برنامه تلویزیونی پوکر “Un$uited” امیدوار است از پایلوت به سریال منتقل شود

فیلمساز نیوجرسی تام بالدینگر او می خواهد برنامه تلویزیونی بعدی (اولین؟) عالی پوکر را بسازد و سخت کار می کند تا آخرین پروژه خود را به دست آورد. در دسترس نیستاز دو قسمت اول تا سریال کامل.

این کار آسانی نیست، به خصوص در محیط رقابتی محتوای امروزی، اما بالدینگر فرصتی را برای تولید یک نمایش صمیمی می بیند که مخاطبانی از طرفداران پوکر و بینندگان معمولی را پیدا کند.

داستان در فصل های آغازین ساده است. شخصیت اصلی، گرگ، به تجارت خانوادگی پشت می کند و به لاس وگاس نقل مکان می کند تا یک بازیکن حرفه ای پوکر شود. مشکل این است که گرگ در پوکر بد است و همه دوستانش آن را می دانند، اما به نظر می رسد که او سرنخی ندارد. همانطور که ماجراجویی، گرگ را از یک اتاق پوکر ترسناک وگاس به اتاق دیگر پوکر می برد، او تمام پول خود را از دست می دهد و مانند قهرمان WSOP Main Event در سال 1983، آرنج های خود را با آرنج می مالد. تام مک اوی.

بالدینگر، خالق و تهیه کننده اجرایی سریال، یک فیلمساز مستقل از نیوجرسی است. ستاره ها مایکل ساتو به عنوان گرگ و تونی دنیسون مانند پدرش اسکات. یک نما نیز ایجاد کنید دن لوریااز زمان خود به یادگار مانده است سال های شگفت انگیز و در نقش وینس لومباردی در برادوی.

دن لوریا
دن لوریا در «مناسب نیست»

برنامه اولیه ما ساخت فیلم بود.

تهیه‌کنندگان و ستارگان این نمایش میزبان نمایش‌هایی در رویدادهای پوکر بوده‌اند تا این پروژه را تبلیغ کنند. تور جهانی پوکر رویداد سمینول هارد راک در فلوریدا، جایی که بالدینگر برای مصاحبه نشست. اخبار پوکر.

«تهیه کننده اجرایی ما (کنت رادفوردبالدینگر گفت: “در ابتدا، برنامه ما ساختن یک فیلم بود، اما وقتی شروع به نوشتن کردیم، متوجه شدیم که این داستان چیزهای بیشتری دارد. بنابراین ما نسخه آزمایشی را نوشتیم، که سپس منتشر شد. در دو بخش.”

به طور سنتی، یک برنامه تلویزیونی به عنوان پایلوت شروع می شود. مدیران شبکه این پروژه را به عنوان یک قسمت و چیزی که “انجیل” نامیده شده است، یا طرح کلی تری از ایده های سریال برای کل فصل و بعد از آن در نظر خواهند گرفت. در صورت تایید، کانال سریال را برای تعداد قسمت مشخص یا یک فصل کامل سفارش می دهد.

“ما می‌توانیم مجوز یک فصل کامل از چیزی مانند Un$uited را داشته باشیم. اعتصاب همه را پشت سر گذاشته است و همه اکنون به محتوا نیاز دارند.”

بالدینگر توضیح داد: «این دیگر صدق نمی کند، به خصوص به دلیل آنچه در حمله WGA/SAG رخ داد. «این واقعاً پلتفرم نمایش‌های جدید را مختل کرده است. در پاییز نمایش جدیدی وجود نداشت و آنها در بهار امسال رقابت می کنند. اکنون آنها در تلاش هستند تا همه چیز را برای تابستان و پاییز سال آینده آماده کنند.

بنابراین برای نمایشی مانند این چه معنایی دارد؟ در دسترس نیست?

“چیزی که ما آموختیم این است که سرویس‌ها و شبکه‌هایی وجود دارند که مجوز برنامه‌های تلویزیونی کاملاً تولید شده را می‌دهند. ما می‌توانیم مجوز یک فصل کامل از چیزی شبیه به این را بگیریم: در دسترس نیست. اعتصاب همه را پشت سر گذاشته و اکنون همه به محتوا نیاز دارند.»

این یک منظره شلوغ است، اما بالدینگر به پروژه و افراد پشت سر آن که بیش از یک سال سخت تلاش کرده اند تا نمایش را زنده کنند، اطمینان دارد.

مایکل ساتو
مایکل ساتو در نقش گرگ

از مفهوم تا پایلوت

وقتی برای اولین بار به این ایده رسیدیم، چندین ماه طول کشید تا کل قسمت آزمایشی و قسمت دوم را بنویسیم. ما خیلی سریع وارد تولید شدیم.

این نمایش در لاس وگاس و فضای داخلی کازینو در مکانی که اکنون بسته است فیلمبرداری شد. قایق نمایشی در آتلانتیک سیتی

«ما آنجا شلیک کردیم کهکشان هتل (این یک هتل در دین مارتین درایو، یکی از جاده های پشتی نزدیک استریپ است) و هتل جالبی است. لحظه‌ای در اپیزود اول وجود دارد که شخصیت اصلی ما به اتاق بازمی‌گردد، و شما تلویزیون را روی دیوار می‌بینید، و اتاق به نظر می‌رسد که سطل زباله شده است – این همان چیزی است که وقتی ما ظاهر شدیم. وقتی وارد شدیم گفتیم خدای من این یک مجموعه عالی است. حتما می دانستند که ما داریم می آییم!»

فیلمبرداری در لاس وگاس اصالت بصری و عمقی را به نمایش اضافه می کند که اگر سعی می کردند از این صحنه ها “تقلید” کنند، وجود نداشت.

حدود دو ماه طول کشید تا بازیگران و یک ماه دیگر مکان‌هایی را در وگاس و آتلانتیک سیتی پیدا کنیم. فیلمبرداری حدود شش هفته طول کشید و پس از آن پس از تولید زمان زیادی را برد. تقریباً یک سال کامل بود که ما کاملاً آماده راه اندازی بودیم.»

ما می‌خواهیم بازیکنان پوکر بیشتری مانند McEvoy در این سری فیلم‌های کوتاه بسازند. “تام فوق العاده است، او منبع خوبی برای ما در صحنه صحنه بود تا مطمئن شویم که تمام صحنه های پوکر خوب به نظر می رسند و تا جایی که می توانیم قانونی هستند.”

هنگامی که برنامه برای تماشاگران آماده شد، بالدینگر و تیم تولیدکننده‌اش شروع به میزبانی نمایش‌های خصوصی در سراسر جامعه پوکر کردند، از جمله یکی در WSOP در تابستان امسال.

ما می خواهیم بازیکنان پوکر بیشتری مانند McEvoy در این سری بازی های کوتاهی انجام دهند. تام فوق‌العاده است، او منبع خوبی برای ما در صحنه فیلمبرداری بود تا مطمئن شویم که تمام صحنه‌های پوکر خوب به نظر می‌رسند و تا جایی که می‌توانیم آنها را درست کنیم. او هم مرا معرفی کرد مت ساویجو تور جهانی پوکر حامی فوق العاده این نمایش بوده است. پس از راه اندازی، مت مشاور رسمی پوکر ما خواهد بود.

تام مک اوی
Tom McEvoy در Inconvenient

بعدش چی؟

هدف بالدینگر یافتن منابع مالی و خانه ای برای نمایش در حین جستجو در چشم انداز جدید توزیع محتوا است. اگر بالدینگر بتواند کل فصل اول را تامین مالی کند، می‌تواند آن را به عنوان یک بسته کامل توزیع کند و از فرآیند آزمایشی سنتی و اتکا به شبکه‌ها و مدیران اجرایی دور بزند.

تمرکز ما این است که جامعه پوکر را پشت سر بگذاریم. انجام تظاهرات با حرفه ای های پوکر که به سراغ من می آیند و بازخورد می دهند بسیار عالی است. بزرگترین استراتژی ما در حال حاضر این است که فصل اول را انجام دهیم و با سرمایه گذاران و سایرین در جامعه پوکر شریک شویم. ما همچنین قصد داریم چند نمایش دیگر را برای افزایش علاقه به این پروژه برگزار کنیم.

برای اطلاعات بیشتر در دسترس نیست، از وب سایت 624 Productions دیدن کنید. تریلر زیر را ببینید:

نام نام خانوادگی

مت هانسن

مدیر گزارش زنده

مدیر گزارش زنده PokerNews مستقر در لاس وگاس، در اصل از شیکاگو، IL

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *