سوزان ساراندون به خاطر نظراتی که درباره یهودیان در راهپیمایی بیان کرد عذرخواهی کرد

سوزان ساراندون، بازیگر برنده جایزه اسکار، روز جمعه عذرخواهی کرد که در یک راهپیمایی طرفدار فلسطین در ماه گذشته گفت افرادی که اکنون از یهودی بودن می‌ترسند، طعم مسلمان بودن در این کشور را می‌چشند که اغلب در معرض نمایش قرار می‌گیرند. ” به خشونت.»

این اظهارات انتقادات گسترده ای را برانگیخت و به زودی اعلام شد که آژانس او، United Talent Agency، این بیانیه را پس گرفته است. او به عنوان یک مشتری

داخل اصطلاح ساراندون که جمعه شب در اینستاگرام پستی منتشر کرد، گفت که تلاش می کند نگرانی های خود را در مورد افزایش جرایم ناشی از نفرت بیان کند. او گفت: «این بیانیه یک اشتباه وحشتناک بود، زیرا نشان می‌دهد که تا همین اواخر یهودیان با آزار و شکنجه بیگانه بودند، در حالی که در واقع کاملاً برعکس بود».

وی با اشاره به تیراندازی در کنیسه ای که در مرگبارترین حمله یهودی ستیزانه منجر به کشته شدن 11 نفر و زخمی شدن شش نفر دیگر شد، گفت: «همانطور که همه ما می دانیم، از قرن ها ظلم و نسل کشی در اروپا تا تیراندازی به درخت زندگی در پیتسبورگ، پانزدهم. در تاریخ آمریکا ، “یهودیان از دیرباز با تبعیض و خشونت مذهبی آشنا بوده اند که تا امروز ادامه دارد.”

او درباره اظهاراتی که در راهپیمایی 17 نوامبر بیان کرد، گفت: «من عمیقا متأسفم که این واقعیت را به حداقل رساندم و با این اظهار نظر مردم را آزار دادم. قصد من نشان دادن همبستگی در مبارزه با تعصب در همه اشکال آن بود و متاسفم که نتوانستم این کار را انجام دهم.»

از زمان آغاز جنگ اسرائیل و حماس، حوادث یهودی ستیز و حملات اسلام هراسی در نیویورک، دانشگاه ها و آنلاین افزایش یافته است.

ساراندون، 77 ساله، مدتهاست که یک فعال ترقی خواه و چپگرا بوده است. او گاهی با لیبرال‌های میانه‌روتر در هالیوود درگیر می‌شود، در حالی که با نقش‌های نمادینی مانند «نمایش تصویر ترسناک راکی»، «بول دورهام» و «نمایش تصویر ترسناک راکی» یک حرفه پربار را حفظ می‌کند. تلما و لوئیز.” او اخیراً در سریال Showtime “Ray Donovan” و فیلم DC Comics “Blue Beetle” که در ماه آگوست اکران شد بازی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *