آیا واقعا گلف می تواند تغییر کند؟ دوره کوتاه جدید Streamsong The Chain ارزش دیدن را دارد

بولینگ گرین، فلوریدا. – اگر گلف یک قدرت فوق العاده دارد، این توانایی آن است که شکاف های ذهن شما را پر کند و از اضطراب های شما لذت ببرد. گیترهای اولیه. بیش از حد فکر کردن به یک ضربه. بازیکنان جدید با نگرانی در تلاش هستند تا بفهمند کجا باید بایستند، کجا بروند، چه کاری انجام دهند. بازیکنان باتجربه از هر اشتباهی خسته می‌شدند زیرا می‌دیدند امتیازی که امیدوار بودند به دست بیاورند از دستشان می‌افتد. تمام اضطراب ناشی از بازی خیلی آهسته یا انتظار طولانی.

سپس گلزنی است. یک عدد تصادفی که توسط کسی که هرگز ندیده اید تعیین می شود. فکر کردی اون سوراخ رو خوب بازی کردی، اما این کارت کوچولو میگه که یه بوگی درست کردی. این کلمه از یک اصطلاح اسکاتلندی به معنای شیطان سرچشمه گرفته است. بنابراین اکنون بازی وحشتناک شما تجسم یک فرشته سقوط کرده است که از بهشت ​​بیرون رانده شده است که با شرارت خود از اراده آزاد سوء استفاده می کند. Beelzebul خوب بازی می کند.

اما حالا تصور کنید که یک کارت امتیازی بدون معیار به شما داده شود. چند سه راهی در 50 و 56 یارد. بقیه در 101 و 111 هستند. و 164. و 218. و تا 293. سوراخی که از سال 89 یا 187 قابل پخش است. و یک حذف آشکار در این کارت وجود دارد. نا برابر. فقط بازی کن با یک دوست مسابقه بازی کنید. چند باشگاه، چند نوشیدنی بردارید و بروید. برنده هر حفره تصمیم می گیرد که در سوراخ بعدی کجا را بزند. شما می توانید یک حلقه شش سوراخ در اطراف بیشه زیبای درختان بلوط بازی کنید. یا یک حلقه 13 سوراخه بازی کنید. یا همه 19 را بازی کنید. چه کسی اهمیت می دهد؟

بن کرنشاو، معمار افسانه‌ای زمین گلف‌باز، اخیراً گفت: «می‌دانید، این بازی مجاز است متفاوت انجام شود».

پس چرا این کار را بیشتر انجام نمی دهیم؟

یک دوره آموزشی جدید در مرکز فلوریدا نادیده گرفتن این سوال را دشوار می کند. زنجیره، “دوره کوتاه” ایجاد شده توسط کرنشاو و شریک طراحی قدیمی اش بیل کور، این ماه در استریم سونگ گلف ریزورت افتتاح می شود. مهمانان در حال حاضر می توانند در مجموع 13 سوراخ برای پیش نمایش بازی کنند. امید است تا زمانی که زمین موجود باشد کل دوره تا 1 دسامبر باز باشد.


این تابلوها که قدمت آن به روزهای اولیه این سایت به عنوان یک معدن فسفات برمی‌گردد، به گلف بازان راهنمایی می‌دهند که در هر سوراخ در The Chain کجا را ببندند. (با اجازه تیس بریگز/ترونکوسو)

Streamsong در حال حاضر به‌خاطر سه دوره 18 سوراخه سنتی خود که توسط سه شرکت طراحی فعلی ساخته شده است، شناخته شده است: قرمز (همچنین یک Core/Crenshaw)، آبی (Tom Doak) و سیاه (Gil Hanse/Jim Wagner). این ملک، یک معدن فسفات تبدیل شده، زمانی که ساخت و ساز در دو سایت اول در سال 2012 آغاز شد، به عنوان یک خطر جدی ارزیابی شد. بولینگ گرین، فلوریدا یک ساعت در جنوب شرقی تامپا و حدود دو ساعت در جنوب غربی اورلاندو قرار دارد. اگرچه این ممکن است دور از انتظار به نظر برسد، اما همچنان فروش پایینی دارد. در ایالتی با بیش از 1200 زمین گلف، چه کسی برای بازی گلف به اینجا می رود؟ اما این پروژه ادامه یافت زیرا هدف بزرگتر از ساختن یک استراحتگاه گلف بود. توسعه تجاری زمین های بازیابی شده بود که معمولاً کاربرد چندانی نداشت. این کار به این دلیل کار کرد که سه دوره استریم سونگ آنقدر خوب و متفاوت هستند که جایگاهی را در میان مقاصد نسل جدید گلف، از جمله Bandon Dunes اورگان، Prairie Club در Sand Hills نبراسکا و Nova Scotia’s Cabot Links به دست آورده اند.

هر یک از این استراحتگاه‌ها یک دوره کوتاه عالی دارند، مانند The Cradle در Pinehurst و دیگران. اکنون Streamsong نیز همینطور است. این ویژگی به یک پیش نیاز برای زندگی در تعطیلات تبدیل شده است. برای مهمانان، بازی کردن (مخصوصاً راه رفتن) 36 سوراخ در چند روز متوالی ممکن است ساده تر از انجام آن باشد. بازی در 18 بسیار سرگرم کننده تر است، سپس یک حلقه در دوره کوتاه انجام دهید. برای استراحتگاه ها، یک مسیر کوتاه یک قرعه کشی است، یک امکانات رفاهی اضافی برای مجموعه، استفاده از زمین کمی، و مهمتر از همه، تشویق به اقامت بیشتر و شب های بازی است.

زنجیره تصویری از این است که چرا این کار می کند. مهمانان Streamsong از یک پل عابر پیاده دورتر از هتل عبور می‌کنند، به یک زمین گلف جدید 2 هکتاری (سطل) می‌روند، یک کیف دستی برای حمل چند چماق می‌گیرند، و در مسیر 3000 یاردی سوراخ‌ها بازی می‌کنند – این نکته کلیدی است. مطابقت با کیفیت از سه ورودی استراحتگاه به خوبی مانند هر دوره کوتاه خوب، شخصیت آن از مجتمع های سبز آن ناشی می شود. برخی وحشی و بزرگ هستند. برخی دیگر کوچک و ظریف هستند. در فضای سبز شخصیتی زاده شده از آزادی معماری وجود دارد.

شما می‌توانید آزادی یا ریسک بیشتری را برای انجام حرکات سبز و محیطی که نمی‌توانید در یک دوره آموزشی انجام دهید که در آن سعی می‌کنید افراد با این درجات مختلف یا هر دو قدرت و مهارت را در خود جای دهید، متحمل شوید. گفت کور.

نقاط برجسته شامل پناهگاهی در وسط ششمین سبزه است که ششمین معروف ریویرا را تداعی می کند و حفره یازدهم طولانی، که نزدیک به 200 یارد تا یک کاسه پانچ عظیم سبز بر روی یک دریاچه امتداد دارد.


بن کرنشاو (سمت چپ) و بیل کور در طول بازدیدشان از استریم سونگ، در محوطه The Chain و زمین گلف مجاور The Bucket قدم می زنند. (با اجازه تیس بریگز/ترونکوسو)

اما آنچه واقعاً مهم است این است که The Chain، مانند اکثر این دوره‌های کوتاه جالب، چه چیزی را به بازیکنان ارائه می‌دهد. این فرق دارد. در ورزشی که در آن تعقیب فردی بسیار شدید است، شما و برخی از دوستانتان در عوض با هم راه بروید، با هم صحبت کنید، با هم بنوشید. هیچ امتیازی واقعی در ورزشی وجود ندارد که اینقدر با اعداد وسواس دارد. شما می توانید چنین تمرین وقت گیر را در یک ساعت به پایان برسانید. در ورزشی که با قدرت و طول تعیین می شود، شکاف مهارتی متعادل است.

از بسیاری جهات این یک نسخه بسیار لذت بخش از گلف است.

پس چرا این نسخه به طور گسترده در دسترس نیست؟ چرا نسخه های عمومی این دوره ها در کلان شهرها ظاهر نمی شود؟ چرا گلف نمی تواند تغییر کند؟

ما فرصتی برای رسیدن به آنجا داریم.

اندی جانسون، نویسنده معماری گلف و بنیانگذار The Fried Egg، می‌گوید: «من فکر می‌کنم اکنون فقط موضوع زمان است. استراحتگاه ها مبتکران گلف هستند زیرا بیشترین انگیزه را برای خلق کردن دارند. از آنجایی که شهرداری ها و امکانات عمومی محدودیت ها و مقررات بیشتری دارند، انگیزه کمتری برای سازگاری وجود دارد. اما ما اغلب شاهد بسیاری از روندهای زمین گلف هستیم که در فضای خصوصی و استراحتگاه سرچشمه می گیرند و در نهایت به عرصه عمومی تبدیل می شوند. گلف عمومی و گلف شهری به طور خاص یک صنعت پیشرو است. به همین دلیل است که فکر می‌کنم یک رونق کوتاه مدت در گلف عمومی وجود خواهد داشت.»

دوره های کوتاه مدت در مناطق شهری که با دوره های بسیار انحصاری و گزینه های عمومی محدود گیر کرده اند، حس باورنکردنی دارد. آنها فقط باید در آنجا ساخته شوند. شیکاگو، واشنگتن دی سی، بوستون، فیلادلفیا – شهرهایی که به یک ساعت رانندگی تا مسیر، یک تور پنج ساعت و نیم در یک مسیر شلوغ و یک ساعت رانندگی به خانه نیاز دارند. می توان فکر کرد که چنین بازیکنانی تشنه چنین گزینه ای هستند. پرتراکم ترین مناطق دارای بیشترین گلف بازان بالقوه هستند. دلیلی وجود دارد که کالاوی 2.66 میلیارد دلار برای بازی Top Golf در سال 2021 پرداخت کرد. بسیاری از مردم می روند زیرا ضربه زدن به توپ گلف سرگرم کننده است. هرکسی که می‌خواهد از تاپ گلف مانند زمین گلف به یادگیری بازی در زمین سبز گذر کند، باید با تمام اضطراب‌ها کنار بیاید، تنشی که با بازی با 14 چماق در یک زمین شلوغ و ترسناک 18 سوراخ ایجاد می‌شود. و خجالت از قوانین و سنت های افراطی گلف. در عوض تصور کنید که بازیکنان جدید استراحت کنند و درک کنند که چگونه می توان زمین های گلف را تجربه کرد.

بر اساس توصیف جانسون از ترکیب معماری زمین گلف از بالا به پایین، شاید بتوانیم ببینیم که موفقیت دوره‌هایی مانند The Chain، شهرداری‌های محلی و توسعه‌دهندگان خصوصی را تشویق کرده است که دوره‌های عمومی از قبل موجود و معمولی را به دوره‌های کوتاه جایگزین تبدیل کنند.

این می تواند یک نقطه دسترسی کاملا جدید به بازی ایجاد کند. بله، دوره های par-3 در حال حاضر وجود دارد، اما این دوره های کوتاه به سبک استراحتگاه که توسط معماران برتر طراحی شده اند، هیچ شباهتی به آنچه یک مبتدی متوسط ​​دیده است، ندارد. کوتاه نباید به معنای ساده باشد. یک تجربه کاملا متفاوت جایی است که بچه ها و تازه واردها احتمالاً می خواهند دوباره از آن دیدن کنند.

جانسون گفت: “شما سرگرم کننده ترین نسخه گلف را نشان می دهید.” ویژگی های طراحی جسورانه. سبزی خنک. مردم می بینند که توپ در حال غلتیدن و حرکت است.»

این بی دلیل نیست. فقط به قطعات کوچکی از املاک و مستغلات نیاز به منابع کوتاه طراح دارد و می توان آن را در هر مکانی ساخت – زمین مسطح، زمین مواج، زمین مواج بیشتر. تنها چیزی که نیاز دارید مکانی برای سه راهی و مکانی برای سبزه است.


در حالی که هتل استریم سونگ در سایه است، گلف بازان در سوراخ یازدهم در The Chain می توانند از روی آب به زمین سبز رنگ بروند. (به لطف مت هان)

ارزش نگاهی به چند نمونه اولیه را دارد. The Loop at Chaska که درست خارج از مینیاپولیس قرار دارد و توسط معمار اصلی Artisan Golf Design بنجامین وارن طراحی شده است، در سال 2024 با 1200 یارد، 9 سوراخ، هشت قسمت 3 و یک par-4 افتتاح می شود و اولین در نوع خود خواهد بود. به وضوح برای گلف بازان سازگار ساخته شده است. پارک در وست پالم بیچ، فلوریدا، یک دوره طراحی شده توسط هانس/واگنر، یک مشارکت عمومی-خصوصی بین شهر وست پالم بیچ و وست پالم گلف پارک تراست است که یک دوره بسته شهری را احیا می کند. علاوه بر کورس 18 سوراخه، یک پارت 3 نه سوراخ نیز وجود دارد که برای بازی عصرانه روشن می شود.

دیگران هم هستند.

باید بیشتر باشد.

اما گلف به آرامی پیشرفت می کند، همانطور که اغلب انجام می دهد. بهترین شانس برای تغییر این است که ریاضیات در نهایت گرد هم آیند تا تغییری اجتناب ناپذیر ایجاد کنند. اگر بازسازی کل یک دوره عمومی بین 5 تا 15 میلیون دلار هزینه داشته باشد، بازسازی یا ساخت یک دوره برتر par-3 احتمالاً با کمتر از چند میلیون دلار انجام می شود. چه چیزی برای این جامعه معنادارتر است؟

جانسون گفت: «این هزینه معقول‌تری برای بخش پارک‌ها یا شهر است و آنها چیزی ایجاد می‌کنند که درآمدزایی می‌کند.» این چیزها کاملا منطقی هستند.

سپس ما می توانیم ببینیم که بسیاری از مردم به چه چیزی امیدوار هستند.

روشی متفاوت برای بازی

(تصویر: شان ریلی / ورزشی; عکس ها: با حسن نیت از Streamsong Resort، Matt Hahn)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *