دلایل سپاسگزاری بازیکنان پوکر آمریکایی برای آخر هفته شکرگزاری

روز شکرگزاری همیشه زمان خوبی برای فکر کردن در مورد آنچه که برای آن سپاسگزار هستید است، و دلایل زیادی وجود دارد که بازیکنان پوکر در ایالات متحده امسال از آنها سپاسگزار باشند.

از بازگشت شما تور پوکر آمریکای شمالی PokerStars (NAPT) 40 میلیون دلار آینده تضمین شده است مسابقات جهانی پوکر تور جهانی (WPT).در اینجا شش دلیل وجود دارد که چرا بازیکنان پوکر آمریکایی امسال باید سپاسگزار باشند.

بازگشت تور پوکر آمریکای شمالی

PokerStars در اوایل امسال با اعلام بازگشت NAPT پس از وقفه ای 12 ساله، سر و صدای زیادی به پا کرد. برندگان اصلی ظاهر شدند، مانند تور کوتاه مدت پوکر ایالات متحده ونسا سلبست و جیسون مرسیهو بازگشت به تجمل استراحتگاه های جهانی لاس وگاس اوایل این ماه چیزی جز دیدنی نبود.

NAPT بار دیگر تعدادی از برندگان شناخته شده را نشان داد: رویداد بانوان برنده شدن کینا انگلستان و قرقره فوق العاده بالا قهرمان جسی لونیساو باید خیلی چیزها را شکر کند زیرا تعطیلات را با همسر و دو دختر خردسالش جشن می گیرد.

اما بازیکنی که باید بیشتر از همه از او سپاسگزار بود، پدر و دلال پوکر است. سامی بجهددر زمینه 1095 ورودی رتبه اول را کسب کرد 1650 دلار رویداد اصلی او 268945 دلار به دست خواهد آورد، یک هدیه خوب برای تعطیلات برای همسرش که نه ماهه باردار است.

قهرمان رویداد اصلی NAPT 2023 سامی بیچاهد
قهرمان رویداد اصلی NAPT 2023 سامی بیچاهد

رکوردشکنی مسابقات پوکر 40 میلیون دلاری تضمینی

صحبت از رویدادهای بزرگ در لاس وگاس، با نزدیک شدن به مسابقات جهانی WPT یکی از بزرگترین رویدادها در راه است. رویداد سال گذشته آنقدر موفقیت آمیز بود (جایزه GPI را برای بهترین رویداد دریافت کرد) که برگزارکنندگان تصمیم گرفتند امسال را با جایزه تضمین شده 40 میلیون دلاری، بزرگترین جایزه تضمین شده در تاریخ پوکر، بزرگتر کنند.

اگر ضمانت رکوردشکنی کافی نبود، جشنواره نیز شروع به هیجان انگیز شدن می کند. وین لاس وگاس بازگشت او را نیز مشخص خواهد کرد یک میلیون دلار بزرگ برای یک قطره برای اولین بار از سال 2018. بیش از ده بازیکن قبلاً متعهد به شرکت در رویداد خرید هفت رقمی شده اند. فیل آیوی، ریک سولومون، کریس بروئر، جیسون کون و دن “فورستر” کیتس.

اما غلتک های بالا نباید همه سرگرم کننده باشند. بنابراین، WPT یک بار دیگر بازی های کم هزینه را در جشنواره برگزار می کند تا به بازیکنان این شانس را بدهد که با ستاره های پوکر و شخصیت های WPT بازی کنند.

بازی WPT Premier Meeting
بازی WPT Premier Meeting

بزرگترین رویداد اصلی WSOP تا کنون

اگر اعداد رکورد شکنی مورد شماست، این را به خاطر خواهید آورد: رویداد اصلی سری جهانی پوکر 2023 اوایل امسال رویداد اصلی امسال 10,043 ورودی داشت که رکورد قبلی 8,773 بازیکن را که در طول رویداد اصلی 2006 ثبت شده بود، شکست.

این به معنای 12.1 میلیون دلار دستمزد برای جورجیا بود که بزرگترین در تاریخ WSOP Main Event است. دنیل واینمنحرفه ای طولانی مدت که پس از سال ها عدم کسب درآمد، سرانجام در رویداد برتر پوکر موفق شد.

میز نهایی دنیل واینمن
قهرمان رویداد اصلی 2023 دانیل واینمن چیزهای زیادی برای قدردانی دارد.

WSOP ادامه جشن ها را انتخاب می کند WSOP Heavenمجموعه ای از 15 رویداد دستبند و 50 میلیون دلار تضمین شده در باهاما ماه آینده. دانیل نگارنو، فیل هلموت و شان دیب آنها از جمله بازیکنان حرفه ای پوکر هستند که در ماه دسامبر در باهاما خواهند بود.

گسترش پوکر آنلاین

در حالی که هیچ ایالتی وجود ندارد که پوکر آنلاین را در سال 2023 قانونی کرده باشد، بازیکنان پوکر آنلاین در ایالات متحده هنوز چیزی برای تشکر دارند. به آن دلیل ویرجینیای غربی اخیراً پنجمین ایالتی شد که به آن ملحق شد قرارداد بازی اینترنتی چند ایالتی (MSIGA) برای آوردن تقریباً 1.8 میلیون نفر از ساکنان به همراه بازیکنان نوادا، میشیگان، نیوجرسی و دلاور.

در حالی که ویرجینیای غربی بزرگترین ایالت نیست، پیوستن به MSIGA یک مزیت بزرگ برای بازیکنان پوکر در ایالت و کسانی است که به دنبال نقدینگی مشترک بیشتر در چهار ایالت دیگر هستند. همچنین می تواند کشورهای بزرگتر را تشویق کند پنسیلوانیا برای پیگیری پرونده و شرکت در قرارداد.

بزرگترین گلدان های عرضه شده تا کنون

در دنیای محتوای پوکر پس از رابی و گرت، دست‌های سرگرم‌کننده پوکر برای طرفداران برای دیدن و بازبینی کم نبوده است.

در ماه فوریه، دانش آموز سابق مدرسه در معرض خطر پاتریارک آنتونی برنده جکپات 1.9 میلیون دلاری اریک پرسون در حین بدون قمار، بدون آینده “Cash of the Titans” به بزرگترین پخش زنده تاریخ تبدیل شد. آنتونیوس بعداً در برنامه ظاهر شد. اخبار پوکر در مورد پادکست و رکوردشکنی صحبت کردیم.

پاتریارک آنتونی
پاتریارک آنتونی

دو ماه بعد، یکی از دوستان کهنه کار من که در معرض خطر قرار داشت تام دوان او با بردن پات 3.1 میلیون دلاری رکورد جدیدی را شکست Hustler Casino Live در برابر “سمت وس” وسلی فیاخیرا دادن اخبار پوکر گشت و گذار در سوئیت قصر سزار در طول جایزه بزرگ لاس وگاس.

آنتونی و دوان قطعاً چیزهای زیادی برای شکرگزاری دارند، مانند هزاران طرفدار پوکر که شاهد این رکورد شکنی بودند.

توسعه محتوای پوکر

این فقط پخش زنده نبود که امسال هیجان و توجه را به خود جلب کرد. بسیاری از طرفداران پوکر وقتی پوکر استارز اعلام کرد که بازی را باز می گرداند خوشحال شدند. بازی بزرگ PokerStarsیکی از نمادین ترین نمایش های پوکر در تمام دوران.

در طول NAPT، لیموزین نیکی و لیلی نیوهاوس هر دو به عنوان اولین “توپ های شل” در بیش از یک دهه، پس از یک فرآیند مصاحبه فشرده انتخاب شدند. نادیا مگنوس، جو استاپلتونو جیمز هارتیگان.

لیموزین نیکی
نیکی لیمو

در همین حال، GGPoker بازی طلا این بحث در دنیای پوکر بود و زمانی که اولین قسمت‌های آن در اوایل این ماه پخش شد، به یک موفقیت فوری تبدیل شد. چک کن چی اخبار پوکر باید بگویم که بهترین نمایش پوکر در چند سال اخیر چه بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *