دعوتنامه VIP PokerStars، جبران تاخیر تمرین F1 شب افتتاحیه لاس وگاس

پس از یک هفته هیجان انگیز از جمله افتتاحیه پوکر استارزروکش چرخ با نام تجاری “Poker Chip” و یک ماشین RB19 که از سقف آویزان شده است کلوپ شبانه Omnia، F1 جایزه بزرگ لاس وگاس عصر پنجشنبه با دو تمرین در اطراف نوار لاس وگاس آغاز شد.

مسابقه بزرگ لاس وگاس که مدت ها انتظارش را می کشید به جایی رسید که فقط می توان آن را شروعی پر از دست انداز توصیف کرد زیرا اولین تمرین تنها پس از 8 دقیقه به تعویق افتاد. کارلوس ساینز جونیور فراری او با درپوش فاضلاب برخورد کرد و به وسیله نقلیه چند میلیون دلاری خود آسیب جدی وارد کرد.

اما در شب افتتاحیه جشن فرمول 1 هنوز نکات برجسته زیادی وجود داشت. دعوتنامه VIP PokerStars x Oracle Red Bull Racing -اکثر استراحتگاه های جهانی لاس وگاس با حضور افراد مشهور، از جمله افراد مشهور سیمونز صدا پیشه هنک آزاریا و مدیرعامل ردبول ریسینگ کریستین هورنر.

بهترین مقاصد F1 و پوکر

برنده پاس قرمز بیل بهترین نسل بعدی

روحیه‌ها بالا بود و خنده‌های فراوانی در دعوتنامه VIP پرطرفدار وجود داشت، که فقط یکی از تورنمنت‌هایی بود که در همان شب در اتاق پوکر World Resorts به عنوان رویداد خیریه PokerStars برگزار شد. دیلن ارکس برنده جایزه پرطرفدار PokerStars Spade شد.

نقد کنندگان PokerStars جو استاپلتون و جیمز هارتیگان به رویداد VIP با شخصیت‌های مختلف مسابقه‌ای و آزاریا فوق‌الذکر که به زبان پوکری با فریاد کلاسیک Moe Szyslak خود صحبت می‌کند، بپیوندید و از همکلاسی‌های ستاره‌دار خود لذت می‌برد.

هنک آزاریا و آرلی شعبان
هنک آزاریا و آرلی شعبان

تیم PokerStars نیز با قدرت کامل در آنجا حضور داشت. ماریا هو، ماریا کونیکووا، پارکر تالبوت، آرلی سابان و پوکر نسل جدید بچه ها همه در حال شرکت در اکشن VIP هستند. نسل جدید جک به ریل راه آهن مجاورش برخورد کرد پوکرنیوز دارند چاد هالووی او مدت کوتاهی پس از این رویداد دو میز را با ناک اوت دوگانه پایین آورد.

همراه نسل بعدی جک، فرانکیاو مسائل را بهتر مدیریت کرد و خود را در مقابل دید پل هانآ. پاس بیل قرمز برنده با غلبه بر ولاگر پوکر، لباس مسابقه ای با امضای ردبول را برد سرخیو پرز.

هون گفت: “برنده شدن شگفت انگیز است.” اخبار پوکر پس از پیروزی “من واقعاً در مورد همه چیز هیجان زده هستم. این یک تجربه عالی است.”

این نیوزیلندی که می‌گفت بیشتر «کمی پوکر آنلاین و میخانه‌ای» بازی می‌کند، از پیروزی Red Spade Pass خود که او را برای آخر هفته مسابقه تماشایی به لاس‌وگاس آورد، هیجان‌زده شد.

او گفت: «برنده شدن در این غیر واقعی بود. “ابتدا باورم نمی شد، اما اکنون باور نکردنی و کاملا واقعی است.”

پل هان
پل هان

مجموعه F1 این بازیکن پوکر را بررسی کنید!

F1 پاهای خود را در لاس وگاس پیدا می کند

پس از دعوت VIP، آنهایی که در Resorts World و هزاران نفر دیگر در لاس وگاس بودند، با هیجان فراوان اولین تمرین F1 خود به سمت مسیر مسابقه رفتند.

حوالی ساعت 8 بعدازظهر در یک غروب سرد پاییزی لاس وگاس، صدای غرش اتومبیل های مسابقه ای چند میلیون دلاری در پیست شنیده می شد که تماشاگران با هیجان راننده مورد نظر خود را تشویق می کردند.

تمرین F1 1
تمرین F1 1

کارلوس ساینز جونیور فراری این هیجان چند دقیقه بعد به سردرگمی تبدیل شد، زمانی که جامبوترون پیام “کنترل مسابقه: جلسه ادامه نخواهد داشت” را در حالی که ما به کنار مسیر می‌کشیدیم را نشان داد.

یکی از مفسران می‌گوید: «من نمی‌توانم توضیح دهم که چرا آنها نمی‌خواستند اتومبیل‌ها را به جایی که به نظر می‌رسید یک مسیر کاملاً آماده برای استفاده به‌نظر می‌رسید، برگردانند».

داور دیگری اضافه کرد: «موتور شبیه یک جداسازی سریع و برنامه‌ریزی نشده بود. “چند جرقه در پشت راست دیدی.”

اندکی پس از آن، F1 در رسانه های اجتماعی اعلام کرد که “قاب بتنی اطراف درپوش منهول در طول FP1 از کار افتاد و باعث آسیب جدی به فراری Sainz Jr. شد.

در این اطلاعیه آمده است: “FIA شروع به بررسی تمام سنگ فرش های دیگر در پیست می کند.” “هر گونه تغییر در برنامه ریزی در زمان مقتضی اطلاع رسانی خواهد شد.”

چند ساعت بعد از FP2، شرکت‌کنندگان با طیف وسیعی از گزینه‌های غذایی مکمل پذیرایی کردند و شبیه‌ساز F1 را در حین پخش موسیقی و روشن شدن چراغ‌ها در مسیر مسابقه بررسی کردند.

کسانی که در مسابقه با PokerStars و Red Bull Racing، از جمله Ho، Stapleton و Hartigan شرکت داشتند، قبل از اینکه FP2 از نیمه شب به ساعت 2 بامداد موکول شود و اعلام شود که تمرین بدون حضور هواداران برگزار می شود، مهمانی را ادامه دادند.

جیمز هارتیگان و جو استاپلتون
جیمز هارتیگان و جو استاپلتون

پس از یک FP2 روان اما بدون فن که تا اواخر صبح در لاس وگاس به طول انجامید، طرفداران مشتاق مطمئناً آماده FP3 هستند که در ساعت 20:30 به وقت محلی روز جمعه، قبل از مسابقه مقدماتی نیمه شب آغاز می شود.

اخبار پوکر در محل است و به ارائه به روز رسانی در جایزه بزرگ لاس وگاس و تمام جشن های اطراف ادامه خواهد داد. بازیکن پوکر و سرمایه گذار ارزهای دیجیتال را بررسی کنید وسلی فی در همین حال، یک سوئیت شبی 400000 دلاری در لاس وگاس استریپ.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *