فیل گالفوند از مبارزات و باخت ها در 888Ride بازگو می کند

در حین سری جهانی پوکر 2023، فرح گالفوند من صحبت کردم با دیوید تاچمن برای 888 پوکر شراب شیرین یا تلخ اسپانیولی ‘888 Journey’. دوتایی، اهداف پوکر، بازیگری کودک و نبرد گالفونددیدن شوهرش فیل گالفونددر مجموعه‌ای از دوئل‌های هدآپ Pot-Limit Omaha با نوسان‌های میلیون دلاری مبارزه کنید.

در آخرین اپیزود 888Ride، نیمی دیگر از زوج قدرتمند پوکر سرانجام برای گپ زدن به شوروی رفتند و در شهر گناه سوار شدند. در طول مصاحبه، (فیل) گالفوند در مورد چگونگی انجام بزرگ‌ترین بازی‌ها، ایجاد محتوا، مواجهه با نوسانات میلیون دلاری و چالش‌هایی که در مسیر موفقیت با آن روبرو بود صحبت کرد.

مقابله با از دست دادن و اضطراب اجتماعی

Galfond اتاق پوکر آنلاین خود را در سال 2019 راه اندازی کرد یکبار اجرا (RIO) اما پس از 18 ماه پر استرس برای تجارت، مجبور شد در سال 2022 فعالیت خود را متوقف کند.

گالفوند گفت: پوکر RIO در پایان سال 2020 در شرایط سختی قرار داشت. برای ما روشن شد که باید شرکت را بفروشیم یا با شخص بزرگی شریک شویم زیرا قرار نیست به تنهایی به حجم بحرانی برسیم.

به طور خلاصه، تمام سال 2021 به تحقق این امر اختصاص داشت. ناامیدی زیادی وجود داشت، استرس زیادی وجود داشت و هر ماه پول زیادی از حساب بانکی من خارج می شد.

پس از یک سری جلسات برای نجات شرکت، گالفوند ضربه چکشی دیگری دریافت کرد که به او گفتند پدرش پس از حمله قلبی درگذشت.

با همه اینها، فشار زیادی روی من بود، کارهای زیادی باید انجام می‌دادم.

فیل گالفوند
فیل گالفوند

“همیشه فکر می‌کردم که آنها بدترین چیز را در مورد من می‌دانند”

گالفوند همچنین به دوران سخت زندگی خود اشاره کرد.

“من با اضطراب اجتماعی بسیار بدی بزرگ شدم و شکلی که در من ظاهر شد این بود که دیدگاه من نسبت به واقعیت، به ویژه با افراد دیگر، بسیار کج و معوج بود. من در مدرسه دوستان زیادی داشتم و همه مرا دوست داشتند، اما فکر می کردم که من یک رانده شده بودم.

“در هر تعامل، من همیشه افکار را در سر مردم قرار می‌دادم و همیشه تصور می‌کردم که آنها بدترین فکر را در مورد من دارند. تمام دوران کودکی من روی کاغذ فوق‌العاده بود، اما در بیشتر موارد این مشکلات خیالی را داشتم.”

من مدت زیادی است که روی این کار کار کرده ام، اما این یک مسیر کند بوده است.»

چگونه می دانید که بازیکن خوبی هستید؟

“وقتی پشت میز هستید و نمی توانید اشتباهات را ببینید، اینگونه می دانید که آنقدرها هم خوب نیستید.”

بعداً در مصاحبه، موضوع به سال‌های اوج آنلاین گالفوند می‌پردازد که به گفته او بین ۲۱ تا ۲۶ سالگی بوده است. او در این دوره بیشتر از دهه بعد درآمد کسب کرد.

او با یادآوری دوران شکوه قدیم گفت: «پول زیادی باید به دست می آمد. “احتمالاً ده حرفه ای با سطح مهارت مشابه این بازی ها را بازی می کردند. من یکی از آنها بودم و افراد غیر حرفه ای زیادی نیز وجود داشتند. بازی ها بزرگ بودند و به خوبی پیش رفتند.”

تاچمن سپس این سوال را پرسید: “از کجا می دانید که بازیکن پوکر خوبی هستید؟”

من حدس می‌زنم حقیقت تاسف‌آور این است که شما واقعاً نمی‌توانید بدانید، اما می‌دانم که می‌بینم حریفانم بیش از من اشتباه می‌کنند.»

اینگونه است که من با دیدن اشتباهات کافی از حریفم سطح اعتماد به نفس خود را می سنجم. وقتی روی میز هستید و نمی توانید اشتباهات را تشخیص دهید، اینگونه می دانید که آنقدرها هم خوب نیستید.”

شان دیب عاشق احمق ها و تقلب هایی است که در آخرین قسمت 888Ride بیرون آمدند

یک میلیون دلار کاهش دهید

مردی روی صندلی مسافر در اولین چالش Galfond با بازیکن آنلاین مبارزه کرد “ونیویدی”. این مسابقه 25000 دست با قیمت 100/200 دلار با شرط بندی های شش رقمی توسط هر دو بازیکن به طول انجامید.

گالفوند محبوب ترین بازیکن دوئل بود اما به زودی خود را زیر 1,000,000 دلار یافت.

“(من) کمی به خودم شک می کردم. فکر می کردم کاملاً آماده وارد بازی شده ام و سخت است بگوییم که یک نفر تقریباً هر روز برنده می شود.”

“در نقطه ای که یک میلیون ضرر کردم استراحت کردم. جریمه های استراحت را پرداخت کردم زیرا می خواستم تصمیم بگیرم ادامه دهم یا نه… ابتدا به مردم گفتم که ترک می کنم، اما بعد استعفا دادم. ، هنوز مطمئن نیستم.”

در حالی که گالفوند چند روزی را از Venividi می‌گذراند، وارد استخرهای 25 دلاری/50 دلاری و 50 دلاری/100 دلاری Zoom شد. این امر مثمر ثمر بود زیرا او 180000 دلار را در مقابل بازیکنان خوب به دست آورد که به او اعتماد به نفس برای ادامه مبارزه داد.

زمانی که بازی بین این دو از سر گرفته شد، شتاب به نفع گالفوند تغییر کرد. او توانست خط قرمز خود را به سبز تبدیل کند و برنده مسابقه شد و جامعه پوکر را شگفت زده کرد. او در این چالش با 9843.25 یورو سود برد و دست خود را به عنوان برنده بالا برد.

888poker 250 هزار دلار از جیب خود به بازیکنان فریب خورده توسط ربات ها و کاربران RTA پرداخت می کند.

مصاحبه کامل را تماشا کنید

موارد فوق فقط چند موضوع مورد بحث در مصاحبه یک ساعته را پوشش می دهد. پس بنشینید، استراحت کنید و چند چیز دیگر را که احتمالاً درباره یکی از با استعدادترین بازیکنان پوکر نمی دانستید، کشف کنید.

بهترین جایزه خوش آمدگویی 888poker را دریافت کنید

اکنون زمان پیوستن به 888poker است. اگر قبلا این کار را نکرده اید، این را به خاطر بسپارید: دانلود 888poker از طریق PokerNews و ایجاد حساب رایگان.

حتما بررسی 888poker ما را با کلیک بر روی دکمه زیر بررسی کنید تا در مورد تمام جوایز خوشامدگویی شگفت انگیزی که سایت ارائه می دهد مطلع شوید. اطلاعات به روز نگه داشته می شود، بنابراین شما تضمین می کنید که بهترین پاداش و پیشنهادات 888poker را پیدا کنید.

نام نام خانوادگی

کالوم گرانت

سردبیر و گزارشگر زنده

کالوم از سپتامبر 2021، پس از کار در بخش انرژی بریتانیا، بخشی از تیم پوکرنیوز بوده است. او در سال 2017 دست اول خود را در پوکر بازی کرد و بلافاصله عاشق این بازی شد. افتخارآمیزترین دستاورد کالوم در پوکر برنده شدن در تنها تورنمنت او در لاس وگاس است، رویداد معتبر عصر فلامینگو 60 دلار.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *