رابرت صالح در حمله جت محکم می ایستد، بازیکنان می گویند: “ما باید کاری انجام دهیم.”

لاس وگاس – فصل New York Jets به بازی Mad Libs تبدیل شده است. شاید چند اسم یا صفت اینجا و آنجا عوض شود، اما در نهایت داستان همچنان همان است.

دفاع خوب بازی می کند. تخلف نمی تواند درایوها را تمام کند. حمله به منطقه پایانی نمی رسد. زک ویلسون تصمیمات گیج کننده ای می گیرد. گرگ زورلین روز شلوغی را پشت سر می گذارد. تنها منبع حمله تیراندازی است. توماس مورستد روز شلوغی را پشت سر می گذارد زیرا حمله نمی تواند توپ را به طور مداوم حرکت دهد. تنبیه ها انگیزه ها را از بین می برند. او وظیفه دفاعی خود را انجام می دهد. جت ها در پایان بازی هنوز در بازی هستند. بعد تمام شد.

رابرت صالح در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی خود به زخمی شدن خود اشاره می کند اما فکر می کند جت ها نزدیک هستند. او مدافع یا هماهنگ کننده تهاجمی را سرزنش نمی کند. مدافعان زبان خود را گاز می گیرند و در مورد اینکه اگر فقط می توانستند به جای امتیاز 3، 6، 10 یا 16 امتیاز بگیرند یا حریف خود را صفر نگه دارند، تیم چگونه برنده می شد. بازیکنان هجومی چیزی برای گفتن پیدا نمی کنند.

بشویید، تکرار کنید. به همین ترتیب؛ به نظر می رسد صالح نیز تمایلی به ایجاد تغییری که جرم را به صلاحیت تبدیل کند، ندارد. او ویلسون را نیمکت نشین نخواهد کرد. او تماس بازی ناتانیل هکت هماهنگ کننده تهاجمی را از بین نخواهد برد. جت ها روز یکشنبه 16-12 به رایدرز باختند. تیم آنقدر ناکارآمد بود که چند هفته پیش سرمربی، مدیر کل و هماهنگ کننده حملات خود را اخراج کرد. او یکی از بدترین دفاع های لیگ و یک کوارتربک تازه کار را در دور چهارم شروع می کرد. . و مثل همیشه بود.

عمیق تر برو

جت ها به دست Raiders می افتند، زک ویلسون INT گران قیمت را پرتاب می کند

اگر قرار نیست صالح فرمان حمله جت را به دست بگیرد و کاری را که باید انجام شود انجام دهد تا قبل از اینکه فصل از بین برود (یک سال دیگر بدون پلی آف، مثل بارها قبل)، آن‌وقت شاید بازیکنان. مجبور به انجام آن خواهد شد. اجازه دهید کنترل اوضاع را در دست بگیرند.

آنها امروز از من پرسیدند: اشکالی ندارد که با رسانه ها صحبت کنی؟ تایلر کانکلین بعد از بازی گفت: گفتم بله، صحبت خواهم کرد، اما انتظار دارید چه بگویم؟ موضوع همین است، در این مرحله یک رکورد شکسته است. ما باید این را حل کنیم. ما نمی توانیم به بیرون رفتن از اینجا ادامه دهیم و این کار را بارها و بارها انجام دهیم. ما دفاع را ناامید می کنیم، تیم خود را ناامید می کنیم. ای کاش به سوالات (خبرنگاران) پاسخ می دادم، مانند اینکه چرا نمی توانیم در منطقه قرمز گل بزنیم، چرا این همه پنالتی می زنیم، اما واقعاً هیچ پاسخ خوبی وجود ندارد که بتوانیم به شما بدهیم، و این کاری است که باید انجام دهیم. . این را به بهترین شکل ممکن حل کنید

جت ها یکشنبه شب تمام سه درایو اول خود را به ثمر رساندند. آنها پس از آن پنج گل پیاپی از میدان به ثمر رساندند، به دنبال آن یک گل میدانی دیگر، قطع توپ ویلسون، و سپس زمان در درایو نهایی به پایان رسید. جت ها 11 کوارتر است که گل نزده اند. آنها در 9 بازی 13 گل تهاجمی به ثمر رساندند. ویلسون در پنج بازی اخیر خود یک گل و پنج گل در فصل به ثمر رسانده است. در مقام مقایسه، جاش دابز در 12 روزی که از زمان انتقال به وایکینگ ها در دو بازی شش گل به ثمر رسانده است. تا پایان بازی یکشنبه، جت ها پنج پونت، چهار گل میدانی، هشت پنالتی، 14 بار اول فرود و صفر تاچ داون داشتند. پنج تا از اولین شکست ها در دو درایو پایانی بازی رخ داد.

بریس هال در حال دویدن گفت: “این ناامید کننده است.” “من از هفته اول این را گفته ام.”

گرت ویلسون گیرنده عریض پس از بازی از نظر عاطفی پریشان و در آستانه اشک ظاهر شد.

ویلسون گفت: «نمی‌دانم می‌خواهید چه بگویم. “من از این خسته شده ام، مرد. من می خواهم بهتر بازی کنم. حمله می خواهد بهتر بازی کند. این چیزی است که ما هر هفته سعی می کنیم انجام دهیم. این ناامید کننده است.”

اولین کلماتی که از دهان صالح در کنفرانس خبری پس از بازی خارج شد، کلماتی بود که او تقریباً هر هفته می گوید، چه برنده باشد و چه ببازد. تنها چیزی که هر کسی می خواهد بداند این است که چرا حمله او به نوعی بدتر از سال گذشته است، زمانی که او از مایک لافلور، هماهنگ کننده تهاجمی جدا شد و کادر مربیگری تهاجمی خود را اصلاح کرد.

بهانه های زیادی آورد. جت ها هیچ راه حلی پیدا نکردند.

صالح گفت: «بخش سخت برای من این است که وقتی بازی را تماشا می‌کنم، نگاه کردن به تماس‌گیرنده، سرمربی و مدافع تیم آسان است. اما ما توپ را حرکت می دهیم. امروز توپ را جابه جا کردیم. اما آن‌ها فقط پنالتی‌ها، پنالتی‌های روی خط O، پنالتی‌ها در پایان بسته، پنالتی‌ها در دویدن به عقب هستند. چیزهای احمقانه و احمقانه ای که باید پاک کنیم، وگرنه تغییر نمی کند. اما ما می توانیم آن را تمیز کنیم و حداقل به خودمان فرصت دهیم که فوتبال تمیز بازی کنیم، ببینیم چگونه است. “من هنوز معتقدم که ظاهر بسیار خوبی خواهد داشت.”

جت ها روز یکشنبه به منطقه قرمز رسیدند و تبدیل به گل نشدند. در حال حاضر این انتظار برای بدترین حمله NFL در منطقه قرمز است. اما دفاع دوباره کار خود را انجام داد و یک عملکرد بسیار چشمگیر دیگر به هدر رفت. رایدرها با امتیاز 5 از 15 در رده سوم سقوط کردند، آیدان اوکانل کوارتربک 153 یارد پرتاب کرد و جت ها داوانته آدامز را بدون شکار در نیمه دوم نگه داشتند. آنها دو چرخش را مجبور کردند، از جمله یک بازی اجباری در اواخر کوارتر چهارم، تا رایدرها را برای امتیاز دهی بالقوه خنثی کنند. سپس زک ویلسون بلافاصله برگشت و یک پاس تلگراف به آلن لازارد دریافت کرد و به آنها توپ را پس داد و به رابرت اسپیلین مدافع خط اجازه داد تا از جلوی آن بپرد تا توپ را قطع کند.

ویلسون روز یکشنبه مشکلی نداشت، اما او همچنان یک مشکل است. ویلسون 263 یاردی پرتاب کرد، اما تنها 92 یارد در دو درایو پایانی به دست آمد. این بازی برای او سودی نداشت. گاهی اوقات به نظر می‌رسید که هکت می‌ترسد که به ویلسون اجازه دهد کاری غیر از واگذاری یا کنترل تجارت انجام دهد. بریس هال 47 یارد در سه گیره داشت، اما او با وجود اینکه پویاترین بازیکن جت با توپ در دستانش بود تا کوارتر چهارم مورد هدف قرار نگرفت.

صالح گفت: «این قطعاً چیزی است که باید به آن نگاه کنیم.

به گفته TruMedia، دفاع جت، که در NFL در امتیازات مورد انتظار اضافه شده در رتبه سوم و در امتیازات مجاز هفتم قرار دارد، با استانداردی غیرممکن حفظ شده است. اگر او هر امتیازی را از دست بدهد یا نتواند امتیازی از خود به دست آورد، جت ها احتمالا بازنده خواهند شد. آنها هم این را می دانند. این دفاع تیم 4-5 نیست. یک دفاع با کالیبر پلی آف با یک حمله میانه و جبرانی گیر کرده است.

سس گاردنر مدافع کرنر درباره رکورد 4-5 گفت: “من نمی خواهم بگویم که این تعجب آور است.” ما فوتبال مکمل بازی نمی کنیم. این فقط یک واقعیت است. جای تعجب نیست.»

دفاع می‌داند که حاشیه خطا به شکلی که این حمله انجام می‌شود، صفر است.

گاردنر گفت: “بله، اما ما اینگونه آموزش می بینیم.” موضوع مربیگری این است که اگر گل نزنند نمی توانند برنده شوند. وقتی شما این را در آغوش می‌گیرید، ما همیشه این را روی خودمان می‌گذاریم.»

شاید صالح نخواهد تغییری ایجاد کند، اما مطمئنا بازیکنان آماده تغییر هستند. این هفته، یک جلسه «فقط بازیکنان» ممکن است به شکل یک دیدار کلیشه ای برای تیم هایی برگزار شود که خود را در حال از هم پاشیدن می بینند.

گرت ویلسون گفت: “بله، همه چیز روی میز است.” “ما در حال تلاش برای کشف آن هستیم. می توانم ببینم که به زودی چنین اتفاقی می افتد زیرا باید اتفاق بیفتد. من آن را به عهده می گیرم. ما چند نفر در این رختکن داریم که می دانند چگونه رهبری کنند و ما ببینم برگشتن به نیویورک چه حسی داره، راجع به چی حرف میزنیم. باید یه کاری بکنیم.”

کانکلین این را بیشتر پیش برد.

کانکلین گفت: «ما قطعاً در نقطه‌ای هستیم که باید کاری انجام شود. ما نمی توانیم فقط به هفته آینده برویم، توپ را به بیرون پرتاب کنیم و امیدوار باشیم که بهتر شود. نمی دانم باید چه کار کنیم، اما باید این هفته کاری انجام دهیم تا به همان سطح برگردیم.”

الان هفته 11 است جت ها 9 بازی انجام دادند. جنایت الان بدتر از قبل شده است. این باید یک تیم پلی آف باشد. در عوض، جت ها به رایدرها باختند و به سختی جاینت ها را شکست دادند.

کانکلین گفت: «این بسیار ناامیدکننده است.

(عکس گرت ویلسون و نیت هابز: شان ام. هافی / گتی ایماژ)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *