استفن چیدویک اولین خون را در میان پردرآمدها در EPT پاریس می گیرد

اول از شش NL Hold’em با خرید 25000 یورویی مسابقات تور پوکر اروپا 2024 PokerStars (EPT) پاریس این برنامه 38 نفر از مشهورترین بازیکنان پوکر جهان را جذب کرد Le Palais des Congres در پایتخت فرانسه.

آنها با هم 51 اثر را تا پایان ثبت نام دیرهنگام انجام دادند و یک استخر جوایز ایجاد کردند. 1,199,520 یورو. آنها نبردی را به راه انداختند که بیش از 14 ساعت طول کشید، اما در نهایت استیون چیدویک آخرین مردی که ایستاده بود کی بود؟

او شکست داد آدریان متئوس در طی یک مبارزه تن به تن که فقط یک دست طول کشید، جایزه بزرگ به دست آمد. 389820 یورو و یک جایزه EPT دیگر برای اضافه کردن به مجموعه همیشه در حال رشد خود. در همین حال، متئوس مجبور شد به جایزه دلداری بسنده کند. 257900 یورودر حالی که بازیکنان دوست دارند جسی لونیس و مایک واتسون او همچنین در میان هفت بازیکنی بود که در زمین سخت پول نقد می‌کرد.

نتایج EPT پاریس 25000 یورو NL Hold’em

محل بازیگر کشور جایزه
یکی استیون چیدویک انگلستان 389820 یورو
2 آدریان متئوس اسپانیا 257900 یورو
3 ژان نوئل تورل فرانسه 173900 یورو
4 مایک واتسون کانادا 131900 یورو
5 جسی لونیس ایالات متحده آمریکا 102000 یورو
6 سام گرین وود کانادا 81000 یورو
7 دنیل دورس کانادا 63000 یورو

بازی اولیه

مسابقات شروع قدرتمندی داشت. 25 بازیکن از قبل روی صندلی‌های خود نشسته بودند که صدای “قطع و معامله” به گوش رسید. هر بازیکن یک ورود مجدد داشت و تاماس آدامزکی، آرتور مارتیروسیانو تیموتی آدامز او هر دو دور مجاز را گذرانده بود.

بازیکنان مهم مانندژائو ویرا، سانتوش سوارناو بن هیث کمی جلوتر رفتم اما بلافاصله بعد از شام تعظیم کردم. استیو اودوایرپوکر استارز سام گرافتونو پدیده آنلاین نیکلاس “Lena900” Astedt او از جمله بازیکنانی بود که در دو جدول آخر خداحافظی کردند.

در نهایت شد Örpen Kısacıkoğlu آخرین نفری که در جدول پایانی دهم شد که ملکه‌هایش نتوانستند پادشاهان را شکست دهند چه کسی بود؟ آلکسیس پوناکوفس.

Örpen Kısacıkoğlu
Örpen Kısacıkoğlu

جدول نهایی

از آنجایی که تنها به هفت بازیکن دستمزد پرداخت شده بود، دو قهرمان دیگر باید قبل از توزیع وجه نقد از مسابقات کناره گیری کنند. اولین کسی بود که رفت الکس کولفکه در افتاد ژان نوئل تورل او قبل از فلاپ به دام افتاده بود و قادر به فرار معجزه آسا نبود. بازی حباب برای مدتی بعد ادامه یافت، اما نه به این دلیل که همه آنها با هم نبودند. تراشه‌ها در سراسر میز به جلو و عقب پرواز می‌کردند، زیرا بازیکنان مختلف دو برابر شدند و دیگران بخش‌های زیادی از پشته‌های خود را از دست دادند.

اما پس از یک دوره نسبتا آرام در بازی، این همان ثورل بود که حباب را ترکید که پوناکوف ها را حذف کرد. شاه-ملکه تورل از ملکه آس پوناکوف سبقت گرفت و این پایان را برای او رقم زد، علیرغم اینکه جدول نهایی را با چیپس در رده دوم شروع کرد.

دنیل دورس او در مرحله حباب به شدت کوتاه بود و حداقل 63000 یورو پول نقد را دریافت کرده بود که چند کرکره آخر خود را با یک جفت جیب برتر به وسط برد که نمی توانست جلوی آن را بگیرد. اندکی بعد، واتسون یک تلنگر برای سرب باقیمانده چیپ انجام داد سام گرین وود خیلی کوتاه. گرین‌وود به زودی ورشکست می‌شد، زیرا او مجبور بود تقریباً هر کاری را در بیگ بلایند انجام دهد و نتوانست بازی را برگرداند.

نفر بعدی لونیس بود که قبل از ساختن پشته کوتاه خود با کوئین تن، چند جهش دستمزد داشت. واتسون با یک ملکه آس برتر نگاه می کرد و در نتیجه برای حذف حریف خود گلدان را به دست آورد. با این حال، سلطنت او زیاد طول نکشید، زیرا او روی Chidwick حرکت کرد و به زودی شکست خورد. سعی کرد با دو جفت ارزش کسب کند اما با دو جفت Mateo بالاتر مواجه شد.

مایک واتسون
مایک واتسون

ثورل، رهبر تاریخ فهرست پول فرانسه، چند دقیقه بعد در جایگاه سوم خداحافظی کرد. او زمان بندی اشتباهی را برای حمله به پیشنهاد چیدویک انتخاب کرد و سومین پادشاهش به ملکه تک چیدویک شکست خورد. Chidwick و Mateos با پشته‌های تقریباً مساوی شروع به بازی هدآپ کردند، اما بعد از اینکه همه آنها از دست اول خارج شدند، این چیدویک بود که با ایجاد دو جفت در برابر ace top متئوس پیروز شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *