو به ارمغان آورد، اما در عوض برای ناتینگهام یک حرکت سه‌طرفه بود و Napierala با قیمت 11665 دلار در جایگاه هشتم قرار گرفت.

ناتینگهام غیرقابل توقف به نظر می رسید زیرا آنها نزدیک به نیمی از تراشه ها را در بازی حفظ کردند و هفت عدد باقی مانده بود. حرکت او زمانی متوقف شد که او با ace-king تمام تلاش خود را کرد تا هیوز با کوئینز تماس بگیرد و برتری خود را دو برابر کند. درگیری بزرگ بعدی باید دید جیمی تلفن ace-eight بیرون کت و شلوار بالا بردن و شین پیرس او هر کاری کرد تا آخرین تراشه هایش را با ace-king که تیل احضار کرده بود به دست آورد. یک هشت در فلاپ تیل را در فاصله قابل توجهی از هیوز قرار داد، در حالی که پیرس با قیمت 15065 دلار در جایگاه هفتم قرار گرفت.

ناتینگهام نفر بعدی خواهد بود که سفر آنها به پایان می رسد و در رده ششم قرار می گیرد. او همه چیز را با افزایش حقوق حمل می کرد لوئیس گانسر، که خواستار نگه داشتن جک های جیبی است. ناتینگهام در حال تعویض 7-2 دستگیر شده بود و در حال از بین رفتن بود و آنها را با تراشه های بسیار کمی در بازگشت باقی می گذاشت. او 9-3 را بدون کت و شلوار در دست دیگر حرکت داد و تیل با یک ده آس به او نگاه کرد و ایستاد تا ببیند بازیکن سابق بیسبال 19440 دلار برای تلاش هایش جمع آوری کرده است.

بارها هیوز و گانسر به دو توده عظیم تبدیل شدند که در نبرد در هم پیچیده بودند. گانسر با سه شرط هیوز پیشتاز چیپ شد و سپس از چهار شرط گانسر با گانسر که آس های جیبی نگه داشت و هیوز با آس های چهار شرطه پیشی گرفت. اگرچه او در بازی فلاش شکست خورد، تک‌های گانسر همچنان ادامه داشت و تبدیل به بزرگترین استک شد. هیوز دو برابر خواهد شد گریگوری هریس قبل از اینکه چند دستی بعد یک بار دیگر با گانسر درگیر شود، هیوز شرط سه طرفه گانسر را روی کوئین تن نامید. فلاپ چهار بالاتر بود و هیوز همه چیز را وارد کرد و گانسر به سرعت با جک های جیبی تماس گرفت و بیش از 50 درصد از تراشه های بازی را به او داد تا برنده حلقه RGPS با 25760 دلار در جایگاه پنجم قرار گیرد.

ویلیام کوپ مسابقات را با بهترین بازی RGPS Main Event تا به حال به پایان می رساند
ویلیام کوپ مسابقات را با بهترین بازی RGPS Main Event تا به حال به پایان می رساند

برنده دستبند WSOP ویلیام کوپ او برای اکثریت میز پایانی در کوتاهترین پشته قرار داشت اما در میان هرج و مرج که او را احاطه کرده بود، توانست از نردبان بالا برود. با وجود همه اینها، او زمانی که با یک ده آس در کور کوچک در برابر تیل، که دکمه را در دست پادشاه آس دیده بود، به دویدن خود پایان می داد. شماره ده در مسابقه ظاهر نشد و کوپ با حمایت خانواده و دوستانش کنار رفت.

اره سه دستی تیل و گانسر بیشتر تراشه ها را نگه می دارند، در حالی که هریس کوتاه ترین پشته را داشت. گانسر تمام حرکاتش را انجام داد، از نابینای کوچک که نوزده نفر را نگه داشت تا هریس که کینگ-ملکه را نگه داشت. اگرچه هریس یک جفت ملکه ساخت، اما رودخانه دهم برای از دست دادن شانس خود کافی بود زیرا گانسر دو جفت ساخت. گانسر در مسابقه هدآپ پیشتاز شد، در حالی که هریس 45690 دلار برای مقام سوم کسب کرد.

زمانی که تیل در یک نقطه به گل تساوی نزدیک می شد، گلدان های بزرگ دیده می شد، اما گانسر هرگز برتری را از دست نداد. دست آخر شاهد بودیم که گانسر در بازگشت تورنمنت با چهار شرط تیل تماس گرفت. تیل جفت اول را نگه داشت و گانسر دو وسط را نگه داشت، و رودخانه خالی هیچ تغییری در پویایی که به گانسر این عنوان را بدهد، مشاهده نکرد، و تیل با کسب بهترین امتیاز حرفه ای 62700 دلار، دوم شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *