آیا برای تعطیلات بهاری پوکر آماده هستید؟ آدام پلیسکا درباره سفر WPT خود صحبت می کند

از جانب 31 مارس-6 آوریل 2024، تور جهانی پوکر (WPT) Virgin Voyages کل کشتی کروز با 1400 کابین را در اختیار می گیرد ییغیت هانیم – برای یکی جشنواره پوکر شش روزه با ضمانت 1.5 میلیون دلاریشامل 5000 دلار خرید، 1000000 دلار GTD WPT رویداد اصلی.

این “سفر WPT” نامیده می شود و احتمالاً یکی از سرگرم کننده ترین و منحصر به فرد ترین مسابقات پوکر در مدت زمان طولانی خواهد بود. ایستگاه اصلی تور مملو از فعالیت‌های سرگرم‌کننده در داخل و خارج از نمد خواهد بود و برخی از بزرگ‌ترین نام‌های بازی از جمله سفیران WPT را در خود خواهند داشت. برد اوون & اندرو نیمیمفسران WPT تونی دانست & وینس ون پتنو حتی یک و تنها فیل آیوی!

اخبار پوکر من اخیرا صحبت کردم رئیس WPT آدام پلیسکا برای دریافت جزئیات بیشتر در مورد WPT Voyage، از جمله چگونگی شکل گیری آن و آنچه بازیکنان می توانند انتظار داشته باشند.

برای دریافت اطلاعات در مورد مسابقات جهانی WPT اینجا را کلیک کنید!

پرسش و پاسخ / آدام پلیسکا

آدام پلیسکا
رئیس WPT آدام پلیسکا (تصویر: WPT)

پوکرنیوز: ایده رابطه WPT و Virgin Voyages کی و چگونه شکل گرفت؟

آدام پلیسکا: در حالی که در یک رویداد حرفه ای تنیس در جزیره نکر شرکت می کردم، صحبتی را شروع کردم. ریچارد برانسون. گفتگوی ما به سمت Virgin Voyages و اینکه چگونه آنها صنعت را با ابتکارات تغییر دهنده بازی خود تکان می دهند، چیزی است که تور جهانی پوکر همیشه برای آن تلاش کرده است. به او گفتم که WPT در گذشته کروزهای پوکر انجام داده است و او گفت: “چرا در Virgin Voyages سفرهای دریایی انجام نمی‌دهی؟” او جواب داد. هرچه بیشتر صحبت می‌کردیم، بیشتر متوجه می‌شدیم که برندهایمان چقدر همسو هستند، انتظارات را بازتعریف می‌کردیم و در عین حال تجربه‌های منحصربه‌فرد و خدمات عالی را ارائه می‌دادیم… قرار بود چنین باشد.

آیا فرصتی داشته اید که به برخی از سفرها بروید و آن را بررسی کنید؟

بله، من در کروز تولد شرکت کردم، جایی که ریچارد با مهربانی من را به برخی از فعالیت های جشن در Scarlet Lady دعوت کرد و واقعاً یک تجربه چشم نواز بود. انگار در یک هتل بوتیک کنار دریا اقامت داشتم. خط مشی 18+ Virgin Voyages به این معنی بود که غذا، سرگرمی و فضا همگی برای بزرگسالان بود که با طراوت بود. من همچنین عاشق رستوران‌های منحصربه‌فرد در سراسر کشتی بودم، برخلاف اتاق‌های غذاخوری بزرگ و بوفه‌هایی که معمولاً در سفرهای دریایی دیده می‌شوند.

WPT Voyage و WPT در دریا – تفاوت چیست؟ در اینجا همه چیزهایی است که باید بدانید

سفرهای پوکر دیگری نیز وجود دارد. چه چیزی WPT Voyage را متمایز می کند؟

در حالی که بیشتر کروزهای پوکر تنها بخش کوچکی از مسافران را تشکیل می دهند، WPT Voyage کل کشتی را در اختیار خواهد گرفت. با برنده شدن بیشتر جوایز اصلی سفرهای دریایی Virgin Voyages، نه تنها در یکی از بهترین خطوط کروز جهان قایقرانی خواهیم کرد، بلکه در جشنواره پوکر WPT پر از 80 میز، 20 تورنمنت و بازی های نقدی نیز شرکت خواهیم کرد. محدودیت ها ترکیب پوکر ما و سرگرمی‌ها و غذای فوق‌العاده Virgin Voyages ما را متمایز خواهد کرد.

به همین ترتیب، چند تورنمنت مهم پوکر سال‌ها پیش در کشتی‌های کروز برگزار می‌شد، اما این مدت زمان طولانی است. چه چیزی الهام بخش شما برای انجام سفر WPT شد؟

WPT در گذشته در چند سفر دریایی بوده است، اما Virgin Voyages واقعاً الهام بخش این سفر بوده است. ما دوست داریم جامعه پوکر را به روش‌های منحصربه‌فرد دور هم جمع کنیم، و Virgin Voyages به همان اندازه منحصر به فرد است.

ما مدت‌هاست که WSOP را «کمپ تابستانی» می‌نامیم… آیا منصفانه است که بگوییم آنچه WPT با VV انجام می‌دهد کمی شبیه تعطیلات بهاری پوکر است؟

قطعا! ما WPT Voyage را یک فرصت مهم برای اتحاد مجدد برای جامعه پوکر می بینیم. به دلیل فضای مهمانی و زمانی از سال که در سفر خواهیم بود، تعطیلات بهاری بهترین راه برای بیان این موضوع است. این یک نسخه لوکس از تعطیلات بهاری برای بزرگسالان خواهد بود.

سفر WPT
WPT Journey (تصویر: WPT)

زمانی که صحبت از WPT به میان می آید، به نظر می رسد که مسابقات جهانی WPT در ذهن همه باشد، اما سفر WPT تنها چند ماه دیگر باقی مانده است. آیا برنامه ای برای افزایش آگاهی در مورد سفر WPT در طول مسابقات جهانی WPT (تبلیغات، هدایا و غیره) وجود دارد؟

از زمانی که این خبر را منتشر کردیم، تبلیغات WPT Voyage، از جمله جوایز پاسپورت WPT که به بازیکنان اجازه می‌دهد سوار شوند، ادامه دارد. ClubWPT هر هفته میزبان Sail Away شنبه ها است و این مجموعه ماهواره ای را تا نوامبر ادامه خواهد داد. همچنین تبلیغات و هدایای بیشتری در طول جشنواره قهرمانی جهانی WPT در Wynn وجود خواهد داشت، اما اینها فعلاً باید شگفت‌انگیز باشند.

چه توصیه ای برای کسانی که یک سفر دریایی را رزرو می کنند تا پوکر بازی کنند، در مورد اینکه وقتی پوکر بازی نمی کنند، چه کاری را انجام دهند، دارید؟

زمانی که بازیکنان روی نمد مسابقه نمی دهند، فعالیت های زیادی ارائه می شود. Virgin Voyages دارای برخی از سرگرم کننده ترین و جذاب ترین برنامه هایی است که من تا به حال در یک کشتی تفریحی دیده ام. عرشه فوقانی دارای یک محوطه استخر باشکوه، امکانات ورزشی کاملا مجهز و یک آبگرم فوق العاده است. هنگامی که در گرند کیمن لنگر انداخته می شود، یک رویداد پیکلبال با وینس ون پتن، یک تورنمنت گلف با فیل آیوی و مت ساویج، و یک رویداد تنیس با تونی دانست برگزار می شود.

جزئیات بیشتر درباره WPT Journey؟

آیا برای تعطیلات بهاری پوکر آماده هستید؟  Adam Pliska در WPT Voyage Cruise 101 صحبت می کند

هزینه کروز بستگی به کابین، تعداد مهمانان و غیره دارد. بسته به موقعیت، معمولاً بین 1300 تا 5300 دلار برای هر نفر (بدون احتساب هزینه شرکت در مسابقات) بود.

بیش از 80 میز پوکر در کشتی وجود خواهد داشت و نه تنها انواع شرط بندی ها و بازی های نقدی از همه نوع وجود خواهد داشت، بلکه لیست کاملی از مسابقات نیز برنامه ریزی شده است. هنوز برنامه دقیقی منتشر نشده است اما WPT تایید کرده است که مسابقات زیر برگزار خواهد شد:

  • 1100 دلار WPT Prime (500000 دلار GTD)
  • رویداد اصلی WPT 5,000 دلار (1,000,000 دلار GTD)
  • 10000 دلار سهام بالا
  • 25000 دلار سهام فوق العاده بالا
  • 1100 دلار پت لیمیت اوماها
  • سایر مسابقات برنامه ریزی شده با خرید از 150 تا 660 دلار شامل ماهواره، PLO، رویداد زنان، رویداد تگ تیم، تورنمنت قهرمانان، اوماها 8، 150 دلار در هر شب و غیره است.

WPT Voyage مطمئناً توجه بزرگ‌ترین نام‌های پوکر را به خود جلب خواهد کرد و البته خانواده WPT نیز شامل سرورها خواهد بود. تونی دانست & وینس ون پتن، لین گیلمارتین، برد اوون & اندرو نیمیو بیشتر.

در حالی که جذابیت اصلی پوکر است، در WPT Voyage کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد، از جمله سرگرمی های بی پایان، گزینه های نوشیدنی و غذاخوری فراوان (بیش از 20 رستوران بوتیک در کشتی وجود دارد)، اتاق های خصوصی کارائوکه، سالن خالکوبی روی کشتی، و موارد دیگر. ، بازی های میخانه ای و شب های چیزهای بی اهمیت،

یک سفر دریایی وجود خواهد داشت خروج از میامی در 31 مارس 2024، با توقف در Grand Cayman و Bimini، باهاما. زمانی که در بندر هستید، پوکر در حالت تعلیق است، اما ملوانان این فرصت را خواهند داشت که از کشتی پیاده شوند و در طیف گسترده ای از گشت و گذارهای زمینی و دریایی شرکت کنند (به غواصی فکر کنید، تورهای فرهنگی و غیره). همچنین فعالیت های مخصوص پوکر وجود خواهد داشت. مسابقه گلف میزبانی در گراند کیمن مت ساویج، مدیر تور اجرایی WPTآ. مسابقات پیکل بال میزبانی آن وینس ون پتن است و یک مهمانی بازیکن است.

در اینجا چند ضربه سریع دیگر وجود دارد که باید در مورد WPT Voyage بدانید:

  • ملوانان برای قایقرانی باید 18 سال یا بیشتر داشته باشند (به عبارت دیگر، کودکان مجاز به سفرهای ویرجین نیستند). با این حال، برای اجرای رویدادهای WPT باید 21 سال یا بیشتر داشته باشید.
  • شما باید یک پاسپورت معتبر با اعتبار حداقل 6 ماه پس از تاریخ پایان سفر داشته باشید.
  • خواهد بود یک مهمانی بزرگ استخر بازیکنان در Bimini Beach Club، منطقه ساحلی خصوصی کشتی در جزیره. اخبار پوکر ما آنجا بوده‌ایم و به ما اعتماد کنید وقتی می‌گوییم این یکی از حماسی‌ترین مهمانی‌های تاریخ پوکر خواهد بود، اغراق نمی‌کنم. شنیده ها حاکی از آن است که در این جشنواره ها دی جی های درجه یک جهانی حضور خواهند داشت.
  • ترشی توپ کیمناین مرکز شامل 12 زمین سرپوشیده و 8 زمین باز است. دعوت نامه وینس ون پتن پیکلبال، در حالی که در گراند کیمن است. دروس Pickleball برای مبتدیان، چالش های سرگرم کننده با جوایز عالی، مسابقات برای تمام سطوح مهارت و مسابقات چالش نقدی وجود خواهد داشت.
  • اطلاعیه های بیشتر WPT Voyage در راه است. از دیدن نام های بزرگی مانند WPT Ambassador تعجب نکنید فیل آیویبه نوعی، به نوعی درگیر شوید.
  • آب و نوشابه در قیمت گنجانده شده است، الکل با هزینه اضافی در دسترس است. می توانید از بسته پیش پرداخت نوشیدنی استفاده کنید یا نوشیدنی را در کشتی خریداری کنید. خبر خوب این است که قیمت نوشیدنی ها بسیار مناسب است (در واقع ارزان تر از بسیاری از مکان های وگاس).
  • انعام در هزینه کروز گنجانده شده است، البته به جز دلالان پوکر شما، مطمئن شوید که به آنها انعام داده اید.
  • اگر قصد رفتن دارید و می‌خواهید یک کابین ارتباطی با دوستانتان رزرو کنید، باید زودتر رزرو کنید زیرا تعداد محدودی در دسترس است.

برنامه سفر قایقرانی

آیا برای تعطیلات بهاری پوکر آماده هستید؟  Adam Pliska در WPT Voyage Cruise 102 صحبت می کند
آیا برای تعطیلات بهاری پوکر آماده هستید؟  Adam Pliska در WPT Journey Journey 103 صحبت می کند

بازیکنانی که می خواهند در رویدادهای WPT Voyage شرکت کنند باید رزرو کنند. WPTVoyage.com. راه دیگر برای به دست آوردن جایگاه خود در WPT Voyage از طریق مسابقات ماهواره ای است که در WPT Sea Poker Room در Scarlet Lady Virgin Voyages برگزار می شود.

نام نام خانوادگی

چاد هالووی

ویرایشگر مدیریت ایالات متحده آمریکا

سردبیر ایالات متحده، میزبان پادکست PokerNews و برنده دستبند WSOP 2013.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *