به‌روزرسانی آسیب‌دیدگی گرمایی میامی: تایلر هرو (مچ پا) برای 2 هفته غیبت می‌کند

تاریخ انتشار: 13 نوامبر 2023 ساعت 09:51.

آخرین تاریخ به روز رسانی: 13 نوامبر 2023، 11:27.

میامی هیت در حالی که گارد تایلر هرو از ناحیه مچ پای راست آسیب دیده است، برای دو هفته آینده از میادین دور خواهد بود.

تایلر هررو میامی هیت
تایلر هرو، گارد شوتینگ میامی هیت، با زیایر ویلیامز، مهاجم ممفیس گریزلیز دریبل می‌زند، قبل از اینکه در FedExForum از مچ پا آسیب ببیند. (تصویر: نقطه دسترسی)

قهرمان سابق NBA، ششمین مرد سال، تحت MRI قرار گرفت که نشان دهنده پیچ خوردگی مچ پا درجه 2 بود. دو هفته دیگر مورد ارزیابی مجدد قرار خواهد گرفت.

هرو در کوارتر اول پیروزی هفته گذشته مقابل ممفیس گریزلیز مچ پای خود را گرفت. او سعی کرد یک شوت بزند و روی مرکز گریزلیز جارن جکسون جونیور زمین خورد.

این دقیقاً همان چیزی است که من وقتی این اتفاق افتاد احساس کردم.» گفت هرو. و از نظر ذهنی این را می دانستم، چند ترک و ترک در مچ پایم شنیدم. “و من گفتم، “آره، همین خواهد بود.”

هرو در هشت بازی ابتدایی فصل، میانگین 22.9 امتیاز، 4.6 پاس گل و 1.4 توپ ربایی در هر بازی را به ثبت رساند. او همچنین 44.7 درصد از زمین بازی و 41 درصد از فاصله سه امتیازی بهترین شوت های دوران حرفه ای خود را به ثمر رساند.

Time Loves a Hero: Another Injury

هرو تقریباً تمام فصل پس از سال گذشته را پس از شکستن دست شوت خود در شروع پلی آف NBA 2023 از دست داد.

بدون هرو، هیت در کنفرانس شرق پیروز شد و به فینال NBA راه یافت. دنور ناگتس هیت را برای قهرمانی NBA در سال 2023 انتخاب کرد، اما هرو نتوانست به موقع ریکاوری کند و نقشی کوتاه در فینال NBA بازی کند.

او گفت: “این مایه تاسف است، اما من به سختی کار خود را ادامه خواهم داد.” هرو اضافه کرد. “من قبلاً این آسیب دیدگی را پشت سر گذاشته ام. فقط به کار خود ادامه می دهم.”

اریک اسپولسترا، سرمربی هیت گفت: «بسیاری از بازیکنان در تلاش هستند تا دقایق بیشتری را به دست آورند. “بچه ها، آماده باشید.”

هیت به جیمی باتلر (18.5 pg) و بام آدبایو (23.2 pg) تکیه خواهد کرد تا جای خالی گلزنی را پر کند تا هرو از مصدومیت مچ پا بازگردد.

نفر بعدی جاش ریچاردسون، گارد کهنه کار است. با این حال، دانکن رابینسون نیز دقایقی را به عنوان یک گارد تیراندازی ثبت خواهد کرد. رابینسون از زمان تنزل رتبه هرو به طور میانگین 18.5 امتیاز در هر بازی کسب کرده است.

خامس ژاکز مهاجم تازه کار تا اینجای فصل خوب به نظر می رسید و میانگین 8.3 امتیاز، 3.2 ریباند و 2.2 پاس منجر به گل در هر بازی از روی نیمکت داشت. هیت جاکز را در دور اول از UCLA در درفت NBA 2023 انتخاب کرد. در دو بازی بدون هرو، ژاکز به طور میانگین 15.5 امتیاز در هر بازی کسب کرد.

ژاکز در مورد منطقی بودن این اضافه گفت: “من نمی گویم لزوما باید گل زده شود.” فقط می‌توانم بگویم بازی کردن.»

برد پنج بازی بعد از شروع 1-4

بدون هرو، هیت پس از شروع فصل 1-4 در میانه 5 برد پیروز شده است.

هیت با نتیجه 103-102 در اولین بازی فصل مقابل دیترویت پیستونز به سختی پیروز شد. آنها سپس چهار بازی متوالی را در برابر تیم های بالقوه پلی آف شکست دادند: بوستون سلتیکس، مینه سوتا تیمبرولوز، میلواکی باکس و بروکلین نتس.

پس از آن، هیت ریتم تیراندازی خود را پیدا کرد و در پنج بازی پیاپی پیروز شد. آنها در حال حاضر پس از اتمام 10 درصد از فصل در رده سوم کنفرانس شرق قرار دارند.

هیت با بردهای متوالی در آخر هفته، خط خود را افزایش داد. آنها از 19 امتیاز به پایین ترتیب شدند تا پدیده تازه کار ویکتور ویمبانیاما و سن آنتونیو اسپرز را شکست دهند.

“این اولین بازی شخصیت ما در سال بود.” اسپولسترا گفت. “شما باید چیزی را برای غلبه بر این نوع کمبود نشان دهید. من فکر می کنم این یک برد خوب و یک گام خوب برای حذف آن است. امیدوارم بتوانیم در آن پیشرفت کنیم.”

رابینسون با بازی 36 دقیقه ای مقابل اسپرز رکورد تیم را شکست و با 26 امتیاز پیشتاز هیت شد.

بازار آتی NBA: گرما در حال افزایش است

هیت 4000+ شانس برای قهرمانی در مسابقات قهرمانی NBA 2023-24 دارد، اما در جدول آتی DraftKings در رده یازدهم قرار دارد.

شانس هیت برای قهرمانی پشت سر هم در کنفرانس شرق 1600+ است. بوستون سلتیکس (+155) و میلواکی باکس (+185) پس از انجام معاملات بزرگ برای ارتقای ترکیب اصلی خود، انتخاب های محبوب برای برنده شدن در کنفرانس بودند. فیلادلفیا 76ers (+600) و کلیولند کاوالیرز (+1300) در شانس قهرمانی کنفرانس از هیت جلوتر هستند.

هیت برای سومین فصل متوالی شانس 105+ قهرمانی در کنفرانس جنوب شرقی را دارد. آنها با ضریب +125 از آتلانتا هاوکس (5-4) و با ضریب +550 از اورلاندو مجیک (5-4) جلوتر هستند.

مسابقات درون فصلی NBA روز سه شنبه ادامه دارد. شارلوت هورنتز میزبان هیت است و هورنتز 4.5+ تندرو در خانه است. هیت در این فصل 4-6 در برابر امتیاز پخش (ATS) است و رکورد 3-0 ATS در سه بازی اخیر خود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *