تغییرات مورد نیاز در F1 برای حفظ قدرت – CDC Gaming Reports

تام ریگ، مدیرعامل Caesars Entertainment گفت جایزه بزرگ لاس وگاس برای استراحتگاه های سطح بالا در استریپ یک موهبت است، اما او خواستار بلیط های مقرون به صرفه تر و حضور بیشتر برای استفاده از املاک متوسط ​​​​در صورت دائمی شدن این رویداد شد. ریگ این اظهارات را در طی یک تماس سه ماهه چهارم با تحلیلگران وال استریت در روز سه شنبه بیان کرد.

ریگ گفت که دارایی های گران قیمت سزارز، سزار پالاس و پاریس لاس وگاس، بیشترین سود را بردند، اما از پیش بینی شرکت برای افزایش 5 درصدی در درآمد تعدیل شده در سه ماهه دور بود. املاک لوکس Wynn/Encore، Bellagio، Cosmopolitan و Venetian/Palazzo به عنوان بزرگترین ذینفعان F1 در نظر گرفته شدند.

ما در مورد F1 که محرک بزرگی برای تقاضا برای ما در سه ماهه گذشته است صحبت کرده ایم و در مورد افزایش 5 درصدی EBITDA در سه ماهه صحبت می کردیم، اما تجربه واقعی ما افزایش 4 درصدی را نشان می دهد که بسیار نزدیک به آنچه است. ما انتظار داشتیم، “او گفت. ریگ گفت. این یک افزایش بزرگ برای املاک گران قیمت از جمله کاخ سزار و پاریس بود. “این مورد کمتر برای املاک بازار انبوه ما بود.”

ریگ با توجه به اولین سال حضورش در لاس وگاس، آن را «یک رویداد خارق‌العاده برای بازار، اما تلاشی عظیم برای به نتیجه رساندن آن» نامید. مانند هر چیزی در این مقیاس، ریگ گفت که شما از راه اندازی و کارهایی که باید به گونه ای متفاوت انجام دهید، یاد خواهید گرفت.

این مسابقه توسط ساکنان لاس وگاس به دلیل آماده سازی های گسترده مانند سنگ فرش، ساخت پادوک و نصب غرفه که ترافیک را در نزدیکی استریپ برای ماه ها مختل کرد مورد انتقاد قرار گرفت. رستوران ها و سایر مشاغل بلافاصله در شرق و مجاور استریپ از میلیون ها دلار خسارت شکایت کردند و تهدید به شکایت کردند. بسیاری از ساکنان نمی توانند بلیط فرمول یک را تهیه کنند. این بلیط ها در ارزان ترین قیمت خود در StubHub فقط 677 دلار برای روز مسابقه فروخته شدند و بلیط سه روزه به طور متوسط ​​2100 دلار بود.

ریگ گفت: «در Caesars، ما می‌دانیم که این رویداد بهتری خواهد بود زمانی که انرژی بیشتری در شهر صرف شود، نه فقط چهار یا پنج ساختمان که بیشترین سود را دارند.» ما با شرکای خود در شهر و F1 کار می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که این رویداد در سال آینده حتی موفق تر از امسال خواهد بود.

جوزف گرف، تحلیلگر JP Morgan از ریگ پرسید که آیا F1 می تواند یک رویداد غیر ارشد موفق و محرک رشد در املاک با قیمت متوسط ​​باشد؟ F1 توافقنامه ای برای برگزاری مسابقه به مدت سه سال دارد و تمدید آن به یک رویداد 10 ساله تبدیل خواهد شد.

ریگ پاسخ داد: «آنچه مهم است، قیمت گذاری رویداد واقعی است. «کمترین قیمت بلیط از هر نظر گران بود. من انتظار دارم مشارکت در دسترس تری داشته باشد که برای املاکی که امسال نتوانسته اند مشارکت کنند مفید خواهد بود. از مکالمات من در Caesars و با MGM (Resorts International) و Wynn (Resorts)، همه ما متوجه می‌شویم که اگر تنها چند ساختمان در بازار از آن بهره ببرند، این یک رویداد طولانی مدت نخواهد بود.

ریگ آن را به عنوان یک “دوی سرعت کامل” برای به دست آوردن موقعیت مسابقه از نظر ساخت پادوک و آماده سازی مسیر توصیف کرد. اکنون مقامات بررسی خواهند کرد که چه چیزی خوب بوده و چه چیزی خوب نشده است تا بتوانند بهبودهایی را انجام دهند. مقامات شهرستان کلارک تجزیه و تحلیل خود را از مسابقه انجام خواهند داد.

ریگ گفت: “من انتظار دارم که وضعیت در سال 2024 حتی بهتر شود.”

جرمی آگوئرو، مدیر تجزیه و تحلیل کاربردی، گفت 145000 بازدیدکننده در طول هفته مسابقه قبل از روز شکرگزاری حضور داشتند که حدود 25000 نفر از آنها برای مسابقه در لاس وگاس نبودند. او گفت که بازدیدکنندگان در آن هفته حدود 561 میلیون دلار هزینه کردند که شرکت کنندگان در مسابقه به طور متوسط ​​4128 دلار و شرکت کنندگان غیرمسابقه 2662 دلار هزینه کردند.

این مسابقه تقریباً 64 میلیون دلار درآمد مالیاتی ایجاد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *