ظاهر شدن بازیکن پوکر مست در پخش مسابقات قهرمانی PGT بینندگان را هیجان زده می کند

مسابقات قهرمانی تور پوکرگو (PGT). بازی فری رول 1 میلیون دلاری از روز سه شنبه آغاز شد و بخشی از تمرکز جامعه پوکر روی بازیکنی بود که رفتارش بینندگان و حتی حاضران در زمین را آزار می داد.

مسابقات انتخابی صندلی رویایی جف لنون او روز چهارشنبه در استودیوی PokerGO در لاس وگاس به میز نهایی نرسید، اما مطمئناً در جریان پخش زنده نامی برای خود دست و پا کرد زیرا مست ظاهر می شد، گاهی اوقات از الفاظ رکیک استفاده می کرد و از یک نفر تعریف می کرد. ظاهر حریف زن

جدای از شننیگان ها، شش بازیکن تراشه جمع آوری کردند و هنوز در تلاش برای کسب جایزه اول 500000 دلاری زنده هستند. هرکسی که برای روز 2 بازگردد حداقل با 40000 دلار به خانه خواهد رفت و نفر هفتم – ساموئل لاسکوویتز – من چیزی نخریدم. دانیل اسمیلیکوویچ با مزیت تراشه بزرگ وارد جدول نهایی خواهد شد.

اعداد تراشه جدول نهایی مسابقات قهرمانی PGT

محل بازیگر تعداد تراشه ها
یکی دانیل اسمیلیکوویچ 2,895,000
2 دنیل واینمن 1,430,000
3 لئون استورم 1,005,000
4 آرتور مارتیروسیان 720000
5 آردن چو 665000
6 دارن الیاس 180000

فاکسن از برندگان صندلی رویایی ناراضی است

الکس فاکسن پوکر
الکس فاکسن

الکس فاکسنX، یکی از 54 بازیکنی که در فری‌رول رقابت می‌کردند، اعلام کرد که برای مفهوم “صندلی رویایی” که به برخی از حرفه‌ای‌های غیر حرفه‌ای فرصت بازی را می‌دهد، اهمیت زیادی نمی‌دهد. دو بار بهترین بازیکن سال GPI و مسلماً بهترین آسیاب مسابقات پرمخاطره در جهان، مجموعه‌ای از توییت‌های انتقادی نوشت.

فاکسن پیش از تمجید از این بازی ادامه داد: “باور کنید یا نه، مردم از تماشای پوکر سطح بالا لذت می برند. ما نیازی نداریم که برای به دست آوردن بازدیدها تا پایان مسابقه دویدن داشته باشیم، به خصوص در رویدادی که قرار است اعتبار قابل توجهی داشته باشد.” تور پوکرگو برای “بازپرداخت بازیکنان” با یک فریول پایان فصل.

فاکسن با اجازه دادن به برندگان “صندلی رویایی” و چند غلتک غیربالا دیگر به مسابقات قهرمانی PGT اعتراض کرد. در عوض، او ترجیح می‌دهد که «قهرمانی» رقابتی بین بهترین بازیکنان جهان باشد، نه «دلقک‌هایی» مانند لنون.

شیطنت های لنون توسط بینندگان در چت یوتیوب مورد انتقاد قرار گرفت و برخی از نظرات ارسال شده به این بازیگر را دوست نداشتند. آردن چواو تنها زنی در پخش است که یک بازیکن پوکر آماتور نیز هست. گفتگوی دو شرکت کننده در چت پخش زنده به شدت مورد انتقاد قرار گرفت.

“دوست پسر شما یک بازیکن پوکر است، درست است؟” لنون از چو پرسید.

چو پاسخ داد: “من دوست پسر ندارم و با بازیکنان پوکر قرار نمی گذارم.”

لنون پرسید: “تو دخترها را دوست داری؟ اینجا چه خبر است؟ چیزی اشتباه است.”

“مشکلی وجود دارد؟” چو پرسید.

مطمئناً چیزی اشتباه است زیرا شما خیلی داغ هستید. بازیگر مست گفت: تو خیلی دمت گرم و دوست پسر نداری.

چو گفت: “من دوستان پوکر بازی زیادی دارم.”

لنون اعلام کرد: «بازیکنان پوکر آدم‌های لعنتی هستند.

لنون در طول چند ساعتی که روی آنتن ظاهر شد به سختی ساکت بود تا اینکه PokerGO در نهایت تصویر متفاوتی را فاش کرد. بعداً به رتبه 22 سقوط کرد.

نگرئانو زودتر رفت و اسمیلیکوویچ جلوتر رفت

دانیل نگارنو
دانیل نگارنو

دانیل نگارنوبلافاصله پس از اولین برد خود در سال 2024، او با 134 بیگ بلایند به قهرمانی PGT رسید (هر بازیکن بازی رایگان را با اندازه پشته بر اساس پایان PGT 2023 شروع کرد). اما او هرگز انباشته نشد و زمانی که پخش زنده شروع به فیلمبرداری کرد، دست اول حذف شد. آ.س وقتی وارد می شوید سس اریک سیدل در سوراخ بود.

با این حال سیدل نتوانست پول را پیدا کند و دست خالی به خانه بازگشت. فیل هلموتفاکسن و استیون چیدویک او از جمله کسانی بود که کیفی پیدا نکرد. آیزاک هاکستون او آخرین بازیکنی بود که قبل از پایان جلسه روز اول در سه‌شنبه شب، شکست خورد.

Smiljkovic با اختلاف زیادی با 2,895,000 تراشه پیشتاز است دنیل واینمنبا 1,430,000 تراشه در رتبه دوم قرار دارد. لئون استورم با 1005000 رتبه سوم را دارد. آرتور مارتیروسیان پشته ای از 720000 تراشه. چو (665000) و دارن الیاس (180000) کامل می کند که یک جدول نهایی رقابتی چگونه باید باشد.

زمانی که پوشش زنده از ساعت 13 شروع شود، کرکره ها در 10000/15000 باقی خواهند ماند و یک بیگ بلایند 15000 خواهد بود. اخبار پوکر به محض اینکه یک قهرمان در روز چهارشنبه مشخص شود، خلاصه برنده را به شما ارائه خواهم کرد.

*تصویر ویژه توسط PokerGO.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *