کشتی غرق شده اسرارآمیز در ساحل نیوفاندلند غرق شد

از زمانی که یک کشتی غرق شده در ساحل ساحلی دورافتاده کیپ ری، جزیره نیوفاندلند، در اواخر ژانویه به ساحل رسید، باعث ایجاد هیجان در این جامعه کوچک شده است. حدود 250 مردم.

ساکنان محلی با تکه‌هایی از یک کشتی چوبی که تصور می‌شود قدمت آن به قرن نوزدهم بازمی‌گردد، عکس گرفتند که توسط یک شکارچی محلی مشاهده شد. آنها مقامات را تشویق کردند که این ساختار را ایمن کنند. و آنها در رسانه های اجتماعی در مورد منشاء اسرارآمیز آن حدس می زدند.

نوشته ها، در یک صفحه انجمن در فیس بوک، توجه عکاس محلی Corey Purchase را به خود جلب کرد که 15 دقیقه دورتر از منطقه زندگی می کند. او از یک پهپاد برای گرفتن عکس های هوایی استفاده کرد که مقیاس کشتی را نشان می داد که طول آن حدود 90 فوت تخمین زده می شد.

او گفت: «پهپاد قطعاً آن را در چشم انداز قرار داده است. “این یک کشف کاملا غافلگیر کننده بود.”

کشتی های غرق شده در این منطقه آنقدر نادر نیست؟. جیمی بریک باستان شناس استانی گفت که احتمالاً هزاران مورد از آنها در سواحل نیوفاندلند در طول 500 سال گذشته پیدا شده است.

دکتر. بریک گفت: «از نظر ترافیک کشتی تاریخچه بسیار طولانی دارد. کیپ ری یک خط ساحلی خطرناک و آشکار است که مملو از مه و صخره است. اکنون یک فانوس دریایی برای محافظت از ملوانان وجود دارد، اما همیشه آنجا نبود.

با این حال، کارشناسان می گویند که چنین کشتی بزرگی می توانست در St. او می گوید به ندرت پیش می آید که در خلیج کیپ ری در نزدیکی خلیج سنت لارنس به ساحل بیاید.

این احتمال وجود دارد که این کشتی به دلیل طوفان فیونا به ساحل کشیده شده باشد. طوفان دسته 4 نیل برگس، رئیس انجمن حفاظت از کشتی‌های غرق شده نیوفاندلند و لابرادور، گفت که این حادثه حدود 100 خانه را در امتداد ساحل جنوب غربی نیوفاندلند از Port aux Basques به سمت شرق تا Burgeo ویران کرد.

آقای برگس قصد دارد این آخر هفته کشتی را بررسی کند تا درباره منشا آن بیشتر بداند. بر اساس عکس‌های گرفته شده توسط آقای Purchase و دیگران، او گمان می‌کند که به دلیل برخی جزئیات ساخت و ساز، ممکن است مربوط به دهه 1800 باشد. به عنوان مثال، میخ های بزرگ درختان را با میخ های چوبی که معمولاً از چوب خشک فشرده ساخته می شود و میخ های مسی که به گفته او در کشتی های آن دوره رایج بود، در کنار هم نگه می دارند.

آقای برگس گفت که حدود 12 کشتی غرق شده در منطقه کیپ ری در طول سه قرن گذشته ثبت شده است. او امیدوار است در طی بازرسی از کشتی، نوع چوب مورد استفاده و قدمت آن را مشخص کند. به این ترتیب شانس بیشتری برای شناسایی غرق شدن کشتی داریم.

او گفت چنین کشفی یک “پیروزی محلی” خواهد بود.

آقای برگس گفت: «مردم در خانواده خود داستان هایی درباره کشتی های غرق شده دارند که 100 یا 150 سال پیش رخ داده است. نام بردن از کشتی های غرق شده در سواحل همیشه کمی رمز و راز بوده است.

او گفت که اگر کاری برای مدیریت زباله‌ها انجام نشود، ممکن است دوباره به اقیانوس برود یا بیشتر به ساحل رانده شود.

اتفاقی که برای کشتی می افتد به تشخیص اداره باستان شناسی استان است. دکتر. بریک گفت که دفتر هنوز تصمیمی در مورد مراحل بعدی نگرفته است. او گفت که آنها این نظرسنجی را در آخر هفته “با دید باز” بررسی خواهند کرد.

در گذشته، دولت کشتی‌های غرق‌شده را در شن‌ها دفن می‌کرد تا اگر کسی می‌خواست آنها را حفر کند و بعداً آنها را بررسی کند، از آنها محافظت شود.

اما برخی از مردم کیپ ری در صفحه اجتماعی فیس بوک پست کردند که امیدوارند از کشتی غرق شده به عنوان نوعی جاذبه گردشگری استفاده شود. آنها می ترسیدند کشتی غرق شده، که به نظر می رسید در فاصله 3 تا 7 فوتی آب از خط ساحلی قرار داشته باشد، دوباره به داخل آب رفته باشد و این هفته از کسی درخواست کردند که آن را ایمن کند.

شاون بات و ترور کرافت ابتکار بندرهای پاکسازمانی متشکل از غواصان داوطلب که به پاکسازی زباله‌ها پس از طوفان کمک می‌کنند، داوطلبانه خدمات خود را ارائه کرده است.

آقای کرافت در مصاحبه ای گفت که آنها از طناب و تسمه برای جلوگیری از رانش کشتی استفاده کردند. او گفت که آنها حتی تصاویر زیر آب از کشتی گرفته اند، بنابراین شواهدی از کشتی در صورتی که در طوفان برده شده باشد، ثبت شده است.

آقای کرافت در مورد این کشتی مرموز گفت: “این چیزی است که احتمالاً 100 تا 200 سال است که دیده نشده است. دیدن آن برای اولین بار بسیار هیجان انگیز است.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *