ایان آویل از پیروزی در مسابقات قهرمانی جهانی بار پوکر اوپن فلوریدا لذت می برد (50000 دلار)

انتظار می رفت از ابتدا تا انتها و آخرین روز مسابقه وحشی باشد بار پوکر اوپن مسابقات جهانی فلوریدا فراتر از این انتظارات بود و آنها را تاج گذاری کرد ایان اویل بین دور پوکر میخانه بدون محدودیت جدیدترین قهرمان

پس از یک میز پایانی هیجان انگیز، Auvil رونالد کپرنیک سر به خانه می برد تا عنوان را به خانه ببرد 50000 دلار برنده تمام پولها

این کیف سهم شیر از خرید بود. 122688 دلار مجموعه جوایز حاصل از میدانی از 426 اثر در آخرین تکرار موفق BPO باشگاه کلبه پالم بیچ.

این برد بزرگترین برد در دوران حرفه ای اویل بود. او در مورد آنچه که بعداً باید بگوید، متأسف بود، اما مجری اهل استوارت، فلوریدا، قطعاً باید از صدای بلند و حمایت‌کننده‌اش تشکر کند.

اویل مطمئناً روح تور پوکر بار را تجسم می بخشید زیرا سرزنده ترین و مشتاق ترین شخصیت در میز نهایی بود. Auvil از ابتدا تا انتها عالی عمل کرد و عملاً فشار ناشی از بازی برای امتیاز مسابقاتی را که قبلاً هرگز به آن نزدیک نشده بود نادیده گرفت.

نتایج جدول نهایی

محل بازیگر شهر اصلی باشگاه پوکر جایزه
یکی ایان اویل استوارت، فلوریدا دور پوکر میخانه بدون محدودیت 50000 دلار
2 رونالد کپرنیک استوارت، فلوریدا دور پوکر میخانه بدون محدودیت 22500 دلار
3 گرگ بلوم دلری بیچ، فلوریدا دور پوکر میخانه بدون محدودیت 10000 دلار
4 پل چمبرلین نوروود، MA تور پوکر شرقی 5200 دلار
5 میگل مدرانو شهر نیویورک، نیویورک پوکر رایگان نیویورک 3,438 دلار
6 جان پردی نورث آتلبورو، MA تور پوکر شرقی 2500 دلار
7 دیوید فیلیپس پارکر، کو بهترین پوکر 2000 دلار
8 کریس دیویس لس آنجلس، کالیفرنیا پوکر کابوی کینگز 1500 دلار
9 بوگدان زاوو فرامینگهام، MA تور پوکر شرقی 1250 دلار

اکشن روز دوم

انتظار می‌رفت دوشنبه روز حذف‌های سریع باشد که در آن رهبر چیپ کمتر از 40 بیگ بلایند خواهد داشت، زمانی که سطح فقط سه دقیقه بعد از روز تغییر کرد، و قطعا همینطور بود.

تنها 30 دقیقه بعد از آن روز، 43 بازیکن بازگشته به 27 نفر کاهش یافتند و با استراحت اول که کمی بیش از دو ساعت طول کشید، زمین به 17 نفر کاهش یافت.

بیلی هیز
بیلی هیز

ضررهای اولیه شامل، به طرز تکان دهنده ای، رهبر تراشه در ابتدای روز بود (PLAYER=”billy-hayes”)بیلی هیز(/PLAYER). سه شرط هیز جفت پایینی را در درگیری کور-کور فشرده می کند جان پردیدر این مرحله یک جفت وسط و تساوی فلاش در بزرگترین پات مسابقات است.

پردی فلاش را انجام داد تا چیپ سرب را بدست آورد و هیز دود شد و مدت کوتاهی پس از آن حذف شد.

سرعت دیوانه وار مسابقات مقدماتی تا دو جدول ادامه یافت و پس از کمتر از چهار ساعت بازی در مجموع، به جدول نهایی 9 نفر رسید.

سپس بازیگران کمی بیش از سه ساعت استراحت کردند تا چند مصاحبه انجام دهند، نفسی بکشند و دوباره جمع شوند، قبل از اینکه در اوایل عصر بازگردند تا کار خود را در جریان زنده BPO و Palm Beach Kennel Club به پایان برسانند.

پس از شروع مجدد بازی، حذف بوگدان زاوو شانس دو رهبر چیپ در جایگاه نهم نیز تغییر عمده ای داشته است و این کریس دیویس در جایگاه هشتم

دیویس که برتری را در اختیار داشت، پس از اینکه زاوو همه آنها را وارد بازی کرد، تصمیم گرفت تا سرعت کینگ ها را در بیگ بلایند کاهش دهد. او سپس دو برابر اندازه پات را روی یک فلاپ ده ده با پشت سر اویل شرط بندی کرد. قهرمان نهایی یک سری 9 تایی زد و با خوشحالی صدا زد. در حالی که اویل یک دبل بزرگ را به ثمر رساند، دیویس عقب افتاد و اندکی پس از آن حذف شد.

دیوید فیلیپس او بازیکن بعدی بود که به هفتم سقوط کرد و پس از آن پردی در رده ششم قرار گرفت و سپس حذف ها به میزان قابل توجهی کاهش یافت.

تا زمانی که پادشاهان اویل مخالفت نکردند میگل مدرانو‘s ace-jack بازیکن دیگری بود که پشته بسیار کوتاهی داشت. مدرانو پس از مدت کوتاهی در جایگاه پنجم حذف شد.

اویل تا یک بیگ بلایند چهار دستی-سه نفره بود اما موفق شد استک خود را به رقابت بازگرداند و متعاقباً پل چمبرلیناو پس از حذف در رده چهارم، توانست با دو برابر کردن حریف هدآپ خود، کپرنیک، برتری چیپ را به دست آورد. او کسی خواهد بود که از او دست نمی کشد.

اویل بعداً حذف شد گرگ بلوم او پس از شکست در آخرین ست از چندین ست و زنده ماندن در برابر تساوی بدون پایان بلوم، در جدول پایانی سوم شد.

بازی هدآپ فقط دو دست طول کشید تا اویل کار را تمام کرد و کپرنیک را قربانی نهایی خود کرد و عنوان و جایزه اول 50000 دلاری را به خود اختصاص داد.

ایان آویل (و رونالد کپرنیک در سمت راست او)
ایان آویل (و رونالد کپرنیک در سمت راست او)

این پوشش ما از مسابقات قهرمانی جهانی بار پوکر اوپن فلوریدا را به پایان می رساند. با هم باشیم اخبار پوکر برای پوشش مداوم اقدامات مسابقات در سراسر جهان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *