آنچه در NFL Week 10 آموختیم: صعود وایکینگ ها، افول Patriots و موارد دیگر

هرگز در تاریخ 103 ساله NFL، پنج بازی با تاچ داون در همان یکشنبه تعیین نشده است.

اما این هفته، زمانی اتفاق افتاد که کاردینال ها، براونز، شیرها، تگزاس ها و سی هاوکس گل های لحظه آخری را به ثمر رساندند تا پیروز شوند. شایان ذکر است، 10 بازی از 13 بازی در هفته دهم با امتیاز یک امتیاز یا کمتر به پایان رسیده است و نزدیک به 70 درصد از بازی‌های تا کنون در این فصل با 8 امتیاز انجام شده است.

از طرفی فصل جدیدی به داستان جاش دابز اضافه می شود. فولادی ها همچنان برنده می شوند و پکرها همچنان می بازند. شیرهای دن کمپبل 7-2 هستند. کابوی ها همان کاری را کردند که در بیشتر فصل انجام می دادند. آنها یک تیم بد را شکست دادند و جاینتز را 49-17 شکست دادند. دشان واتسون بهترین لحظات خود را در نقش براون سپری کرد.

وضعیت میهن پرستان بدتر می شود و سوالات جدی در مورد آینده بیل بلیچیک پرسیده می شود.

تگزاسی های DeMeco Ryans واقعی به نظر می رسند. و پس از یک غیبت بسیار طولانی، کیلر موری رسما بازگشته و دوباره بازی های برجسته ای انجام می دهد.

در اینجا نکات مهم هفته 10 NFL آمده است:

آیا جاش دابز کاندیدای MVP است؟

شوخی.

نوعی از.

وایکینگ‌ها عجیب‌ترین فصل را در فوتبال سپری می‌کنند: آن‌ها 0-3 شروع کردند، کوارتربک اصلی خود را در سال از دست دادند، یک ماه بدون آل پرو ماندند، و با این حال به نوعی توانستند پنج پیروزی متوالی را کسب کنند.

جاش دابز یکشنبه را با ورود به استادیوم بانک ایالات متحده و دریافت دستورالعمل هایی از یک کارمند استادیوم در مورد نحوه رسیدن به رختکن شروع کرد. (در دفاع از او، او قبلاً هرگز آنجا نبوده است.) او این بازی را با دومین برد متوالی خود به عنوان کوارتربک وایکینگ ها به پایان رساند و به یاد داشته باشید، او 12 روز در تیم بود. دوازده روز! 312 یارد همه منظوره دابز و دو تاچ داون برای پیروزی 27-19 مینه سوتا مقابل نیواورلئان کافی بود.

او پس از بازی گفت: «این خیلی سرگرم کننده است. سرزنش کردن او سخت است. یک حرکت غافلگیرکننده در مهلت تجاری برای یک تیم مینه سوتا که ناگهان به مسابقه NFC North بازگشته است بسیار سودمند است.

دویدن 7 یاردی دابز در کوارتر دوم ممکن است بزرگترین بازی این بازی باشد. تکل بزرگی بود که او به نوعی آن را به شش امتیاز تبدیل کرد. دابز تاکنون 426 یاردی پاس، 110 یاردی راش و بدون مهار در دو بازی اول خود با وایکینگ ها داشته است. . مقداری.

تی جی هاکنسون برای وایکینگ ها باورنکردنی بود و 11 پاس در 134 یارد و یک تاچ داون گرفت. فصلی که در اوایل محکوم به شکست بود، ناگهان جان تازه ای گرفت. جاستین جفرسون قرار بود در اوایل هفته آینده بازگردد. با Broncos و Bears بعدی، وایکینگ ها (6-4) می توانند به پیروزی ادامه دهند و شیرها (7-2) را در مسابقه تقسیم کنند.

در این بین قدیس ها 5-5 سقوط کردند. درک کار، بازیکن تیم ملی با ضربه مغزی و آسیب دیدگی شانه راست، بازی را ترک کرد. ذخیره جیمیس وینستون وارد شد و دو پاس تاچ داون برای کشیدن نیواورلئان به یک امتیاز پرتاب کرد، اما دو توپ متوقف شد.

عمیق تر برو

2024 NFL Draft QB Tracker: Jayden Daniels یک کد تقلب است، Carson Beck در حال افزایش است

پاتریوت ها به پایین ترین حد در 23 سال گذشته سقوط کردند

بیل بلیچیک از اولین سال تحصیلی اش در نیوانگلند در سال 2000 با سؤالات جدی در مورد امنیت شغلی خود مواجه نشده است. شش قهرمانی و دو دهه موفقیت بی سابقه این کار را انجام خواهد داد.

اما پس از باخت زشت یکشنبه 10-6 مقابل کلت ها در آلمان (مالک بازی، روبرت کرافت، از گفتن اینکه چقدر می‌خواهد برنده شود خجالتی نبود)، جای تعجب نیست که چگونه این همه برای یکی از بازی‌ها به پایان می‌رسد. بهترین مربیان

زیرا احساس می شود هر هفته بدتر می شود.

بلیچیک پس از بازی با عبوس گفت: «همه ما در این فصل ناامید هستیم.

و حالا از بازیکنانش در مورد اعتقادشان به او سوال می شود. این یک سال پیش غیرقابل تصور بود. اما باخت روز یکشنبه پاتریوتز را به 2-8 رساند. این بدترین شروع فصل بلیچیک از زمان اولین بازی اش در نیوانگلند بود. این تیم از سال 1994 در راه رسیدن به پنج انتخاب برتر درفت است.

متیو اسلیتر، ستاره تیم های ویژه ارشد، گفت: «من نسبت به قبل به بیل بلیچیک اعتماد بیشتری دارم.

نتایج این فصل وجود ندارد. پاتریوتز یکی از بدترین تیم های فوتبال است. آنها با میانگین 14.1 امتیاز در هر بازی دومین تیم کم رتبه لیگ هستند. آن‌ها در سه بازی امسال، از جمله یکشنبه، موفق به گلزنی نشده‌اند و مک جونز این شانس را داشت که با یک مهار غیرقابل قبول در منطقه قرمز در کوارتر چهارم، پیش بیفتد. سپس بلیچیک جونز را به عنوان پشتیبان بیلی زاپ نیمکت نشین کرد، که او یک رهگیری ناقص دیگر برای مهار شکست انجام داد. مناسب.

به نظر می رسد که ایمان میهن پرستان به جونز از بین رفته است.

زمان نشان خواهد داد که آیا آنها نیز همین احساس را در مورد مربی افسانه ای خود خواهند داشت یا خیر.


با وجود چندین دهه موفقیت، سوالاتی در مورد آینده بیل بلیچیک همچنان مطرح است. (ناتان ری سیبک / USA Today)

“یخ در رگهای توست”

سی جی استرود که در اکثر سه کوارتر فوتبال بدون خطا بازی کرد و تیمش با 10 امتیاز در برابر مدعی سوپربول پیش رفت، سرانجام به موفقیت دست یافت. کوارتربک تازه کار تگزاسی ها در اواخر کوارتر چهارم در سینسیناتی یک مهار بد و افتضاح را انجام داد و برای لحظه ای به نظر می رسید که ممکن است جرقه ای باشد که بنگال ها برای رالی تماشایی یک چهارم چهارم به آن نیاز داشتند.

او به سمت مربی استرود، دیمکو رایانز در کنار زمین رفت و سه کلمه به او گفت.

“من میفهمم.”

ترجمه: جبران میکنم.

رایانز سری تکان داد.

مربی گفت: من به شما اعتماد دارم.

کار خوبی که کرد حق با استرود بود. حتی پس از اینکه برتری 10 امتیازی تگزاسی ها ناپدید شد و جمعیت پر سر و صدا در استادیوم پیکور به فکر بازگشت بودند، تازه کار همچنان خونسرد باقی ماند. تنها با 93 ثانیه و یک تایم اوت، استرود با خونسردی تیمش را در پنج بازی به پایین زمین هدایت کرد و یک گل زمینی 38 یاردی را به ثمر رساند که مت آمندولا را که به مدت 5 روز در ترکیب حضور داشت یک گل میدانی به ارمغان آورد. .

مهم نیست. تگزاس 30، بنگال 27.

هیوستون به طور ناگهانی چهار برنده از پنج بازی را برد – احیای مجدد آنها به دلیل نفوذ رایانز و صعود شهاب سنگی استرود – و زنجیره برد پنج بازی بنگال ها به پایان رسید.

شکیل گریفین، مدافع کرنر تگزاسی، با اشاره به استرود، که اکنون دو بازی برنده را در چند هفته رهبری کرده است، گفت: “او یخ در رگ هایش دارد، این تنها چیزی است که باید بگویم.” “برای یک پسر که چنین اشتباهی انجام دهد و بلافاصله به مربی خود بگوید “بازی را به من بده” و سپس بیرون برود و بازی را برنده شود؟ این مردی است که من می توانم هر روز هفته با او مبارزه کنم.”

استراد 9 بازی را 2626 یارد پشت سر گذاشته است که سومین بازی یک تازه کار در تاریخ است، پس از جاستین هربرت (2020) و اندرو لاک (2012).

شکست های 49 ها تاریخ است

چیزی باید در جکسونویل در روز یکشنبه ارائه می‌شد: دو تیم، هر کدام با یک خداحافظی، با رگه‌های پیروزی بسیار متفاوت وارد زمین شدند. در حالی که جگوارها پنج برد متوالی برای صعود به قله AFC جنوبی کسب کرده بودند، 49ers، یک بار با نتیجه 5-0 عالی، سه باخت متوالی را پشت سر گذاشتند و با سؤالاتی در مورد کوارتربک براک پردی و دفاعی مواجه شدند که ناگهان نبود. اصلا خوب به نظر می رسند این ترسناک است.

سانفرانسیسکو یکشنبه با عملکرد غالبی که این تیم در ماه اول فصل به آن عادت کرده بود، این نگرانی ها را خاموش کرد. این تیمی بود که دوباره شبیه 49ers شد و Jags را 34-3 شکست داد و به همه یادآوری کرد که آنها همچنان یک مدعی بزرگ برای سوپربول در ماه فوریه هستند، 3 بازی متوالی شکست خورده یا نه.

پردی تیز بود و 296 یارد و سه تاچ داون در سه چهارم بازی پرتاب کرد. دیبو ساموئل در اولین بازی خود پس از یک ماه گلزنی کرد و خط دفاعی دو بار Jags QB Trevor Lawrence را نگه داشت. تنها خبر بد: مجموعه گل های کریستین مک کافری در 17 بازی به پایان رسید. برای طولانی ترین زمان در تاریخ لیگ به تساوی رسید.

در کنار Eagles، 49ers همچنان مدعیان برتر NFC هستند. یکشنبه به ما یادآوری کرد که چرا.


دیبو ساموئل در اولین اقدام خود از هفته 6 یکشنبه به طور میانگین بیش از هشت یارد در هر لمس به دست آورد. (دیوید روزنبلوم/آیکون اسپورت وایر از طریق گتی ایماژ)

براون ها آتش خود را خاموش کردند

دیشان واتسون روز یکشنبه در بالتیمور واقعا افتضاح بود. در سه ماهه اول، کوارتربک 230 میلیون دلاری براونز 1 از 9 برای 19 یارد، شش پیک و امتیاز 0.0 پاس بود. آهان او این نیمه را با امتیاز 6 از 20 برای 79 یارد و بدون تاچ داون به پایان رساند. بله دوباره

اما در پایان بازی، او بهترین بازگشت خود را در دوره کوتاه حضورش در کلیولند داشت و براون ها را از 15 امتیاز عقب انداخت و پیروزی 33-31 را بر رقبای خود در بخش تقسیم کرد.

واتسون نیمه دوم را 14 بر 14 برای 134 یارد و یک تاچ داون به پایان رساند. و پس از اینکه داستین هاپکینز یک امتیاز اضافی را از دست داد که می‌توانست نتیجه را در اواسط کوارتر چهارم به تساوی بکشاند، با پایان زمان با یک گل زمینی 40 یاردی برای پیروزی، مقداری رستگاری به دست آورد.

هاپکینز پس از بازی گفت: “من احساس می کنم آتش افروزی هستم که آتش خود را خاموش می کند و سپس دستی به پشت خود می زند.”

و بنابراین یک بخش گل آلود حتی گل آلودتر می شود. این یک باخت پرهزینه برای ریونز بود که در بیشتر زمان بازی را در اختیار داشتند و در شروع کوارتر چهارم با نتیجه 31-17 پیش افتادند. با پیروزی پیتسبورگ در روز یکشنبه، سخت‌ترین لیگ AFC تنگ‌تر شد. AFC North در حال حاضر چگونه به نظر می رسد: بالتیمور هنوز با 7-3 پیش است، اما استیلرز و براونز فقط نیمی از بازی را با نتیجه 6-3 عقب افتاده اند در حالی که بنگال ها 5-4 در کمین هستند.

همان چیزی که کاردینال ها به آن نیاز دارند

خوش آمدی، کیلر موری.

شروع کننده کاردینالز به جاناتان گانون مربی جدیدش گفت که در اولین بازی خود در 335 روز «اجازه بده سوار شوم». موری فصل گذشته رباط صلیبی قدامی خود را پاره کرد و اولین بازی خود را در سال 2023 انجام داد.

ثابت کرد که فراموش نشدنی است.

پس از اینکه فالکونز با نتیجه 23 بر 22 پیش افتاد و 2:33 دقیقه مانده بود، موری یک حرکت 70 یاردی 11 بازی را تنظیم کرد که منجر به گل 23 یاردی توسط مت پراتر شد و بازی را 25 بر 23 برد. تقابل 13 یاردی موری – کلاسیک بود، با QB احتمالاً حدود 40 یارد برای فرار از مدافعان در پشت زمین – و ارتباط 33 یاردی او با تری مک براید در تنظیم ضربه برنده پراتر بسیار مهم بود.

موری 19 بر 32 را با 249 یاردی پاس، یک تاچ داون عجله و یک مهار به پایان رساند. آریزونا دومین برد خود را در این فصل به دست آورد و به 6 بازی پیاپی شکست خود پایان داد.

شاهین ها پس از شروع 2-0 به دیوار میان فصل برخورد کردند و پس از باخت 4 بازی از 5 بازی اخیر خود، به 4-5 سقوط کردند.

(عکس برتر جاش دابز: آدام بچر / گتی ایماژ)


“Football 100″، رده بندی قطعی 100 بازیکن برتر NFL در تمام دوران، اکنون در معرض فروش است. سفارش اینجا.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *