پوکر ایکس طرف می گیرد: آیا مت برکی یک قلدر است یا در حملات کلامی خود موجه است؟

دو چیز روشن است: مت برکی او علاقه زیادی به بازی پوکر دارد و به نظر می رسد که مرتباً خود را درگیر نبردهای داغ با همسالانش در رسانه های اجتماعی می کند. ولی اینجا هست چرایی خود را حل کنید آیا اقدامات اخیر بنیانگذار در مورد X بیش از حد پیش رفت، یا افرادی که او آنها را به زباله دانی انداخت از این کار پیروی کردند؟

این به ما بستگی ندارد که تصمیم بگیریم، بنابراین در عوض نظرات کسانی را که در پوکر X شرکت کرده‌اند به اشتراک می‌گذاریم، و به نظر می‌رسد که پاسخ این سوال مثبت است اما نه.

قبل از اینکه به پاسخ جامعه پوکر بپردازیم، اجازه دهید خلاصه‌ای از اتفاقاتی که برکی در رسانه‌های اجتماعی داغ شده است، بیان کنیم: برکی از حریف مربیگری پوکر خود انتقاد کرد: جاناتان اسمالاز طریق استراتژی پوکر

او کوچولو را که در حال دویدن بود تعقیب کرد PokerCoaching.comچندین بار در ماه های اخیر دانیل نگارنو سپس او وارد عمل شد تا از لیتل دفاع کند و به برکی حمله کند، و سپس همه چیز از کنترل خارج شد و ظاهراً همه در پوکر ایکس جانبداری کردند.

مقالات استراتژی پوکرنیوز جاناتان لیتل را اینجا ببینید!

Negreanu توصیه هایی برای Berkey دارد

پوکر دانیل نگرینو
دانیل نگارنو

Negreanu توصیه هایی به Berkey در مورد چگونگی حل اختلاف با Little داشت. اخبار پوکر شرکت کننده در استراتژی او گفت تنها دوستان مجری پادکست باید با لیتل با “احترام” رفتار می کرد و “پلی می ساخت که می توانست به رونق کسب و کار خود کمک کند، زیرا جاناتان در زمینه مربیگری فوق العاده موفق است.”

GGPoker سفیر بعداً رفتار برکی را “حسادت آشکار” توصیف کرد و استدلال کرد که برکی “در موقعیتی نیست که بتواند در مورد خوب و بد بودن مربیگری پوکر مرجعیت داشته باشد” زیرا او “پیش‌زمینه‌ای ندارد”.

همانطور که انتظار می رفت، برکی قرار نبود نظر X از یک بازیکن پوکر با بیش از 550000 دنبال کننده را نادیده بگیرد. او از انتقاد خود از لیتل با نوشتن این جمله دفاع کرد: “من هرگز کسی نیستم که زبانم را گاز بگیرم، اما همچنین کسی نیستم که به شخصیت کسی حمله کنم (که لیاقتش را ندارد)” و سپس تصریح کرد که او این کار را نمی کند. عکس های شخصی کم است، اما گاهی اوقات با پیام های او مخالف است.

برکی استدلال می کند: “این فقط حمله ای از نفس کبود شده دنیل است.”

نگرینو در حمله به برکی متوقف نشد. او با رویکردی کنایه آمیز به این سوال پاسخ داد. لاندون تایسیکی از دوستان برکی و همکار مجری پادکست Only Friends، پوکر حرفه ای جوان را تشویق می کند تا از دستبند برکی خلاص شود و از او مربی پوکر دریافت کند. الکس فاکسن و شانس کورنوثدو نام بزرگ درگیر مربیگری رهبر چیپ.

پوکر دانیل نگرینو

اما تایس که هنوز در اوایل 20 سالگی خود است، نتایج قابل توجهی در مسابقات کسب کرده است. با نزدیک به 800000 دلار پول نقدی که توسط The Hendon Mob ضبط شده است، او مطمئناً در راه داشتن یک حرفه درخشان است.

کیسه مخلوط از پوکر

بلافاصله پس از ارسال توییت انتقادی Negreanu، Poker X شروع به گرفتن سمت کرد. بسیاری از مردم از برکی دفاع کردند، در حالی که دیگران به انتقادات پیوستند.

نویسنده پوکر جنیفر نیول “برکی با طعنه و توهین بسیار واضح است. و وقتی اشتباه می کند، آن را اعتراف می کند. DN پلیس برای هر چیزی است که او ادعا می کند نباید تحت کنترل پلیس قرار گیرد (و هرگز اشتباه نمی کند. از او بپرسید).

پاتریک لئونارد برکی نیز به دفاع از برکی آمد و “نفرت” نسبت به برکی را “بسیار عجیب” خواند و در یک ویدئوی کوتاه درباره این اختلاف گفت که او همکار پوکر خود را قلدر نمی داند.

اما همه از رفتار برکی در رسانه های اجتماعی قدردانی نمی کنند. برخی معتقدند که او کمی زیاده روی کرده است و آنها فقط در مورد حملات او به لیتل صحبت نمی کنند.

این لحن توست. جهت مثبت بازی ما.” @1T_Poker برکی توییت کرد.

“جدی می گویی؟ به نظر می رسد تقریباً هر بازتوییت شما در مورد محتوای جاناتان سعی می کند او را بد یا احمق جلوه دهد. مالک آن باشید، عذرخواهی کنید و سپس می توانید ادامه دهید. اما باز هم، حتی این پست سعی دارد مالکیت را منحرف کند و بالاتر از دیگری باشد.” @GamesNRoses85 مجبور شدم بگویم.

“دارم به این واقعیت فکر می کنم که شما در واقع یک قلدر هستید… شما یک مسیر کلامی را انتخاب کردید و این زشت بود، شما به عنوان یک همه چیز متوجه شدید … این ویژگی ها همچنین به رفتار خودشیفتگی اشاره دارد. اما اگر هنوز هم به طور مداوم خطی را که در دست دارید نبینید” @nycPokerBum به سمت برکی حرکت کرد.

حالا بیایید ببینیم در مورد مت برکی چه می گویید. برای به اشتراک گذاشتن صدای خود در نظرسنجی زیر رای دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *