عمران خان از هوش مصنوعی برای ایراد سخنرانی پیروزی در پاکستان استفاده می کند

عمران خان، نخست وزیر سابق پاکستان، مدت زمان مبارزات انتخاباتی این کشور را در زندان گذراند و از شرکت در انتخاباتی که کارشناسان به عنوان یکی از کم اعتبارترین انتخابات عمومی در تاریخ 76 ساله این کشور توصیف کردند، محروم شد.

اما پشت میله‌های زندان، او در ماه‌های اخیر با سخنرانی‌هایی که از هوش مصنوعی برای تقلید صدای خود استفاده می‌کند، هوادارانش را جمع کرده است. این بخشی از یک استراتژی هوشمندانه در زمینه فناوری است که حزب او برای فرار از سرکوب ارتش اجرا کرده است.

و روز شنبه، هوش مصنوعی جناب خان آن را اعلام کرد، زیرا آمار رسمی نشان داد که نامزدهای همسو با حزب او، تحریک انصاف پاکستان یا PTI، بیشترین کرسی ها را در یک نتیجه غافلگیرکننده به دست آوردند و نظام سیاسی کشور را به هرج و مرج کشاندند. پیروزی

من کاملاً ایمان داشتم که همه شما برای رای دادن حاضر خواهید شد. شما ایمان من به خود را برآورده کردید و مشارکت فوق العاده شما همه را حیرت زده کرد. . این سخنرانی ادعای پیروزی نواز شریف رقیب آقای خان را رد کرد و از هواداران خواست تا از پیروزی دفاع کنند.

با افزایش نگرانی ها در مورد استفاده از هوش مصنوعی و قدرت آن برای گمراه کردن، به ویژه در انتخابات، ویدئوهای آقای خان نمونه ای از نحوه عملکرد هوش مصنوعی برای دور زدن فشار را ارائه می دهد. اما کارشناسان می گویند که ترس از خطرات احتمالی را نیز افزایش می دهد.

توبی والش، نویسنده کتاب «تقلید: مصنوعی» می‌گوید: «در این مورد، پایان خوبی ایجاد می‌کند، شاید پایانی که ما از آن حمایت می‌کنیم – برای کسی که به اتهام فساد ساختگی زندانی شده است، بتواند با حامیانش صحبت کند. ” هوش در جهان بشر» و استاد دانشگاه نیو ساوت ولز. اما همچنین باور ما را نسبت به آنچه می بینیم و می شنویم تضعیف می کند.

آقای خان، ستاره کاریزماتیک سابق کریکت، در سال 2022 از قدرت برکنار شد و سال گذشته به اتهام افشای اسرار دولتی و سایر اتهامات به زندان افتاد. او و حامیانش گفته اند که رهبران نظامی برکناری او را ترتیب داده اند، اتهامی که آنها آن را رد می کنند.

در طول مبارزات انتخاباتی، مقامات از تبلیغات نامزدها جلوگیری کردند و اخبار مربوط به حزب را سانسور کردند. در پاسخ، برگزارکنندگان گردهمایی های آنلاین در پلتفرم هایی مانند یوتیوب و تیک تاک برگزار کردند.

در ماه دسامبر، حزب او شروع به استفاده از هوش مصنوعی برای انتشار پیام جناب خان کرد و سخنرانی هایی را بر اساس یادداشت هایی که او از زندان برای وکلایش ارسال می کرد، ایجاد کرد. اصطلاحات از حزبو آنها را روی ویدیو قرار دادیم.

این اولین بار نیست که احزاب سیاسی از هوش مصنوعی استفاده می کنند.

حزب اپوزیسیون آن زمان مردم قدرت در کره جنوبی یک آواتار مبتنی بر هوش مصنوعی ایجاد کرد نامزد ریاست جمهوری، یون سوک یول، که به طور مجازی با رای دهندگان تعامل دارد و از زبان عامیانه و طنز برای جذب جمعیت جوان تر پیش از انتخابات 2022 استفاده می کند. (او برنده شد.)

در ایالات متحده، کانادا و نیوزلند، سیاستمداران از هوش مصنوعی برای ایجاد تصاویر دیستوپیایی یا افشای قابلیت‌های بالقوه خطرناک فناوری برای ارائه استدلال‌های خود استفاده کرده‌اند. ویدئو با جردن پیل و باراک اوباما دیپ فیک.

مانوج تیواری که در جریان انتخابات ایالتی 2020 در دهلی هند نامزد حزب حاکم بهاراتیا جاناتا بود، حزبی را تشکیل داد. دیپ فیک هوش مصنوعی او به گویش هاریانوی صحبت می کند تا رای دهندگان را در این جمعیت مورد هدف قرار دهد. برخلاف ویدیوی خان، به نظر نمی‌رسد که به وضوح به عنوان AI برچسب گذاری شده باشد

سیف الدین احمد، استادیار دانشکده ارتباطات و اطلاعات در دانشگاه فناوری نانیانگ در سنگاپور، گفت: «ادغام هوش مصنوعی، به ویژه دیپ‌فیک، در کمپین‌های سیاسی یک روند موقتی نیست، بلکه روندی است که در طول زمان به تکامل خود ادامه خواهد داد. .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *